DIY ~ Csillámos-elefántos ékszertartó

Pár perc alatt elkészülhetsz ezzel az aranyos ékszertartóval, ami a polcod dísze lehet - de ajándékötletnek sem utolsó! :) A leírásért kat...

Pár perc alatt elkészülhetsz ezzel az aranyos ékszertartóval, ami a polcod dísze lehet - de ajándékötletnek sem utolsó! :) A leírásért kattints az Olvass tovább-ra!



Kellékek:

~ ecset
 ~ csillámpor tetszőleges színben
~ pici üveg (mini lekváros üveg, Erős Pistás, stb.)
~ pici dísz, figura, szobrocska a tetejére
~ csiriz (vagy hobbiragasztó)
~ pillanatragasztó
~ hajlakk



Már sokszor említettem, milyen jó dolog a csiriz: pár kanál liszt mindig van otthon, és nincs más dolgunk, mint egy kevés vízzel összekeverni, amíg ragacsos, sűrű masszát nem kapunk. Olcsóbb bármelyik ragasztónál, de ha Ti azzal szeretnétek dolgozni, persze megtehetitek (kb. 500-600 Ft egy tégely hobbiragasztó). De a csillámpor akár a még nedves akrilfestékbe is tökéletesen beleragad, azzal is próbáltam már! :)


Szóval nincs is más dolgunk, mint a kis figurát és az üveg fedelét bekenni csirizzel/ragasztóval/akrilfestékkel, és szépen, egyenletesen beleszórni a csillámport. Kicsit az ujjunkkal el is egyengethetjük a felületet. Néhány órát hagyjuk száradni, majd a biztos tartás érdekében fújjuk be hajlakkal. Végül a figurát pillanatragasztóval rögzítjük a tetejére. 




Nektek hogy tetszik ez az ötlet? :)






Olvastad már?

13 hozzászólás

  1. *-* hihetetlen vagy, annyi ötletes dolgot mutattál már be és még mindig van! Nagyon szép és mutatós lett :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Dii, nagyon örülök, hogy tetszik! *-* Az ötletekből pedig még mindig nem fogytam ki, néhány apróság éppen készülőben van, úgyhogy még rengeteg DIY-bejegyzés várható a közeljövőben! :)

      Törlés
  2. Nagyon tetszik, ötletes, ha lesz sok szabadidőm és akarat erőm, akkor megpróbálom elkészíteni. Díjat kaptál tőlem:http://judymuhely.blogspot.hu/2014/09/dijat-kaptam.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszik! :) Ehhez nem szükséges sok akaraterő vagy szabadidő, hiszen ahogyan a bejegyzés elején is említettem, néhány percet vesz csak igénybe az elkészítés! Köszönöm a díjat, nagyon kedves vagy, mindjárt bekukkantok hozzád :)

      Törlés
  3. de klassz ötlet és kivitelezés :)

    VálaszTörlés
  4. Juj de jó! Nagyon tettszik! Hihetetlen vagy, hogy mindig kitudsz találni valami újat! Imádom a kreativitásod!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon örülök, hogy tetszik! :) Kedves vagy, de sokszor pinteresten találom ezeket az ötleteket - persze a megvalósításuk már tényleg az én érdemem :)

      Törlés
  5. Nagyon jól néz ki és tényleg egyszerű :-) Most ilyesmi kis műanyag/gumiállatokat szeretnék befesteni, bár nem csillámmal, csak simán spray- vagy akrilfestékkel, aranyra és ezüstre.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszik! :) Biztosan nagyon jól fognak kinézni! Sajnos nekem már alig van ilyen figurám, pedig gyerekkoromban felhalmoztam egy egész kis készletet belőlük, de elajándékozgattam, vagy kidobáltam őket. Persze most már nagyon bánom :(

      Törlés
  6. Nagyon jól kitaláltad! Jól néz ki :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, örülök, hogy tetszik! :)

      Törlés
  7. Ez milyen jó :) Nekem is van hasonlóm, igaz, itt színes papírral vontam be a befőttes üveg tetejét... de most lehet, hogy kicsit átalakítom :D

    VálaszTörlés

Flickr Images