Gold hoops, cherry pie, I'm the apple of his eye

Még decemberben készítettük ezeket a képeket, és azért halogattam eddig a közzétételüket, mert nem éreztem őket aktuálisnak az időjárás mi...

Még decemberben készítettük ezeket a képeket, és azért halogattam eddig a közzétételüket, mert nem éreztem őket aktuálisnak az időjárás miatt. Most viszont egy pici "előtavaszt" kaptunk a természettől, így már bátrabban húzhatunk szoknyát, és a vékonyabb kabátjainkban sem fogunk vacogni az elkövetkező pár napban :)



Ezt a télikabátot eddig igyekeztem semleges színekkel viselni, viszont rájöttem, hogy egy-egy élénkebb árnyalattal kombinálva is remekül mutat. Így esett a választásom erre a zöld felsőre, amit a szekrény mélyéről túrtam elő pár hónapja, és bevallom őszintén, már nem is tudom, hogy hol vettem. Azon viszont meglepődtem, hogyan is tudtam mellőzni ilyen hosszú ideig... Talán azért nem viseltem gyakran, mert eléggé rövid, és nadrágokkal nem mutat túl előnyösen - egy magas derekú szoknyával viszont éppen jó (ráadásul így a derekam sincs kint, úgyhogy a meghűléstől sem kell tartanom). Az összeállítást egy pöttyös harisnyával dobtam fel, amit AliExpressről rendeltem. Eleinte picit gyermetegnek találtam a pöttyök miatt, de végül nagyon megszerettem :)




Kabát | F&F
Szoknya | Ázsia Centrum
Harisnya | AliExpress
Csizma | CCC





Olvastad már?

3 hozzászólás

  1. Nagyon csini szett, remekül összeállítottad! :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon tetszik, pont illik az időhöz, ha süt a nap, meleg van, nem fázunk szoknyában sem, ha meg kicsit fúj a szél, kell a kabát :) Bejön nekem ez a stílus, bár a felső nem áll jól sokaknak, engem is sápasztana, de a te bőrödhöz remekül illik.

    VálaszTörlés
  3. Nagyon csinos, tudnál adni egy linket, honnan rendelted a harisnyát? :)

    VálaszTörlés

Flickr Images