Kincsek fillérekért ~ szeptember

Nyilván szemet szúrt Nektek, hogy a szeptemberi filléres kincseim csupa karácsonyi hangulatú holmiból tevődnek össze. Ennek az az egysze...

Nyilván szemet szúrt Nektek, hogy a szeptemberi filléres kincseim csupa karácsonyi hangulatú holmiból tevődnek össze. Ennek az az egyszerű tény az oka, hogy nyár végén egy elmebeteg ugrással szinte teljesen kihagyom az őszi lázat, és egyből a karácsonyt kezdem tervezgetni  - na jóóó, azért néhány őszi dekorációt is elkészítettem nemrég. Két hete pedig a Nők Lapjában rábukkantam egy 15%-os KiK-kuponra (KiK-kuponra!!! Micsoda remek ötlet!!!). Nem is volt kérdéses, hogy fel fogom-e használni - hogy miket vásároltam, azt pedig megnézhetitek, ha tovább olvastok :)



 Wintermärchen illatos gyertya üvegben ~ 485 Ft (eredeti ára: 570 Ft)
Halványlila-fehér & piros-fehér csomagolópapír ~ 155 Ft/ív (eredeti ára: 180 Ft/ív)
Porcelán kínálótálka ~ 245 Ft (eredeti ára: 290 Ft)
Szánkó dekoráció ~ 245 Ft (eredeti ára: 290 Ft)


Rózsás manikűrkészlet 535 Ft (eredeti ára: 630 Ft)

A régi manikűrkészletem darabjai szépen, egyesével elkallódtak, és régóta vágytam már egy újra. Így került a kosaramba ez az édes, rózsás darab! Mindezért összesen 1820 Ft-ot fizettem, és annak ellenére, hogy a KiK amúgy sem a magas árairól híres, nagyon örülök, hogy a kuponnal még meg tudtam spórolni azt a 320 Ft-ot is! :D (A tobozokat egyébként a Debreceni Egyetem főépülete előtt, a villamosmegálló körül gyűjtögettük Fannival. Szuper dolgokat fogok belőlük készíteni! :)





Nektek hogy tetszenek a szeptemberi kincsek? :)









Olvastad már?

6 hozzászólás

  1. Nagyon aranyosak! Nekem is kicsit karácsonyi hangulatom van, de azért imádom a sütőtökös őszi dekorációkat is :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszenek! :) Én sem szorítottam azért még teljesen háttérbe az őszi díszeket, de azért a lelkem mélyén már a mézeskalács-készítést várom! :)

      Törlés
  2. Nagyon kis aranyosak! :) Nekem leginkább a rózsás körömkészlet külseje tetszik.:))) xoxo

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy így gondolod! :) Engem is inkább a csomagolás fogott meg (a körömolló eléggé életlen sajnos, viszont a rengeteg rózsa kárpótol ezért! :)

      Törlés
  3. Nekem a tálka tetszik legjobban, nagy jól mutat a tobozokkal :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tényleg nagyon jól mutatnak együtt, de ebbe a kis tálkába tulajdonképpen minden beleillik! :D Volt még több formájú is a KiK-ben, de nekem ez a négyszögletes, "csúcsos" tetszett a legjobban :)

      Törlés

Flickr Images