Életképek

Az elmúlt néhány évben nem nagyon érintett meg a karácsony, idén viszont nagyon sokat készülődtem, nagyon hangolódtam - és még hamarabb mú...

Az elmúlt néhány évben nem nagyon érintett meg a karácsony, idén viszont nagyon sokat készülődtem, nagyon hangolódtam - és még hamarabb múlt el, mint eddig bármikor! A decemberem az egyetem miatt kicsit zsúfolt volt, de az idei év egyik legjobb hónapja lett számomra, ugyanis karácsony előtt még egy kis utazás is belefért :)



Dalma, akivel már 2012 szeptembere óta lakótársak voltunk, december közepén kiköltözött, mivel az utolsó félévben neki már nem nagyon kell majd bejárnia az egyetemre, és az államvizsgára fog készülni otthon. Sokáig bele se gondoltam, milyen lesz majd, ha már nem lakunk együtt. Az utolsó pár hónapban rengeteg programot csináltunk: voltunk moziban, koktélozunk, bowlingoztunk, karácsonyi vásároztunk, és a sushit is kipróbáltuk (ez utóbbi nem igazán jött be, nem a mi gyomrunknak való). Az elválást nagyon nehezen viseltem, az utolsó napot szinte teljesen végigpityeregtem. Na, de nem is szomorkodom, mert rengeteg szép emlékünk maradt :)


A nagymamám a múlt hónapban az egyik nótaesten (olyan aranyos :D) nyert egy kétszemélyes wellness hétvégét Mátrafüreden! Mivel nem tudott rá elmenni, nekünk adta az utalványt, így Viktorral három napot a Mátrában töltöttünk karácsony előtt. Szétnéztünk Gyöngyösön, szaunáztunk, kirándultunk, boboztunk, utolsó nap pedig Egerben voltunk néhány órácskát. Egy ennél kicsit hosszabb képes összefoglalót is szeretnék majd mutatni nektek a napokban :)


Idén karácsonykor is ragaszkodtunk a hagyományokhoz: volt halászlé, mézeskalács, töltött káposzta, krumplisaláta, és mindenféle rántott finomság. Szenteste minden évben templomba megyünk a szüleimmel - idén végre Viktort is sikerült rábeszélnem, mert az unokatestvére is szerepelt (a gyerekek minden évben műsort adnak elő). Új hagyományokat is teremtettünk: csillagszórós képet készítettünk, és végre valahára megépítettem életem első mézeskalács házikóját - ezzel pedig egy újabb tételt pipálhattam ki a bakancslistámról :) 


Anyukámtól megkaptam a létező legjobb ajándékot: az első három Hannibal-könyvet, ráadásul angol nyelven! Sajnos a Hannibal ébredése kimaradt, de azt amúgy is olvastam már idén nyáron. Most a Vörös sárkányt olvasom, de bevallom, alig merek éjszaka kimenni a fürdőszobába. Ajajajajj. Viktor pedig egy doboznyi kreatív holmival ajándékozott meg: van köztük gyertyakanóc, gyűrűalap, papírdoboz és akrilfesték is, meg még sok más egyéb... alig várom, hogy elkezdjek alkotni! *-*





Remélem, számotokra is boldogan, meghitten telt a karácsony! :)
Nektek milyen karácsonyi hagyományaitok vannak, amikhez minden évben ragaszkodtok?






Olvastad már?

2 hozzászólás

  1. Nagyon szépek és hangultosak a képek! :)

    VálaszTörlés
  2. Nótaest, mennyire édes! És az is, hogy a nyereményt nektek adni :) Szép volt nálatok a karácsony!

    VálaszTörlés

Flickr Images