Életképek

Bár a legtöbb fán még zöldek a levelek, hivatalosan is beköszöntött az ősz. Azt hiszem, ilyen nyár után az esős időn már szinte meg sem ...

Bár a legtöbb fán még zöldek a levelek, hivatalosan is beköszöntött az ősz. Azt hiszem, ilyen nyár után az esős időn már szinte meg sem lepődünk. Ellentmondásos viszonyban állok ezzel az évszakkal - néha nagyon-nagyon utálom, néha viszont kimondhatatlanul szeretem. Szeretem a reggeli napfényt, a hűvös és friss levegőt, a ropogós faleveleket a lábam alatt. Szeretek egy takaróba burkolózva kávézni és olvasgatni, az eső kopogását hallgatva rajzolgatni, vagy forró habfürdőt venni. Szeretem a vaníliás és a fahéjas gyertya illatát. Próbálok ezekre a pozitív dolgokra koncentrálni idén ősszel, mivel azt hiszem, elég pörgős és fárasztó félév áll előttem, így minden alkalmat meg kell ragadnom a kikapcsolódásra.  


Fanni barátnőmben remek társra leltem, mivel nemcsak hogy eltűri a folyamatos fotózási kényszeremet, hanem örömét is leli benne! :D (Azt hiszem, Viktor is örülhet, hogy nem őt zaklatom állandóan - ugyanis nem igazán szereti a fotózást, függetlenül attól, hogy a kamera melyik oldalán áll). A múlt héten fotóztunk egy sort a Békás-tónál, és Fanninál készítettem néhány előkelő és romantikus, naplementés-borospoharas képet is (én sajnos nem szeretem a bort, de egy pohár sört mégsem helyezhetek ilyen gyönyörű háttér elé, nemde? :D)



Judytól néhány napja díjat kaptam, ami már korábban többször is körbejárt a bloggerek között, így nem szeretném most senkinek továbbadni (nem azért, mert nem érdemlitek meg, hanem azért, mert szinte mindenkinél járt már ez a kis díj :) - viszont Judyt megtisztelem azzal, hogy válaszolok a kérdéseire.

  • Kedvenc blogjaid? Az abszolút kedvencem a The Littlest Things. Évek óta követem, és imádom.
  • Kedvenc kajád? Változó, de egy KFC-s Twistert mindig be tudok nyomni.
  • Tudsz tortát sütni? Ha igen, milyen tortát, receptet megosztanád? Hobbicukrász vagyok, nagyon szeretek különleges tortákat alkotni, de ez azt hiszem, a bejegyzéseimből is kiderül. :)
  • Kedvenc körömlakkod? Konkrét kedvencem nincs, a pasztell színeket kedvelem. 
  • Miket nyertél mostanság nyereményjátékokon? Krisztinél nyertem egy nyakláncot és egy pár fülbevalót még nyár elején. 
  • Szereted az őszt? Ha igen miért? Amikor szép, napsütéses idő van, akkor imádom, de egyébként nem éppen a kedvenc évszakom. 
  • Emberi tulajdonság amit nem bírsz másokban? Szerintem mindenkinek vannak rossz tulajdonságai, még a szeretteinkben és önmagunkban is felfedezzük őket, így nem nagyon van ilyen. Esetleg a komolytalanság idegesít, amikor valaki csak teng-leng, ide-oda csapódik, és nem akar semmit az élettől, vagy kihasznál másokat. 
  • Álom munkahelyed mi lenne, ha van ilyen? Ha nincs, miért nincs, esetleg már dolgozol? Nem tartom magam túlságosan karrieristának. Egy olyan munkahellyel már megelégednék, ahol valamennyire kamatoztatni tudom a képességeimet, amelyeket a tanulmányaim során elsajátítottam. De a legfontosabb, hogy kellemes legyen a munkahelyi környezet.  
  • Kedvenc youtube zenéd? Szinte egyfolytában Lana Del Rey dalait hallgatom.
  • Szeretnél gyermeket, ha igen mikor, ha esetleg nem miért? Természetesen szeretnék majd kisbabát, de még nem a közeljövőben, viszont mindenképpen 30 éves korom előtt. Majd meglátjuk, mit hoz a jövő :)



Ti mit szerettek az őszben? :)






Olvastad már?

6 hozzászólás

  1. ismét egy szuper hangulatos bejegyzés.:) Nagyon jó a Hannibal-rajz!*_*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! *-* Én már annak is nagyon örülök, hogy egyáltalán felismerhető, kiket ábrázol a rajz! :$

      Törlés
  2. Nagyon tetszik a blogod, most néztem ár elejétől a végéig, nagyon sok jó ötletet láttam! És a nyaralós bejegyzések... ajaj már most hiányzik a tenger :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon örülök, hogy tetszik Neked a blog! :) Én is ugyanígy vagyok a tiéddel, imádom a kreatív ötleteidet! :)

      Törlés
  3. Nagyon szuper képeket csinálsz, úgy szeretem nézni őket! Nem gondolkodtál még egy fotós tumblr-ön vagy valami hasonlón? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Kriszti, nagyon aranyos vagy! *-* Gondolkodtam már hasonlón, viszont általában nem érzem a képeimet olyan inspirálónak, vagy szépnek. Inkább egy fotós tanfolyam az, amire nagyon vágyom! :)

      Törlés

Flickr Images