Csabai Kolbászfesztivál

Viktorral már évek óta terveztük, hogy ellátogatunk a Csabai Kolbászfesztiválra, de sajnos valami mindig közbejött, idén viszont végre öss...

Viktorral már évek óta terveztük, hogy ellátogatunk a Csabai Kolbászfesztiválra, de sajnos valami mindig közbejött, idén viszont végre összeszedtük magunkat. Néhány fotóval szeretnék visszaadni valamennyit az esemény hangulatából, és bár a képekből a lényeg (az isteni kolbászkaillat) nem jön át, azért remélem, ti is kedvet kaptok majd a kolbászfesztiválozáshoz! Holnap lesz az utolsó napja, még nincs késő belekóstolni :)


Eléggé hideg volt tegnap este, így valamiért karácsonyivásár-hangulatom támadt, hiszen minden létező finomságot lehetett kapni a kürtőskalácstól kezdve a krumplilángoson át a sült gesztenyéig. Na és persze a kolbászkák! :D Lépten-nyomon beléjük botlik az ember, de a legjobb az a két sátor volt, ami tömve volt a kolbászos standokkal, és mivel bent megállt a levegő, tömény kolbászillat lengett körül mindent. Nem mindenhol, de néhány helyen lehetőség van a kóstolgatásra is. Persze az alkohol is folyt rendesen, úgyhogy igencsak emelkedett hangulatban mászkáltak az emberek.

Mindemellett pedig csodás kézműves termékeket is árusítottak több helyen is. Nagy kár (vagy inkább szerencse), hogy most éppen spórolós korszakomat élem, így nem vásároltam semmit, csupán képen örökítettem meg a szépségeket. Ajánlom figyelmetekbe a gyönyörű receptkönyv- és füzetborítókat!







 Ti voltatok már a Csabai Kolbászfesztiválon? :)














Olvastad már?

8 hozzászólás

  1. Akkor jártunk rendszeresen a családdal mikor még kicsi voltam. Akkor még nem volt nagy szám. Mióta ennyire felkapott lett nem voltunk.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mi még most voltunk először, de én nagyon élveztem :) Különösen a rengeteg finomság tetszett, meg persze az, hogy majdnem mindenből kóstolót is osztogattak... nagyon teleettük magunkat :D

      Törlés
  2. Nagyon hangulatos képek lettek! Azokon a csodaszép receptes könyveken megakadt a szemem *.* Irtó cukik!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszenek a képek! :) Ó, azokat én is imádtam, úgy fájt a szívem, hogy nem vettem meg valamelyiket... De már azon gondolkodom, hogyan tudnám elkészíteni őket itthon :)

      Törlés
  3. Szuperek a képeid, mint mindig :) A receptkönyvek imádnivalóak :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszenek a képek :)

      Törlés

Flickr Images