Óévbúcsúztató - 2014

Ezzel a csillagszóróval (nagy nehézségek árán) készült képpel kívánok minden kedves olvasómnak boldog új évet! Remélem, 2014-ben rengete...

Ezzel a csillagszóróval (nagy nehézségek árán) készült képpel kívánok minden kedves olvasómnak boldog új évet! Remélem, 2014-ben rengeteg boldog pillanatot élt át mindenki, és azt is, hogy a következő év még többet tartogat számunkra. Egy kis képes összefoglalóval búcsúztatom ezt az évet, ha kíváncsiak vagytok rá, kattintsatok az Olvass tovább-ra! :)


Valahogy mindig december végén döbbenek rá, milyen eseménydús év áll mögöttem. Néha, főleg a szürke hétköznapokon - amikből persze néha túlságosan sok van - úgy érzem, semmi nem történik velem. Azért is szeretek a bloggal foglalkozni, mert a segítségével könnyebb visszatekintenem az elmúlt hónapokra. Például szinte teljesen el is felejtettem, hogy januárban a Desszert Álom debreceni cukrászkellékes üzlet egyik tortaszépségversenyének én lettem a győztese (jobban mondva a tortám). Azt hiszem, 2014-ben rengeteget fejlődtek a cukrászattal kapcsolatos készségeim - de persze annyit nem, hogy teljesen elégedett legyek magammal, és ne vágyjak arra, hogy még több új dolgot kipróbáljak és megtanuljak! :)

Nem csak a blog, és összességében az alkotás szempontjából volt sikeres az idei évem. Tavasszal Párizsba utaztam a lakótársaimmal. Egy napot eltöltöttünk Németországban is, ahol eddig csak átutazóban jártam, és csupán néhány benzinkutat láttam még az egész országból. A jövőben szeretném majd jobban is megismerni Németországot (addig nem nyugszom, amíg a neuschwansteini kastélyt nem látom!) Júliusban Viktorral Sartin töltöttünk egy csodás hetet, és a környező kis strandokat, városkákat is felfedeztük robogóval. A legjobb barátnőm nyáron Budapestre költözött, aminek nagyon nem örülök, rossz, hogy ilyen messze vagyunk egymástól - de augusztusban meglátogattam, és életemben először láthattam a kivilágított fővárost a Citadella sétányról! Még karácsony előtt is belefért egy kis utazás: Viktorral a Mátrában töltöttünk el egy hétvégét, ahol még mókusokat is etettünk! *-* (Az utat nagymamám nyerte nótaesten, de nekünk ajándékozta az utalványt). Egy másik nyereményjátékkal is szerencsém volt idén: nyáron a Rossmann és a Dove közös játékán egy Elle-előfizetést nyertem :)

A bakancslistámról is kipipálhattam néhány dolgot: készítettem csillagszórós fotót a tengerparton, felmásztam (Viktor segítségével) egy szalmabálára, megkóstoltam a sushit (és a polipot Görögországban), ettem macaront, és megépítettem életem első mézeskalács-házikóját is. 






Sikerekben gazdag, boldog új évet kívánok 
minden kedves olvasómnak! :)











Olvastad már?

7 hozzászólás

  1. Nagyon jó volt ezt olvasni és a képeket nézegetni :) Sikerekben gazdag, boldog új évet kívánok! :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon tetszettek a képek! Boldog új évet :)

    VálaszTörlés
  3. Ezek a képek nagyon jók :) Te aztán tudsz élni és szerencsés is vagy :)
    Boldog új évet!!!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon sok és jó élményben volt részed, szuperek a képek! BUÉK Neked is! :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon jó volt nézegetni ezeket a képeket! Látom neked is klassz éved volt! Még több ilyen, élményekben gazdag évet kívánok neked! Nekem is remek volt ez az év, remélem 2015 is legalább ilyen jó lesz, ha nem jobb! De lehet ezt még fokozni??

    VálaszTörlés
  6. Most nézem, hogy sok közös élményünk volt pl: én is 2014-ben lettem 21, jártam a Mátrában, ettem sushit, stb..:)

    VálaszTörlés

Flickr Images