Glamour-napi örömök

Bár nem pontosan azt kaptam, amiért elindultam (nadrágkosztüm, fekete ceruzaszoknya, fehér ing), azért sikerült néhány olyan darabot besze...

Bár nem pontosan azt kaptam, amiért elindultam (nadrágkosztüm, fekete ceruzaszoknya, fehér ing), azért sikerült néhány olyan darabot beszereznem a Glamour-napok alatt, amelyeket szerintem még évekig viselhetek majd. Szinte csupa elegáns holmit vásároltam, de azért két puha, meleg pulcsit is találtam - viszont az abszolút kedvencem ez az édes kutyás zokni lett az F&F-ből! :D Butaság, de nem bírtam otthagyni!



A H&M-ben két szuper blézert találtam, és bár kicsit aggódok, hogy a bordó, finom mintásat nem nagyon tudom majd mivel viselni, ez sem árnyékolja be az örömöm :) 

Fekete-fehér mintás blézer ~ H&M, 9990 Ft helyett  8010 Ft
Bordó, hímzett blézer ~ H&M 9990 Ft helyett 8010 Ft


Fekete ruha ~ F&F, 3450 Ft helyett 2760 Ft

A jobb oldalon látható fekete ruhára az F&F-ben bukkantam rá. 3450 Ft-ra volt leértékelve, és még ebből lejött további 20 % a kuponnal. Ez az egyetlen egy darab volt belőle, és éppen az én méretem. Nem akartam hinni a szememnek. Meg voltam győződve róla, hogy biztosan van valami hibája, így hát hosszú percekig vizsgálgattam - de nem, ez a ruha egyszerűen csak tökéletes. Jól eldugtam az állványon a sor végére még csütörtök délután, és pénteken reggel dobogó szívvel mentem vissza érte: ugyanott várt rám, ahová tettem *-* Bár nagyon kellene már egy fekete szoknya és elegáns, fehér blúz, ez a ruha kárpótolt mindenért. 


Sokáig vacilláltam, megvegyem-e ezt a tyúklábmintás nadrágot. Elsősorban amiatt aggódtam, hogy nem tudom majd mivel viselni, csak feketével és fehérrel, de a drága jó pinterest meggyőzött ennek az ellenkezőjéről :) 

Tyúklábmintás nadrág ~ C&A, 4990 Ft helyett 3990 Ft


Mivel az előző hasonló színű farmernadrágomat szó szerint széthordtam, szükségem volt egy újra. Az F&F farmerokat imádom, általában itt szoktam nadrág után keresgélni, és most is találtam egy (szerintem) szuper darabot!

Skinny jeans ~ F&F, 6500 Ft helyett 5200 Ft


Szövetkabát ~ F&F, 12.900 Ft helyett 10.320 Ft


Puha, szőrmók pulcsi ~ F&F 5290 Ft helyett 4230 Ft


Sötétkék, hátul cipzáros felső ~ Tally Weijl, 4995 Ft helyett 3995 Ft


Fülbevalószett ~ H&M 780 Ft helyett 635 Ft


Max Factor Colour Adapt alapozó ~ DM, 4000 Ft helyett 2000 Ft
Maybelline szempillaspirál ~ DM, 2000 Ft helyett 1000 Ft
Astor körömlakk ~ Rossmann, 1049 Ft helyett 525 Ft
Lovely Gloss Like Gel ~ Rossmann, 449 Ft helyett 360 Ft
Garnier essentials arckrém ~ Rossmann 1299 Ft helyett 870 Ft

Kozmetikumok tekintetében nem ragadtattam el magam túlságosan - ilyenkor mindig csak a szükséges, már jól bevált termékeket vásárolom újra. Nagyjából fél évig mind kitart, így sminktermékeket szinte csak a Glamour-napok alatt szoktam venni (Persze egy-egy új körömlakk mindig elcsábít).  A Fórum DM-jében pénteken reggel olyan tömeg volt, hogy hiába dobáltam bele a kosaramba a szükséges dolgokat két perc alatt, majdnem háromnegyed órán keresztül álltam a sorban (ami az üzlet hátuljában ért véget). Rémes, mi nők mikre nem vagyunk képesek! :D Jelzem, hímneműek nem is nagyon voltak bent, vagy ha igen, akkor is tíz éven aluliak. Viktor is kint várt meg, és meg is jegyezte, milyen vad tekintettel tudnak a nők vásárolni! :D



Ti miket vettetek a Glamour-napok alatt? :)





Olvastad már?

9 hozzászólás

  1. A fekete-fehér blézer jól néz ki, az F&F-ben én múltkor 1000 ft-ra leárazva találtam egy szuper ruhát, egyetlen darab volt belőle, pont az én méretemben, örültem is mint majom a farkának :D Pedig itt én még sosem találtam semmi jót, még teljes áron sem, szóval most megtört a jég.
    Az én szerzeményeimről holnap kerül majd ki bejegyzés, ha érdekel majd lesd meg :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezek szerint mégis létezik a csoda :D Egyszerűen nem akartam elhinni, hogy ezt az egyetlenegy darabot itt hagyták, nem értem miért nem vették meg. De akkor biztosan Te is így érezted! :)
      Szuper, mindjárt be is nézek hozzád! :)

      Törlés
  2. Hát ez a zokni nagyon édes! Én is tuti megvettem volna ha látom, de elkerülte a figyelmemet :( Nagyon csini ruhákat vettél! :) Én ruhát most csak pizsit meg egy nadrágot vettem, inkább a drogériás örömökbe merültem bele :D Ezt a Max Factor alapozót használtad már? Kíváncsi vagyok, hogy milyen.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, én már néhány hete kinéztem ezt a zoknit az F&F honlapján! Keresgéltem egy darabig az üzletben, mire rábukkantam, nem a zoknik között volt, hanem itt-ott a sorok között felakasztgatva oldalra :)

      Egyébként már körülbelül három éve ugyanezt az alapozót használom, nem is áll szándékomban lecserélni. Talán vannak ennél jobbak is, de még nem igazán próbáltam másikat, ugyanis ezzel teljesen elégedett vagyok. Nem zsírosítja túlságosan a bőrömet (pedig hajlamos vagyok rá), és nem is nehezíti el, engedi "lélegezni" :D Sajnos ennél professzionálisabb véleményt nem tudok róla alkotni, mindenesetre én nagyon szeretem :)

      Törlés
  3. Szuper szerzemények!:) A tyúklábmintás gatyó kifejezetten tetszik!*_*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy így gondolod! :) Juhéé, akkor tényleg érdemes volt megvennem! :P

      Törlés
  4. Nekem is a tyúklábas nadrág tetszik a legjobban, sőt, pont pár napja jutott eszembe, hogy kéne ilyen anyagot keresnem a méteráruban, hogy nadrágot varrhassak belőle. De a többi cucc is szuper!
    Én csak egy kényelmes pamut melltartót vettem Glamour-napokon, mert most kismamaként úgyse jön fel rám semmi, inkább majd a következőre gyűjtök :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj, nem is tudtam, hogy kisbabát vársz! Teljes szívemből gratulálok, és jó egészséget kívánok mindkettőtöknek!!!! *-*

      Törlés
  5. Jaj de jó az a kutyás zokni!:)

    VálaszTörlés

Flickr Images