Hercegnős torta

Az egyik ismerősöm szülinapjára készítettem ezt a tortát. Az anyukája arra kért, hogy valami csajos, esetleg hercegnős tortát csináljak, r...

Az egyik ismerősöm szülinapjára készítettem ezt a tortát. Az anyukája arra kért, hogy valami csajos, esetleg hercegnős tortát csináljak, rózsaszín díszítéssel, belül pedig csokis és vaníliás krémmel. :)


Mindenképpen szerettem volna készíteni egy kis koronát is fondantból, de nem mertem megígérni, hogy biztosan lesz, mivel még soha nem csináltam ilyet azelőtt. Meg is szenvedtem vele rendesen! Először a korona körvonalait felrajzoltam egy kis papírra, majd a masszából vékony kis rudakat sodortam, és a mintának megfelelően "kiraktam" a koronát. Először egy fél literes ásványvizes üvegen szárítottam (hogy három dimenziós legyen), de végül egy üres dezodoros flakonra helyeztem át a papírral együtt. Közben többször szétesett a korona, egy kevéske vajjal kellett megragasztgatnom, nagyon ideges voltam, de végül egészen tűrhetőre sikerült. Ezüstszínű cukorgyöngyökkel díszítettem.

A torta díszítése a koronakészítéshez képest gyerekjáték volt: fehér fondant-nal vontam be, középre pedig készítettem a koronának egy kis rózsaszín "szőnyeget". Ehhez egy kevés masszát rózsaszínre festettem, majd kinyújtottam, és egy megfelelő méretű kört vágtam belőle. A szélét kicsit megfodroztam, mégpedig egy üveggolyó segítségével! :D Viccesnek tűnhet, de működik, és marcipánformázó készlet híján az embernek muszáj kreatívnak lennie. A szíveket sütiszaggatóval vágtam ki, és fehér fondant-nal bevont saslikpálcára húztam őket, majd egy-egy picike masnit ragasztottam a "csatlakozási ponthoz". 


Sajnos a fényképekkel nem vagyok elégedett. Túl magasak voltak a szívecskék, így sehogy sem fért bele a torta úgy a képbe, ahogyan én szerettem volna :D Ezen kívül elég borongós időnk is volt aznap, amikor készült - jobban örültem volna egy kicsivel több napsütésnek.




Nektek hogy tetszik ez a torta? :)








Olvastad már?

16 hozzászólás

  1. Nagyon jól néz ki a torta, és finom is lehet, annyira ügyes vagy :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen Barbi! :) Sajnos az ízéről nem tudok nyilatkozni, mivel nem kóstoltam, de úgy tudom, ízlett mindenkinek :)

      Törlés
  2. Csak ámulok és bámulok a tortáid láttán, annyira szépek! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj, de kedves vagy, köszönöm! *-*

      Törlés
  3. Csodaszép ez a torta. :)
    Annyira kreatív vagy. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! :) Ennél nagyobb bókot azt hiszem, nem is kaphatnék :)

      Törlés
  4. Válaszok
    1. Köszönöm Nóra, örülök, hogy tetszik! :)

      Törlés
  5. Jaj de édes, nagyon tetszik! :)

    VálaszTörlés
  6. Jaj de kis aranyos :) az én gyerekem is biztosan örült volna egy ilyennek :) Ügyes vagy :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen :) Valahol mélyen minden lányban ott lapul egy kis hercegnő (még akkor is, ha már felnőtt :)

      Törlés

Flickr Images