Living without you is like TV in black and white

Talán az utolsó kellemesen meleg őszi napot kaptuk el a múlt héten, amikor Viktor ezeket a fotókat készítette rólam. Annak ellenére, hogy ...

Talán az utolsó kellemesen meleg őszi napot kaptuk el a múlt héten, amikor Viktor ezeket a fotókat készítette rólam. Annak ellenére, hogy most már lényegesen hűvösebbre fordult az idő, szerintem ez az összeállítás (persze egy kabáttal kiegészítve) most is megállja a helyét. 


Két-három évvel ezelőtt nem gondoltam volna, hogy így fogok öltözködni: nagyon sokat változott a stílusom, amióta egyetemre járok. Persze ez elsősorban nem a tanulmányaimnak köszönhető - egyszerűen a korral jár :D Kedvelem az elegáns ruhadarabokat, a blézereket szabályszerűen gyűjteni kezdtem, hogy minden alkalomra legyen egy megfelelő. Nagyon gyakran viselek blézert, mert (persze színtől és mintától függően) nagyon sokféleképpen kombinálható darab. Ha elegáns nadrággal vagy szoknyával párosítom, vizsgára és állásinterjúra is tökéletes; egy-egy színes felsővel, feltűnő nyaklánccal, vagy akár farmerral pedig tökéletes mindennapi viselet (legalábbis számomra.)

Ezzel a szettel azt szerettem volna bebizonyítani, hogy a szigorú fekete-fehér kombináció sem feltétlenül unalmas, vagy túl ünnepélyes ahhoz, hogy egy egyszerű hétköznapon magunkra kapjuk. 



blézer: H&M
nadrág: kínai áruház
top: Takko Fashion 
nyaklánc: AliExpress
karóra: AliExpress
csizma: CCC


Nektek hogy tetszik ez a szett? :)
Változott az öltözködési stílusotok az évek során?









Olvastad már?

16 hozzászólás

  1. Az egész szett szuper, de az óra....na az valami fenomenálisan szép!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy így gondolod! :) Nemrég érkezett a karóra Kínából, nem került még 3 dollárba se, és még rengeteg színben elérhető! :) Ahhoz képest, hogy "gagyi kínai", egészen jó minőségű, ráadásul elemmel együtt érkezett, úgyhogy biztosan fogok még rendelni legalább egy feketét és talán pirosat is... :$

      Törlés
  2. Abszolút az én ízlésemhez illő szett. Gyönyörű a blézered és a nyakéked. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy egyezik az ízlésünk! :)

      Törlés
  3. csini! :) a blézer a kedvencem :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Nóra! :) Én is a kedvenc ruhadarabjaim között tartom számon :)

      Törlés
  4. Egyszerűen szuper ez az összeállítás! :) És tényleg nagyon jól mutat ez a blézer. Mostanában egyébként én is inkább az elegánsra szavazok, de közel sem járok hozzád... Szóval azért köszönöm az inspirációkat! :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszik ez a szett, és annak is, hogy adhatok néhány ötletet az öltözködést illetően! :) Persze én sem szaladgálok mindig blézerben és elegáns cipőben, de igyekszem (néha tudatosan, néha már csak tudat alatt is) elegáns holmik után nyúlni, amikor vásárolni indulok.

      Törlés
  5. tényleg nagyon jól mutat egy egyszerű hétköznapon is, én is szeretem feldobni a mindennapokat hasonló öltözékekkel :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy te is így látod! :)

      Törlés
  6. A blézer mindig midig elegáns marad. Nagyon csini vagy! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egyetértek, szerintem is örök darab! :) Köszönöm! :)

      Törlés
  7. De jól állnak neked ezek a ruhák!:) Igazán elegáns összeállítás!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon kedves vagy, köszönöm! :)

      Törlés
  8. You are so beautiful! :-)
    http://placeforlady.blogspot.com

    VálaszTörlés

Flickr Images