A karácsonyi nyereményjáték győztese

Tegnap éjfélkor lezárult a karácsonyi nyereményjáték, most pedig megtudhatjátok, kinek kedvezett a szerencse - és a Mikulás! :) A jele...


Tegnap éjfélkor lezárult a karácsonyi nyereményjáték, most pedig megtudhatjátok, kinek kedvezett a szerencse - és a Mikulás! :) A jelentkezők nevét jelentkezési sorrendben összesítettem, a győztest pedig szokás szerint a random.org segítségével sorsoltam ki. Aki pedig a karácsonyi ajándékcsomagot nyerte, nem más, mint:



Ágoston Katalin! Gratulálok a nyereményedhez! :)

(kérlek, nézd meg az üzeneteidet Facebookon, az "Egyéb" mappában)

Olvastad már?

4 hozzászólás

  1. Hüpp-hüpp... olyan közel voltam. Még sosem nyertem semmit :S De gratulálok a nyertesnek! :-)

    VálaszTörlés
  2. Atyaég!! Annyira örülök neki, ez tényleg hatalmas meglepetés! :)
    Nagyon szépen köszönöm! :)

    VálaszTörlés
  3. Gratulálok még egyszer! :) Tegnap feladtam a kis csomagot.
    A többiek se keseredjenek el, legközelebb tavasszal tervezek nyereményjátékot, mindenféle húsvéti cukisággal :)

    VálaszTörlés

Flickr Images