Karácsonyi hangulat Debrecenben

Furcsa, de mióta egyetemre járok, és félig-meddig Debrecenben élek, egyszer sem néztem szét még a karácsonyi vásárban, nem is értem miért....

Furcsa, de mióta egyetemre járok, és félig-meddig Debrecenben élek, egyszer sem néztem szét még a karácsonyi vásárban, nem is értem miért. A múlt héten viszont a lakótársaimmal, Dalmával és Anitával belevetettük magunkat a "vásári forgatagba", és készítettem néhány fotót, amiket most megosztanék veletek is :)


Ezek a pici mézeskalácsok annyira aranyosak, hogy biztosan nem lenne szívem megenni őket. 300 Ft-ba kerül egy darab, és bár eddig még nem vettem, feltett szándékom, hogy karácsony előtt még megjutalmazom magam egy ilyennel :)


A rengeteg édesség mellett tea- és kávékülönlegességeket is lehet vásárolni, amelyek szerintem tökéletes karácsonyi ajándékok lehetnek.


Olvasztott csokoládéba mártott gyümölcsökkel is kényeztethetjük magunkat, ha édességre vágyunk, de a mi abszolút kedvencünk az óriás kürtőskalács lett, amit parázs fölött sütnek, és isteni finom! Mindössze annyi bajom volt vele, hogy a fahájas kalácsomat körülbelül két napig ettem, mire sikerült elpusztítani :D


Ha pedig megéheztek, ajánlom ezt a hamburgerezőt, ahol persze nemcsak hamburgert lehet kapni, hanem sült kolbászt, töltött káposztát és kenyérlángost is. A hamburgerről és a kenyérlángosról tudok csak nyilatkozni, a többi ételt sajnos nem kóstoltam, de ezek isteni finomak! 



Nektek hogy tetszenek a képek?
A ti városotokban van karácsonyi vásár? :)










Olvastad már?

3 hozzászólás

  1. Jó képek, hangulatosak :) Többszemélyes kalács :)

    VálaszTörlés
  2. Beautiful photos!:)

    Would you like to follow each other?
    http://outsidethewardrobe.blogspot.com/

    VálaszTörlés

Flickr Images