Kincsek fillérekért ~ október

A hónap - sőt, megkockáztatom, hogy az év - szerzeménye kétségtelenül ez az édes kis ezüst őzike lett a Müllerből! Ha kíváncsiak vagytok, ...

A hónap - sőt, megkockáztatom, hogy az év - szerzeménye kétségtelenül ez az édes kis ezüst őzike lett a Müllerből! Ha kíváncsiak vagytok, milyen filléres apróságokat szereztem még be októberben, kattintsatok az Olvass tovább-ra :)




Majdnem minden októberi szerzeményt Glamour-kuponnal vásároltam. Bár összeállítottam magamnak egy kis F&F Home kívánságlistát a Glamour-napok előtt, mégsem sikerült teljesen ahhoz tartanom magam. (Szerencsére az egyik legdrágább tervezett szerzeményből már egy darab sem volt, ennek bevallom, igazából nagyon örültem :D) Az arany képkeret helyett inkább az ezüst mellett döntöttem - és milyen jól tettem, hiszen így éppen illik a kis őzikeszoborhoz. Csodás lesz az idei karácsonyi dekoráció, úgy érzem!

Ezüst őzikeszobor ~ Müller, 475 Ft helyett 380 Ft
Ezüst képkeret ~ F&F Home, 559 Ft helyett 445 Ft


Ezt az üvegpoharat kimondottan dekorációs célból vásároltam, de annyira megtetszett, hogy biztosan fogok majd még venni a jövőben néhányat - ezeket persze már igazi koktélpohárnak fogom használni! :D Nagyon régóta szerettem volna LED-es mécseseket is venni különböző dekorációkhoz (például papírból készült mécsestartókba), de eddig csak a Kikában láttam ilyeneket, ahol két darab kerül 400 Ft-ba. Szerencsére a Tescóban is lehetett kapni néhány hete, így rögtön vettem ötöt belőlük! 

Üveg koktélpohár ~ F&F Home, 299 Ft helyett 240 Ft
LED-es mécsesek ~ Tesco, 99 Ft/darab


Ezeket a kistányérokat direkt süti- és tortafotózáshoz vásároltam. (Persze nyilván enni is fogok róluk, de nem vettem meg emiatt egy egész készletet)

Matt fekete kistányér ~ F&F Home, 349 Ft helyett 280 Ft
Barna mintás kistányér ~ F&F Home, 599 Ft helyett 480 Ft




Nektek hogy tetszenek? :)
Ti felhasználtátok az F&F Home kupont a Glamour-napokon? 







Olvastad már?

4 hozzászólás

  1. Az az őzike mennyire édes! :)

    VálaszTörlés
  2. Ajjh, az az őzike kell nekem :D

    VálaszTörlés
  3. A mi Tesconkban olyan szegényes az F&F home szekció..és ezt úgy mondom,hogy sokat fejlődött már, de az ilyen cukiságok, mint pl az őzike szobor, általában nem jutnak már el idáig :( Pedig azt nagyon szeretném, tényleg jó fogás volt :D

    VálaszTörlés

Flickr Images