DIY | Telefon-töltőállomás egy régi könyvből

Igaz, hogy a telefonomat általában csak szókeresőzésre használom, viszont valahogy mégis naponta, jobb esetben kétnaponta töltenem kell, a...

Igaz, hogy a telefonomat általában csak szókeresőzésre használom, viszont valahogy mégis naponta, jobb esetben kétnaponta töltenem kell, a Battery Saver ellenére is. Hogy megszépítsem a telefonom ezen óráit, készítettem a számára egy kis töltőállomást, egy régi, már nem használt könyv és kevés maradék anyagdarab segítségével. Nézzétek meg, hogyan! :)



Félreértés ne essék, nem vagyok híve a könyvek ellen elkövetett brutális támadásoknak. De ehhez a projekthez egy olyan könyvet használtam fel, amire már tényleg, de tényleg semmi szükségünk nem volt (Idegen nevek kiejtési szótára). Először ceruzával felrajzoltam egy téglalapot a könyv előlapjára, ezt ollóval kivágtam, majd újra meg újra átrajzoltam az egyes szinteket, és ezeket a lapokat is kivágtam. Eleinte ollóval dolgoztam, de ez lassan ment, így aztán áttértem egy élesebb késre (sniccerrel talán még jobb lett volna a végeredmény, de az sajnos nekem egyelőre még nincs, én pedig rettentően türelmetlen voltam).


A lapok kivágását addig folytatjuk, amíg a telefonunkat a lyukba belepróbálva szépen le tudjuk csukni a könyv fedelét. Ezután a könyvet kívülről bevonjuk valamilyen nekünk tetsző anyaggal/csomagolópapírral/öntapadós tapétával. Én a legfelső és a legalsó lapot is bevontam egy, a borítóval színben harmonizáló papírral, hogy ne a betűket lássam, amikor kinyitom a "töltőállomást". 








Nektek hogy tetszik ez az ötlet? :)






Olvastad már?

9 hozzászólás

  1. Ez nagyon szép és jó gondolat :)
    Én pl. nem tudnék egy könyvet sem bántani :D

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó ötlet, de azt hiszem, én sem tudnék hozzányúni így egy könyvhöz sem - talán valamelyik ezeréves sulis könyvemet beáldozom. Ha hihetek a telefonom töltöttség-kijelzésének, a szókereső 2-3 percenként szív le 1%-ot az aksiból :D (Gyakorlatilag többet szókeresőzök, mint telefonálok...)

    VálaszTörlés
  3. Szuper ötlet! :)
    Fájó szívvel, de szerintem én is meg fogom ezt a diy projektet csinálni :)

    VálaszTörlés
  4. Én csináltam egy hasonlot de én Mr. zs-nek. :3 Csak az ilyen pasis kocka könyv amibe bármit tárolhat, pl az ékszereit. Jobban fog ott mutatni mint egy fiókban vagy a Dvd polc tetején. Magamnak is tervezek egy hasonlot, ékszereknek és a telefonomnak egyaránt. :)

    VálaszTörlés
  5. Megint nagyon szépek a képek! :) Jó ötlet :) Másolom :)

    VálaszTörlés
  6. A filmekben az ilyen könyvekbe pénzt rejtenek :)

    VálaszTörlés
  7. szuper ötlet!:DDD kreatív! xx
    Bianka

    VálaszTörlés
  8. na meg is van egy klassz ajándékötlet, köszönöm szépen!

    VálaszTörlés
  9. nagyon tetszik az ötlet. Lehet egyszer én is rászánom magam hogy ilyen szép "ágyacskát" készítsek a "téglámnak" :D

    VálaszTörlés

Flickr Images