DIY | Hangulatos papírlámpások

Szuper kelléke lehet egy takaróba bebújós, olvasgatós őszi estének egy-egy ilyen kastélyt ábrázoló papírlámpás. Néhány perc alatt, pár szá...

Szuper kelléke lehet egy takaróba bebújós, olvasgatós őszi estének egy-egy ilyen kastélyt ábrázoló papírlámpás. Néhány perc alatt, pár száz forintból összedobhatjuk őket, és garantáltan bezsebelhetünk majd értük néhány elismerő pillantást. A részletes leírásért kattintsatok az Olvass tovább-ra! :)


Szükséges kellékek:

- néhány kinyomtatott fotó
- tűzőgép vagy papírragasztó
- LED-es teamécsesek
- olló


Először kerestem néhány fotót a neten, melyek középkori várakat vagy kastélyokat ábrázolnak. Persze egyéb épületekről vagy tájakról készült képeket is használhatunk, de nekem most ezek tetszettek meg nagyon. Mindegyiknek adtam egy szépia effektet a PhotoScape nevű programmal (azoknak különösen ajánlom, akik nem nagyon értenek az összetettebb képszerkesztő programokhoz, hiszen rendkívül egyszerű a használata). Ezeket a képeket kinyomtattam, majd kivágtam őket úgy, hogy a kastélyokat a felső körvonaluk mentén is körbevágtam. 

A fotók két szélét hátul a fenti képen látható módon tűzőgéppel összetűztem - persze ragasztót is használhatunk erre a célra, de a tűzőgépet tartósabbnak ítéltem :) Végül nincs is más dolgunk, mint mécsest helyezni a kis lámpásokba. VIGYÁZAT, ehhez a dekorációhoz szigorúan csak LED-es teamécsest szabad használni, hiszen igencsak tűzveszélyes. Ezeket a mécseseket a Tescóban vásároltam, darabja 100 Ft-ba került. (Ha jól tudom, a Kikában is lehet kapni, de ott két darab kerül 400 Ft-ba.)





Nektek hogy tetszenek? :)







Olvastad már?

9 hozzászólás

  1. Ez fantasztikusan jól néz ki! :) Nagyon tetszik! :) Mindig kitalálsz valami jót :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszik! :) Még rengeteg jó ötletem van (főleg karácsonyi díszek és ajándékok), csak idő kellene, hogy megvalósítsam őket! Remélem, azok is tetszeni fognak :)

      Törlés
  2. Hát ezek tényleg fantasztikusak, nekem is ez a szó ugrott be róluk :-) Nagyon jók :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy így gondolod! :)

      Törlés
  3. Válaszok
    1. Köszönöm Réka :) Magára az ötletre én is Pinteresten bukkantam rá, csak ott képeslapokkal csinálták, de nekem sajnos nem volt itthon olyan, ami használható lett volna - így maradt a nyomtatás :)

      Törlés
  4. Ez nagyon klassz ötlet!!:)

    VálaszTörlés

Flickr Images