Karácsonyi nyereményjáték

Mivel közeledik a karácsony, egy nyereményjátékkal szeretnék kedveskedni nektek! :) Megtöltöttem egy kis kosarat néhány apró ajándékkal, m...

Mivel közeledik a karácsony, egy nyereményjátékkal szeretnék kedveskedni nektek! :) Megtöltöttem egy kis kosarat néhány apró ajándékkal, melyek megszépíthetik a hideg téli estéket. A részletekért kattintsatok az Olvass tovább-ra! 



Izsópos fürdőbomba - garantálja a nyugodt pihenést egy fárasztó nap után


Csokoládé- és meggyillatú teamécses - kellemes illatot varázsol a szobádba


Ritter Sport téli kiadású csokoládé (kávés-mogyorós) - szó szerint megédesíti a napod


Csokiöntő-forma - hogy Te is megédesíthesd másokét! :)


Készítettem egy hópehelymintás kézmelegítőt is, hiszen így sokkal személyesebb a kis ajándékcsomag! 1-2 percre kell betenni a mikróba, és sokáig megtartja a hőt :)


Mit kell tenned, hogy megnyerhesd ezt a kis csomagot?

~ kövesd a High Heels & Cakes blogot Facebookon (ide kattintva megteheted)
~ oszd meg ezt a bejegyzést Facebookon


Bónusz esélyt szerezhetsz, ha...

~ feliratkozott olvasóm vagy itt, vagy Bloglovinon
~ meghívod egy ismerősödet Facebookon, hogy kedvelje a High Heels & Cakes oldalát!


Meddig tudsz jelentkezni?

Jelentkezési határidő: 2014. december 5., 24:00
Eredményhirdetés: 2014. december 6-án a délelőtti órákban


Jelentkezni kommentben tudsz, de kérlek, írd oda, milyen néven kedvelted a blogot Facebookon! Ha az első két feltételt nem teljesíted, sajnos nem érvényes a jelentkezésed :(


Sok sikert! :)



Olvastad már?

51 hozzászólás

  1. Szia! Beauty & Glamour Blog néven likeoltam a FB oldalad, és osztottam meg a bejegyzést. Barbi (Beauty & Glamour Blog) néven vagyok feliratkozva.
    Köszi a játékot :)

    VálaszTörlés
  2. Szia! :)
    Keep calm and be healthy néven lájkoltam és osztottam meg a bejegyzést. Betti néven vagyok feliratkozva ide. :)
    Köszönöm a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
  3. Szia! :)

    Nagyon szuper kis nyereményjáték.
    Turcsek Gabriella néven követlek itt a blogon, ezen a néven osztottam meg a játékot és szintén ezen a néven követlek Bloglovinon.

    Köszi a lehetőséget,

    Gabcsi

    VálaszTörlés
  4. Szia! :)
    Anna Horváth néven követem a blogoldaladat, a cikket blogom facebook oldalán (Vállald magad blog) osztottam meg.
    Itt feliratkozott olvasód vagyok Anna Horváth néven.

    Minden jót kívánok! :)

    VálaszTörlés
  5. Szia!
    Enikő Széles néven lájkoltam és osztottam meg a játékot Facebookon.
    Bloglovinon is Enikő Széles néven követlek.
    Köszönöm a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
  6. Szia!
    Varga Réka néven lájkoltam és osztottam meg a játékot Facebookon. :)
    Köszi a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
  7. Szia!
    Szuper csomag.:)
    Vámossy Brigitta néven követlek itt.
    Favebook-on: Brigitta Vámossy néven.
    1 főt hívtam a Facebook-on és megosztottam a játékot:
    https://www.facebook.com/brigitta.vamossy/posts/811797065544880?pnref=story
    Köszi a lehetőséget!
    Üdv:
    Brigitta

    VálaszTörlés
  8. csillag néven követlek a blogon, Csillag Virág néven a Fb-on. a játékot osztottam a Fb-on

    VálaszTörlés
  9. Soós Csilla néven követlek itt és a fb-on, osztva a Fb-on

    VálaszTörlés
  10. Keresztfalvi Erika néven követlek a facebookon és bloglovinon is. Osztva és ismerőst is hívtam. Köszönjük a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  11. Horváth H. Andrea néven lájkoltalak és osztottam az FB-n :)

    VálaszTörlés
  12. Attila-Judit Pánya-Kenderesi néven a fb-on lájkoltalak, osztottam, meghívtam.

    VálaszTörlés
  13. Szia! Szeretnék jelentkezni a játékra! :)
    Regina Nagy néven követem a blogot Facebookon és megosztottam a játékot.
    Bloglovinon Regina néven követlek.
    Köszönöm a lehetőséget! :) Üdv, Regina

    VálaszTörlés
  14. Szia!
    LaurenTrend néven követlek itt, facebookon pedig Kis Virág néven, megosztottam a bejegyzést és meghívtam pár ismerősömet is :)
    Köszönöm a lehetőséget :)

    VálaszTörlés
  15. Szia!
    Póczak Veronika néven lájkoltam és osztottam meg a játékot Facebookon.
    Bloglovinon Veronika Póczak néven követlek.
    Köszi a lehetőséget. :)

    VálaszTörlés
  16. Szia, Szőcs Veronika néven megvolt a lájk és a megosztás :)

    VálaszTörlés
  17. Kátai Csaba jelentkezem a csudi csomagért! :)

    VálaszTörlés
  18. Édenné Judit néven lájkoltam a facebook oldalt és megosztottam a posztot. Ismerősöket hívtam :)
    Köszönöm a lehetőséget!
    Üdvözlettel:
    Judit

    VálaszTörlés
  19. Sziaa :)
    Dalma Sánta néven lájkoltam az oldalt és osztottam meg facebookon.
    Bloglovinon, Dalma Sánta néven követlek itt pedig Dalma ( : néven! :D
    Köszii a lehetőséget :)

    VálaszTörlés
  20. Liza Garden néven vagyok facebookon,de Erikának hívnak :)

    VálaszTörlés
  21. Szia!

    Tibold Sándor néven ment a lájk és a megosztás+rajtad vagyok a bloglovin-on is :)

    Üdv: Sanyi

    VálaszTörlés
  22. Szia!

    Hadobás Teréz néven vagyok a facebookon!

    VálaszTörlés
  23. Szia!Velkovicsné Annus Rita néven jelentkeznék a játékra!Szuper kis nyeremény csomag!Előre is Kellemes Ünnepeket kívánok neked!ÜDV:Rita

    VálaszTörlés
  24. Szia!
    Szuper a csomag! Molnár Kristóf néven kedveltem az oldalt és osztottam a bejegyzést. Két ismerőst hívtam.

    VálaszTörlés
  25. Szia! Férjem után jöttem én is! Ezt a csomagot mintha nekem találtad volna ki! Nagyon tetszik. Molnár Kristófné vagyok, kedveltem az oldalt és megosztottam a bejegyzést, és két ismerőst én is hívtam.

    VálaszTörlés
  26. Szia! Szeretnék jelentkezni a karácsonyi nyereményjátékra, like+osztva+ismerősök meghívása :)

    VálaszTörlés
  27. Osztva és lájkolva a FB-on, Szóka Barbara néven :)

    VálaszTörlés
  28. Szia,
    Fb: Gerda Nádor - hívtam ismerősöket is, mindjárt osztom is :)
    Bl: ingalili
    köszi a játékot!

    VálaszTörlés
  29. Szia
    Fb: Renáta Pazsicki
    like+osztva+több ismerős meghívása

    VálaszTörlés
  30. Szia,
    Patrícia Kutasi néven követlek FB-on és Blogvinon, illetve ezzel a névvel osztottam meg a poszotot.
    Előre is boldog Mikulást! :)

    VálaszTörlés
  31. Szia! Csak most találtam a blogodra, de nagyon szeretem! :)
    A blogon IsaBella néven vagyok rendszeres olvasód, FBn Gercuj Izabella néven tetszikeltem az oldalt, ezen a néven osztottam is meg. :)

    VálaszTörlés
  32. Feltételek teljesítve, örömmel jöttem az oldalra.

    VálaszTörlés
  33. Szia! :)
    Kalotáné Schmidt Renáta néven lájkoltam és osztottam meg a bejegyzést.
    rone2122 néven vagyok feliratkozva ide. :)
    Köszönöm a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  34. Szia! Csipai Nikoletta néven követlek Facebook-on és Bloglovin-on!
    GFC-n Niki Strawberrykiss néven követlek.
    Meg is osztottam: https://www.facebook.com/nikoletta.csipai/posts/999818273377924?pnref=story

    Köszi a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
  35. Szia! Köszönöm a lehetőséget! Szeretnék jelentkezni a nyereményjátékra, Tóth Csilla néven követlek facebook-on és bloglovinon is :))
    (csilla.noemi88@gmail.com)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. És meg is osztottam facebookon a játékot! :)

      Törlés
  36. Szia😊 katus pásztor néven osztottam,meg a játékot és lájkoltam a facebook oldalad. Itt,es blogovinon is katus pásztor néven követlek. Köszi a játékot!:)

    VálaszTörlés
  37. Enikő Daróczi néven kedvelem az oldalt, és osztottam meg ezt a bejegyzést az üzenőfalamon! :)

    VálaszTörlés
  38. Szia Beatrix Vivien Maczkó néven kedvelem az oldalt és osztottam meg.Bloglovinon is ugyanezen a néven követlek és ismerőseimet is meghívtam :) Köszi a játékot :))

    VálaszTörlés
  39. Cser Dora neven lajkoltam az oldalad,osztottam meg a bejegyzest,hivtam ismerosoket :-)

    VálaszTörlés
  40. Szinten Cser Dóra néven kovetlek

    VálaszTörlés
  41. Édes, Drága Anyukám Daróczi Lászlóné néven kedveli, és osztotta meg a bejegyzést!

    VálaszTörlés
  42. Szia! :)
    Anita Kecskés néven követlek facebookon, és megosztottam a bejegyzést is.
    Littleancsi néven feliratkozott olvasód vagyok itt :)
    Meghívtam 3 ismerősöm, hogy lájkolják az oldalad!
    Köszi a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  43. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  44. Adrienn Nemes néven lájkoltam a facebook oldalt és megosztottam a posztot. Ismerősöket is hívtam.
    Bloglovinon n_adry a néven követlek.
    Köszönöm a lehetőséget!:)

    VálaszTörlés
  45. Szia!
    Horváth Zsófi (Zsufie) néven követlek facebook-on és meg is osztottam a postot, Bloglovint a facebookkal használom (zsuff) de Sophie H. is én vagyok :D
    Kellemes Karácsonyi készülődést és a mostani bejegyzésed ötletet adott egy ajándékhoz, úgyhogy köszönöm szépen. :)

    VálaszTörlés
  46. Facebookon VGRV blog néven követlek, itt pedig Bogi Vrg néven. Bloglovin-on is Bogi Vrg. Köszi :-)

    VálaszTörlés
  47. Szia!
    Ágoston Katalin néven lájkoltam a blog oldalát és osztottam meg a képet, valamint feliratkozott olvasód vagyok Bloglovinon :)
    Köszönöm a lehetőséget!
    Amúgy nagyon szeretem a blogodat, mert rendkívüli kézügyességed van, és nagyon csinosak az outfitjeid!
    Puszi :)

    VálaszTörlés
  48. Szia! :)
    FB-on Juhász Krisztina néven tettem eleget a szabályoknak, Bloglovinon pedig követlek vagy Krisztina vagy Autumn in Neverland néven, még barátkozom az oldallal :D

    VálaszTörlés
  49. Szia. Jelentkeznék:)

    Itt is, és fb-n is Jankó Ibolya néven követlek:))
    Megosztottam a játékod,itt a link :)

    https://www.facebook.com/janko.ibolya

    köszi a játékot:)

    VálaszTörlés

Flickr Images