Kincsek fillérekért ~ november

Természetesen a novemberi filléres kincsek között kiemelt helyet kapnak a karácsonyi dekorációk, a hónap fő attrakciója mégis a legújabb, ...

Természetesen a novemberi filléres kincsek között kiemelt helyet kapnak a karácsonyi dekorációk, a hónap fő attrakciója mégis a legújabb, 4 nyakláncból, 1 pár fülbevalóból, 1 karórából és egy harisnyából álló AliExpress-csomagom lett, amely rekordidő alatt ért ide - mindössze 21 napot kellett várnom. 


Ezt az eladót tehát bátran tudom ajánlani, ha AliExpressről szeretnétek rendelni valamit. Ékszerek és egyéb kiegészítők mellett különféle cukiságokat (nesszeszereket, irattartókat, lakásdekorációkat) is találhattok a kínálatban. Ilyen gyorsan még soha nem ért ide semmilyen csomagom Kínából (sőt, volt, amelyikre majdnem három hónapot vártam), így igencsak meglepődtem, amikor november 11-én meghozták, hiszen körülbelül december közepére vártam. 

Zöld gyöngyös nyaklánc ~ 2.27 $ (kb. 560 Ft), megrendelhetitek innen
Sárga-fehér köves statement nyaklánc ~ 2.67 $ (kb. 660 Ft), megrendelhetitek innen
Arany-fehér gyöngyös nyaklánc ~  3.22 $ (kb. 800 Ft), megrendelhetitek innen
Fehér karóra (több színben is elérhető) ~ 2.84 $ (kb. 700 Ft), megrendelhetitek innen


 Fehér köves statement nyaklánc ~ 2.59 $ (kb. 650 Ft), megrendelhetitek innen
 Duplagyöngyös fülbevaló (a különlegessége miatt tetszett meg) ~ 0.48 $ (kb. 120 Ft), megrendelhetitek innen
Fekete pöttyös harisnya (sajnos vállalható képet nem tudtam készíteni róla, de a mérettel és a minőségével is elégedett vagyok) ~ 1.49 $ (kb. 370 Ft), megrendelhetitek innen


Egyszerűen imádom az angyalkákat. Már van egy hasonló angyalkadíszes ékszertartóm (amit itt már láthattatok is), így nem volt kérdés, hogy ez a kis hógömb velem jön haza az Auchanból. 

Angyalkás hógömb ~ Auchan, 299 Ft


Szintén az Auchanban vásároltam ezt a karácsonyi mécsestartót, amire ugyan nem volt égető szükségem, de hát az ünnepek közeledtével hajlandó voltam megjutalmazni magam egy ilyen aprósággal.
Karácsonyi mécsestartó ~ Auchan, 269 Ft


Valami, ami fölött még mindig nem tudok napirendre térni: MŰHÓ. Olyan szuper ötlet, hogy rögtön lecsaptam egy csomagra a KiK-ben. Az első karácsonyi dekorációkat bemutató bejegyzésemben már láthattátok, hogyan használtam fel a kincset érő műhavat :)

Dekorációs hó ~ KiK, 290 Ft


Szintén dekorációs célból vásároltam ezt a csomag ezüstszínű furcsaságot, mely engem leginkább a Dr. Oetker ezüst szórócukorra emlékeztet. Nagyon jó alapot képezhet egy-egy karácsonyi kompozíció számára :)

Ezüst dekorgyöngyök ~ KiK, 570 Ft


Úgy gondolom, dobozmániámat lassan kezeltetni kellene - nem is fűzök több kommentárt ehhez a csodaszép kis ezüst papírdobozhoz. Ilyenekből sosem elég...

Ezüst ajándékdoboz ~ KiK, 180 Ft






Nektek hogy tetszenek a novemberi filléres kincsek?
Ti is könnyedén elcsábultok egy-egy aranyos karácsonyi dekoráció láttán? :)





Olvastad már?

15 hozzászólás

  1. Műhó :D
    A Kikes doboz is tetszik, jó áron van, ha nem szupermini.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem szupermini a doboz, bár nem is túl nagy: 12x12 centiméter. Nagyobb méretben is lehetett kapni ugyanezt az ezüstszínűt, de az már 290 Ft-ba került, ha jól emlékszem :)

      Törlés
  2. Ó, mennyi szép nyaklánc!!! Ha minden igaz hozzám is hamarosan érkezik néhány szépség
    ebay-országból :)
    A képeid igazán hangulatosak és kidolgozottak, megkérdezhetem milyen masinériát használsz?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Teljes mértékben átérzem a várakozás izgalmát! :) Nagyon rákattantam én is az online vásárlásra, bár igyekszem magam moderálni (eddig nagyjából sikerült is).
      Köszönöm a bókot, bár én mindig elégedetlen vagyok a képeimmel. Fujifilm FinePix S2980 fényképezőt használok már lassan két éve :)

      Törlés
  3. Ajj, micsoda kincsek! :) A nyakláncok közül mindegyiket elfogadnám, és most komolyan elgondolkoztam rajta - a képeket nézegetve -, hogy megpróbálkozom az ebayes vagy aliexpresses rendeléssel. Csak egy kicsit félek tőle, mert még sosem rendeltem külföldről... De ami késik nem múlik :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem kell félni a külföldi rendeléstől :) Először persze kicsit én is paráztam, hogy valami baj lesz (mivel közvetlenül bankkártyával fizetek AliExpressen), de szerencsére eddig semmi baj nem történt, mindig megérkeztek a termékek is, még ha nagyon el is késtek a szállítással :D De megérte várni, és a minőségükkel sem volt semmi baj. Persze előfordult, hogy egy-egy kapocs nehezen nyílt ki a nyakláncon, vagy valamelyik kő kiesett, de pillanatragasztóval megoldottam az utóbbi helyzetet. Ilyen áron pedig azt gondolom, teljesen megéri - főleg, ha számításba vesszük, hogy a legtöbb üzletben kb. ugyanezeket a termékeket kapjuk, csak négyszeres, ötszörös áron. Szóval csak bátorítani tudlak, hogy próbáld ki :)

      Törlés
  4. Nagyon szép nyakláncok! Én október eleje óta várom két nyakláncomat Ebay-ről, de nem nagyon akar megjönni :/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszenek! :) Ne add fel, előbb-utóbb biztosan megérkeznek majd! Volt olyan csomag, amire majdnem három hónapot vártam én is; már majdnem lemondtam róluk, aztán megérkeztek a megrendelt ékszerek :)

      Törlés
  5. Sajnos a műhóval nem futottam össze a Kikben, pedig annyira akarom! Az az ezüst dobozka okyan szép :3
    Egyébként az Auchanban meglepően jó áron kínálnak karácsonyi díszeket, én például egy mini karácsonyi égősort hoztam el 700ft-ért.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ma végre sikerrel jártam a műhóval *-* köszi a tippet ;)

      Törlés
    2. Egy új égősort már én is nagyon szeretnék, de a múltkor annyi pénzt hagytam ott az Auchanban mindenféle dekorációra, hogy nem mertem tovább költekezni... Talán majd ha megjön a decemberi ösztöndíjam! :$ Örülök, hogy végül rátaláltál a műhóra! *-*

      Törlés
  6. Főleg a statement nyakláncok nyerték el a szívemet!! *.* Mennyire megbízható ez az Ali Expressz oldal? Kell a megrendelt termék után (az árán kívül) bármi vámot, vagy kiszállítási díjat fizetni? Bocsi a sok kérdésért, de nagyon felcsillant a szemem és szeretnék rendelni tőlük! Milyen oldalt tudsz még ajánlani, ahonnan szívesen rendelnél máskor ékszereket? Puszi <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszenek :) Eddig nekem semmi problémám nem volt vele, bár persze az se mindegy, melyik eladótól rendelsz. Ügyelni kell rá, hogy a pozitív visszajelzések egy-egy eladóval kapcsolatban kb. 94 % fölött legyenek, és minél többen rendeltek már egy eladótól, annál megbízhatóbb. Én a termékek árán kívül soha nem fizetek más összeget, a legtöbb eladó ingyenes szállítást vállal (ilyenkor Free Shipping felirat van a termékek alatt), bár legtöbbször el kell érni egy bizonyos minimum összeget, hogy a szállítás ingyenes legyen. Ez általában 8-15 $ között változik, meg kell nézni az adott eladó oldalát, ott mindig feltüntetik, ha van ilyen korlát. Más oldalról nem szoktam rendelni, nem is nagyon ismerek hasonlókat az ebay kivételével, de ott ha jól tudom, PayPallal kell fizetni (javítsatok ki, ha tévedek), én pedig ahhoz túl lökött vagyok, nem értek hozzá - az AliExpress szerintem sokkal egyszerűbb, és általában olcsóbb is, mint az ebay :)

      Törlés
  7. A nyakláncok nagyon gyönyörűek! főleg a fehér statement a kedvencem :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon örülök, hogy tetszenek! :)

      Törlés

Flickr Images