Kincsek fillérekért ~ augusztus

Kicsit megcsúsztam az augusztusi filléres kincsekkel, de remélem, elnézitek nekem ezt a pár napos késést :) Ne gondoljátok, hogy az elmúlt...

Kicsit megcsúsztam az augusztusi filléres kincsekkel, de remélem, elnézitek nekem ezt a pár napos késést :) Ne gondoljátok, hogy az elmúlt hónapban nem szereztem be pár olcsó (de remélem, nem szükségtelen) apróságot! Itt van például ez a két kis nyaklánc, mindkettőre a KiK-ben bukkantam rá, és mindkettő 290 Ft-ba került.



Egyszínű spirálfüzetek ~ Tesco 269 Ft/darab
Mintás füzetek  ~ Tesco 149/159 ? Ft/darab

Bár a tanítás már nem szeptember elsején kezdődik nekem, hanem csak a hónap közepén, azért időben beszereztem a szükséges füzeteket. Nagy örömömre anyukám talált egy muffinosat (bár egy tortásnak jobban örültem volna!) A Tescóban rábukkantam három darab, a minibbnél is minibb szövegkiemelőre. Nyilván egyiknek sem fogom túl sok hasznát venni, viszont olyan édesek, hogy 135 Ft-ért nem hagyhattam ott őket. A labello csak viszonyítási alapként szolgál, hogy Ti is lássátok, milyen aprócskák a kiemelők :)


Mini tortaforma ~ KiK, 630 Ft
Szív alakú szilikon muffinforma ~ GoodsMarket, 599 Ft
Csillag alakú sütikiszúrók ~ Tesco, 399 Ft
Mini szövegkiemelők ~ Tesco, 135 Ft/3 db

Cukrászkellékeim száma is bővült augusztusban: nagyon régóta vágytam egy ilyen picike tortaformára, hogy ne kelljen mindig körbevágnom a piskóta szélét, ha emeletes tortát készítek, vagy egyszerűen csak egy kisebb desszertet szeretnék. Régebben már láttam ilyet a debreceni KiK-ben, de azután néhány hónapig nem volt kapható... azt hittem, örökre elvesztettem, de most végre egymásra találtunk! *-* Juhé! :D Ezen kívül vettem még egy öt darabos, csillag alakú sütiszaggató-szettet (már érzem is a mézeskalács illatát), valamint 6 db szív alakú, szilikon muffinformát. 


Vaníliás illatgyertya pohárban ~ Tesco, F&F Home, 699 Ft helyett 349 Ft
Fahéjas illatgyertya pohárban ~ GoodsMarket, 599 Ft

Nemcsak az új tanévre, hanem az őszre és a télre is elkezdtem készülni. Valahogy augusztus közepén-végén mindig rámtör a karácsony-mánia, decemberben sincs ilyen hangulatom, mint ekkor. Pinteresten is teletűzgéltem már egy őszi és egy téli táblát, így hát érthető, miért esett a választásom a vaníliás mellett erre a csodás, fahéjas illatgyertyára. Mindkettőnek olyan erős illata van, hogy az egész szobámban érezni lehet (pedig még egyiket sem gyújtottam meg!)


Néhány nyáriasabb aprósággal is gazdagodtam. Igaz, vázát nem csak nyáron lehet megtölteni szebbnél szebb virágokkal vagy díszekkel - ezek ráadásul "egyszemélyesek", úgyhogy szerintem mindig lesz lakójuk! :)

Fehér aszimmetrikus váza ~ KiK, 290 Ft
"Buborékos" üvegváza ~ Tesco, F&F Home, 279 Ft (?)
(sajnos elszórtam a blokkot)





Nektek hogy tetszenek az augusztusi "kincsek"? :)






Olvastad már?

4 hozzászólás

  1. A tescoban beszereztem én is ilyen füzeteket, munkába, bloghoz, receptekhez... most mindent ezekbe írok. A KIK-ben vásárolt baloldali váza pedig nagyon tetszik :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is szinte mindig onnan veszek füzeteket, nagyon cukikat szoktam találni :) Örülök, hogy tetszik a kis váza, hirtelen felindulásból vettem meg, először annyira nem tetszett, de azóta nagyon-nagyon megszerettem! :)

      Törlés
  2. Wow, nagyon jó dolgokat találtál. A KIK-es vázát imádom! :)

    VálaszTörlés

Flickr Images