My boyfriend says I'm like an old movie star...

Sosem csináltam titkot abból, hogy szeretek a Hádában és egyéb turikban vásárolni. Szerintem semmi rossz, vagy szégyellnivaló nincsen abba...

Sosem csináltam titkot abból, hogy szeretek a Hádában és egyéb turikban vásárolni. Szerintem semmi rossz, vagy szégyellnivaló nincsen abban, ha az ember lánya olyan ruhákat visel, amelyeket valaki más már korábban hordott. Nyilván vannak, akik idegenkednek a gondolattól, de én örülök, ha olyan darabokra bukkanok, amik biztosan nem fognak szembejönni velem az utcán itthon. Elmerengek, hogy vajon ki viselte ezt előttem? Talán egy Londonban élő egyetemista lány? Talán felült a London Eye-ra ugyanebben a felsőben? Engem ez a tény egyáltalán nem riaszt el attól, hogy megvegyek egy ruhát, sőt. Furcsa lány vagyok, mert minél kevesebbet fizettem egy-egy ruhadarabért, annál nagyobb becsben tartom. Nem látom értelmét annak, hogy folyton méregdrága, márkás ruhákban flangáljak, amikor néhány ezer forintból is lehet elegánsan és nőiesen öltözködni. (Arról nem is beszélve, hogy az előző módszert sovány kis pénztárcám sem bírná.) A mai bejegyzésben látható teljes szett például kevesebb, mint 4000 Ft-ba került. 




felső: Háda, 649 Ft
szoknya: Háda, 649 Ft
gyűrű: AliExpress, 0.48 $ (kb. 120 Ft)
cipő: Ázsia Centrum, 2500 Ft



Nektek hogy tetszik ez a szett? :)
Ti is szerettek turizni, vagy hajlandóak vagytok inkább többet áldozni egy ruhadarabra,
csak ne legyen használt?






Olvastad már?

14 hozzászólás

  1. Nice:) x
    Bianka
    http://ruhamania.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  2. Imádok turizni én is:) Sokkal egyedibbek a ruhák, és van, hogy még így másodkézből is többet kibírnak mint egy máshol vásárolt:) Jó ki összeállítás ez is:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egyetértek veled - szerintem az a ruha, amit már hordtak egyszer, és nem nyúlt ki, vagy nem lett lyukas, az valószínűleg még bírni fogja egy darabig! :)

      Törlés
  3. Nagyon csini vagy! :)
    IMÁDOM turizni :D ha tehetném, minden héten (árucserekor) mennék és bevásárolnék egy jó nagy adaggal :D
    legutóbb 3840 forintért vettem 3 farmert, 1 blézert, egy hosszú ujjú velsőt és 1 pár loafert. azt kell mondjam remek üzletet csináltam :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Gabi! :) Ó, elhiheted, legszívesebben én is így tennék! Tényleg remek üzletet csináltál! Nekem is volt már néhány szuper "fogásom", de ilyen még soha :D

      Törlés
  4. Jaj, de imádom a felsőd! *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszik! Nekem is az egyik kedvencem lett *-*

      Törlés
  5. Én azért nem szeretek turizni, mert szinte soha nem találok olyan ruhát, ami tetszene, vagy amit találok, méretben nem jó. Magától a gondolattól, hogy használt ruhát hordjak nem idegenkedem, hiszen mosás után tiszta lesz :) Ez szerintem hasonló, mint az antikvár könyvek, főleg az a gondolat, hogy vajon kinek a kezében lehetett utoljára, hol járhatott, stb :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerencsére (vagy inkább sajnos...) nekem nincs ilyen problémám, üres kézzel én soha nem jövök ki egy turiból se! :D Csak türelem kérdése az egész szerintem, volt olyan, hogy az egész üzletet végignéztem, és a legutolsó állványon bukkantam rá egy gyönyörűségre :) A párszáz forintos könyvvásároknál én is mindig leragadok, annyira lenyűgöz az a sok könyv, csak sajnos sokszor üres kézzel távozom, mert nincs időm elolvasgatni a tartalmukat. Egyszer majd egy egész napot rászánok a nézelődésre! :)

      Törlés
  6. Nagyon csinos vagy :-). Én is szeretek turizni, azonban Esztergom környékén még nem találtam igazán jó turit :*(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Réka! :) Szerintem nincs olyan, hogy jó turi meg rossz turi, egyszerűen csak szemfülesnek kell lenni. A legpicibb, legcsúnyább kis üzletben is lehet kincsekre bukkanni! Esztergom ráadásul sokkal nagyobb város, mint Berettyóújfalu (én itt lakom, és nálunk több jó kis turi is van), tehát csak biztatni tudlak, hogy ne add fel :D

      Törlés
  7. Eszméletlen csinos vagy, és nagyon illik Hozzád ez az összeállítás :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, nagyon kedves vagy, de azért az eszméletlen jelző túlzás! :) Mindenesetre örülök, hogy így gondolod! :)

      Törlés

Flickr Images