Kincsek fillérekért ~ december

Néhány napos késéssel ugyan, de itt vannak a decemberi filléres kincseim - a mostani kedvencem ez a gyönyörű fülbevaló lett a KiK-ből, ami...

Néhány napos késéssel ugyan, de itt vannak a decemberi filléres kincseim - a mostani kedvencem ez a gyönyörű fülbevaló lett a KiK-ből, ami mindössze 290 Ft-ba került. Emellett néhány olyan cukrászkelléket is sikerült beszereznem remek áron, amelyekre már nagyon régóta vágytam. Ha kíváncsiak vagytok rájuk, kattintsatok az Olvass tovább-ra! :)



Kifogytam a világosbarna szemhéjpúderből, így vettem egyet a KiK-ben. Talán furcsálljátok, miért veszek ilyen olcsó, "gagyi" sminkterméket a "normálisak" helyett - de nekem tökéletesen megfelel ez a szemhéjpúder, mert alacsony ára ellenére meglepően tartós, a nap végén is olyan, mint amikor reggel felteszem; nem túl erős, éppen hétköznapra való; nem maszatolódik és viszonylag sokáig elég... Én pedig ezen kívül mást különösebben nem is várok el tőle.

Kétrészes szemhéjpúder ~ KiK, 290 Ft


Körömlakkot is szívesen vásárolok a KiK-ben. Régóta kerestem hasonló kéket, de felkenve nem egészen olyan, mint ahogyan azt az üveg alapján vártam, kicsit másabb az árnyalata - viszont eléggé tartós, és jól fed, szóval nem volt pénzkidobás :)

Kék körömlakk ~ KiK, 290 Ft


Szintén a KiK-ben vettem ezt az édes mécsestartót. Amikor megláttam, rögtön tudtam, hogy kell nekem. Nagyon szeretem, hogy amikor meggyújtok benne egy mécsest, hangulatos mintát vetít a falra :)

Mécsestartó ~ KiK, 530 Ft


Mostanában nagyon sok ételfotót nézegetek Pinteresten, és elhatároztam, hogy megpróbálom majd a süteményeimet és desszertjeimet hangulatosabban, még gusztusosabban fotózni. Ennek első lépéseként elkezdtem kellékeket gyűjteni a fotózáshoz: különböző maradék anyagokat keresgélek itthon és a nagymamámnál, valamint aranyos alátétek, tálkák után kutatok, amikor vásárolok. Így bukkantam rá a Goods Marketben erre a kék pöttyös tálkára, amiben terveim szerint bonbonokat fogok fotózni.

Müzlistálka ~ Goods Market, 599 Ft


A Goods Marketben vettem egy porcelán szószkiöntőt is, amit már egyszer használnom is sikerült a karácsonyi kókusztorta készítése során, tehát nem teljesen haszontalan... :D Pici szufléformákra viszont már ezer éve vágytam, és néhány hete a Tescóban le voltak értékelve, így természetesen nem hagyhattam őket ott. 

Szószkiöntő ~ Goods Market, 399 Ft
Szufléformák ~ Tesco, 419 Ft


Ilyen marcipán/fondantformázó szettre is már nagyon régóta vágytam, mert nagyon untam, hogy mindig csak teáskanállal és fogpiszkálóval készítem a figurákat, amikor tortát díszítek. Valahogy eddig szettben mindig drágállottam őket, már éppen azon voltam, hogy AliExpressről rendelek egy formázókészletet, amikor megpillantottam ezt a 6 darabos szettet a Tescóban. Ráadásul minden formázónak két vége van, és az áruk is nagyon kedvező! Két-három hete még biztosan lehetett kapni, úgyhogy ha ti is szerettek cukrászkodni, de még nincs ilyen formázókészletetek, ajánlom, hogy kukkantsatok be a Tescóba!

Marcipánformázó szett ~ Tesco, 349 Ft





Nektek hogy tetszenek a decemberi kincsek?
Ha ti is szerettek sütögetni, hol szoktatok cukrászkellékeket vásárolni? :)







Olvastad már?

6 hozzászólás

  1. Szuper dolgokat sikerült megint venned, az a szószkiöntő annyira szép :)

    VálaszTörlés
  2. Nahát, ilyen jó dolgok vannak a Kikben, sosem érek rá ott igazán körülnézni.

    VálaszTörlés
  3. Én valahogy sosem találom meg a jó dolgokat a KIK-ben, szerencsés vagy, hogy neked sikerül :DD

    VálaszTörlés
  4. Szeretek a Kik-be járni pedig fele annyi jó dolgot találok mint Te! Megint odáig vagyok az összes "filléres apróságért" amit
    beszereztél!

    VálaszTörlés
  5. Nagyon klassz dolgokat vásároltál, a mécses és a pöttyös tálka a kedvencem. Jah, és a fotók is csodaszépek lettek! :)

    VálaszTörlés
  6. Az a marcipánformázó szett nagyon tetszik! Esetleg, ha nagyon unatkozol, megmutathatnád őket használat közben :)

    VálaszTörlés

Flickr Images