Life is a velvet crowbar

Nagyon megörültem a hirtelen jött jó időnek, és mivel nagyon régen volt hasonló bejegyzés a blogon, gondoltam, megmutatom nektek azt az ...

Nagyon megörültem a hirtelen jött jó időnek, és mivel nagyon régen volt hasonló bejegyzés a blogon, gondoltam, megmutatom nektek azt az összeállítást, amit tegnap viseltem. Talán kissé túl lengének tűnhet így november elején, viszont amikor a képek készültek, 24 (!) fok volt. Imádom ezt a tavaszias időjárást, viszont ilyenkor extra nehéz eldönteni reggelente, hogy mit vegyünk fel, hiszen este már elég hűvös van.




Már szükségem volt egy fekete hosszú szárú csizmára, és nem halogathattam tovább a beszerzését, mivel féltem, hogy néhány hét múlva már nem találok a méretemben (de problémás ilyen pici lábon élni!). Eredetileg kissé magasabb sarkút, nőiesebbet kerestem, de azok általában aranylánccal, arany cipzárral, vagy ezüst szegecsekkel voltak díszítve, és féltem, hogy nem illenének minden ruhámhoz, így ennél az egyszerű "szaladgálós" darabnál maradtam :)

A kövekkel díszített felső nagy kedvencem: februárban bukkantam rá a Takkoban a nagy leértékelések során. Ez az egy darab volt már csak belőle, ráadásul pont az én méretemben, és mindössze 1490 Ft-ba került. A fekete blézert is nagyon szeretem, és különös gyakorisággal kapkodom elő a szekrényből - augusztusban vettem az F&F gyerekosztályán, ráadásul leértékelve :D Ismét bebizonyosodott, hogy érdemes szétnézni a gyerekruhák között is. 



szoknya: New Yorker
felső: Takko Fashion 
blézer: F&F (gyerekosztály) 
harisnya: kínai áruház
karóra: Timestar
csizma: CCC



Nektek hogy tetszik ez a szett? 
Ti hogyan öltözködtök ezeken a szinte tavaszias őszi napokon? :)






Olvastad már?

13 hozzászólás

  1. De gyönyörű ez a bordó felső! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszik! :) Az egyik kedvenc darabom, el sem hiszem, hogy ez az egy darab még megvolt belőle, mikor rábukkantam :)

      Törlés
  2. A felső gyönyörű, szép összeállítás :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha van kedved nézz be hozzám, van nyeremény játék nálam alverde dm testvajakért :) :)
      http://judymuhely.blogspot.hu/2014/11/nyeremenyjatek.html

      Törlés
    2. Köszönöm Judy! :) Mindjárt be is nézek hozzád :)

      Törlés
  3. Nagyon jó lett ez az összeállítás, teli találat :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon csinos vagy, mindegyik ruhadarab szép és ízléses, különösen a felső tetszik nagyon! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Emi, örülök, hogy tetszik ez az összeállítás :)

      Törlés
  5. Nagyon tetszik a blézer is és a felső is, imádom ezt az időjárást :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Barbi! :) Ó, én is! Nem is tudom, mikor volt utoljára ilyen csodás novemberünk :)

      Törlés
  6. nagyon csinos ez az összeállítás és különösen jól áll a fekete szín :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :) Örülök, hogy így látod, mert mostanában nagyon rákaptam a sötétebb színekre :)

      Törlés

Flickr Images