Last minute ajándékok - üvegben

Biztosan mindenki érezte már úgy a karácsony közeledtével, hogy lassan kifut az időből, de még mindig nem tudja, mit adjon valakinek ajánd...

Biztosan mindenki érezte már úgy a karácsony közeledtével, hogy lassan kifut az időből, de még mindig nem tudja, mit adjon valakinek ajándékba. Az is előfordulhat, hogy valami aprósággal szeretnénk kiegészíteni a már meglévő ajándékcsomagot. Akárhogy is legyen, a most bemutatott last minute ajándékötletek garantáltan megoldják a problémát! :)



Cookies made with love

Egy nagyobb befőttes üveget alaposan tisztítsunk meg, és töltsük meg házi készítésű süteménnyel (sajnos én nagyon siettem, így bolti sütit használtam). Ezután nincs más dolgunk, mint feldíszíteni valamilyen szalaggal, és néhány made with love kártyával. A képen láthatóakat innen és innen töltöttem le. 


Family movie night


Utólag belátom, hogy ehhez az ajándékhoz jóval nagyobb befőttes üveg kellett volna, mint amit én használtam a képen, de az alapötlet így is kivitelezhető volt. A lényeg, hogy töltsük meg az üveget mindenféle finom ropogtatnivalóval - ezután már csak rá kell ragasztani a feliratot, amit én innen töltöttem le. Remek ajándék lehet önmagában, de akár néhány DVD kísérőjeként is! :)


Spa in a jar


Ha tudjuk valakiről, hogy szereti a hosszú, pihentető fürdőket: ajándékozzunk neki fürdősót! Töltsünk meg vele egy kisebb üveget, majd ragasszunk rá valamilyen feliratot - én ezt innen töltöttem le.


Rénszarvas-sör


Mindenki, aki szereti a sört, örülni fog ennek az aranyos csomagolásnak! A szarvakat barna zseníliadrótból készítettem el (hobbi- és papírboltokban kapható, kb. 200 Ft), a szemeket és a piros orrot pedig körömlakkal festettem az üvegre, végül pedig egy piros masnival kötöttem át. Ugyanezt persze megcsinálhatjuk sötétebb színű boros- vagy pezsgősüveggel is, nem muszáj a sörnél maradni! :)


Kedves ajándék lehet a kakaó- vagy forrócsoki-por is (én a Dr. Oetker krémesen sűrű forró csokiját imádom nagyon). A csomagolás azonban nem éppen mondható kifinomultnak, vagy ünnepinek, így a tasakok tartalmát egy megtisztított kis befőttes üvegbe szórtam. Fontos: lehetőleg egyforma ízesítésű forró csokikat használjunk, valamint előtte mérjük meg, hogy nagyjából hány kanálnyi csokipor van egy tasakban (kb. két evőkanálnyi)! Végül ragasszunk az üvegre egy nekünk tetsző képet/feliratot, és kössük át egy szép szalaggal.




Nektek hogy tetszenek ezek az ötletek?
Készítettetek már hasonlókat? :)







Olvastad már?

10 hozzászólás

  1. Nagyon aranyos ötletek, és jó így őket csokorba szedve látni :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon örülök, hogy tetszenek! :)

      Törlés
  2. Mind nagyon ötletes. A legjobban a rénszarvas :) tetszik!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, örülök, hogy tetszenek az ötletek! :)

      Törlés
  3. Az egyszerű ajándék is mutatós így, jó ötletek!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy így gondolod, nekem is éppen az volt a célom, hogy ezt bebizonyítsam! :)

      Törlés
  4. Szia, témába nem illő kérdés:
    Hogy megy a postaköltség Aliexpressen? Mert leadtam egy 14$ rendelést, és minden elemnél lehet ingyenes szállítással, és hát természetesen azt választottam. Viszont mintha te írtad volna, hogy 15 alatt kell fizetni.
    Akkor féljek? :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia :) Olyat nem írtam, hogy 15 dollár alatt fizetni kell, csak azt, hogy a legtöbb eladónál van egy minimum rendelési érték, amit el kell érni ahhoz, hogy ingyen legyen a postaköltség, s ez 8 és 15 dollár között változik általában. A rendelés leadása után már további költségek nincsenek, tehát ha a rendelés elküldésekor nem jelezte ki a postaköltséget a termékek felsorolása után, akkor valószínűleg vagy nem volt minimum rendelési érték, vagy volt, de elérted - szóval ne aggódj, a 14 dolláron felül már biztosan nem kell fizetned semmit :)

      Törlés

Flickr Images