5 apró tipp

Annyi jó ötletet felhalmoztam már, hogy nem bírom türtőztetni magam - így tehát eldöntöttem, hogy megpróbálom "összesűríteni" az...

Annyi jó ötletet felhalmoztam már, hogy nem bírom türtőztetni magam - így tehát eldöntöttem, hogy megpróbálom "összesűríteni" az 5 apró tipp-bejegyzéseket. Körülbelül háromhetente szeretnék jelentkezni eggyel, ennek pedig az az oka, hogy rengeteg karácsonyi ötletem van, és novembertől szinte csak olyanokat láthattok majd ebben a rovatban. Addig pedig még rengeteg tippet meg kell osztanom Veletek, úgyhogy nagyon sürget az idő! :D De nem is árulok el többet, hiszen akkor oda a meglepetés! :) 




Öt másodperces egyszerű, de nagyszerű ötlet - a pici parfümös üvegcsék nagyon előkelően mutatnak egy tortaállványon, néhány dekorgyöngy (vagy üvegpasztilla), és pár apró dekoráció kíséretében! :)


Olyan rendezett gyűjteménnyel nem büszkélkedhetek, mint Hannibal Lecter, viszont az innen-onnan kivágott receptjeim végre megtalálták méltó helyüket egy 200 férőhelyes fotóalbumban. Csupán annyit bánok, hogy nincsenek a receptek betűrendben, és másmilyen kategorizálást sem vetettem be a rendezettség érdekében - összevissza követik egymást a desszertek és a rántott karfiolok. Talán egyszer, ha már tényleg semmi más dolgom nem lesz, és tényleg nagyon kétségbe leszek esve, miközben az élet értelmét keresem, átrendezem majd őket! :D


Talán nem ez a legszebb ékszertárolási mód, viszont garantáltan nem fognak összegabalyodni a nyakláncok a dobozban, ha egy szívószálon keresztülhúzzuk a végüket.


Szinte minden reggel Győri kekszet ropogtatok a kávém mellé, hogy azért mégse éhgyomorra igyam :) Így egy zacskó keksz nagyjából egy hétig kitart, hétvége felé pedig már eléggé megpuhulnak. Újra ropogósak lesznek, ha egy kis tepsiben néhány percre forró sütőbe helyezzük őket.


A meleg nagyon sok fájdalmat képes enyhíteni (menstruációs görcsök, fülfájás, feszült, fáradt izmok, stb...). Könnyen és gyorsan készíthetünk otthon, ha nem is melegvizes palackot, de a hőt sokáig megtartó párnát. Egy régi - de lehetőleg nem szakadt, vagy agyonhasznált - térdzoknit a sarkánál elvágunk, az egyik végét összevarrjuk, megtöltjük rizzsel, majd bevarrjuk a másik végét is. Amikor szükség van rá, néhány percre betesszük a mikróba (a párna méretétől függően 1-3 perc melegítés elég). De vigyázz, nem minden fájdalom kezelhető meleg terápiával! Sőt, akár ártalmas is lehet a meleg, és helyette inkább hideg borogatást célszerű használni. Ha tudni szeretnéd, milyen típusú fájdalmat hogyan kell kezelni, kattints ide!





Hogy tetszenek ezek az ötletek? Próbáltátok már valamelyiket? :)








Olvastad már?

8 hozzászólás

  1. Szuper ötletek ismét!:) a kedvencem a recept-fotóalbum,biztos megcsinálom, mert csak be vannak hányva egy mappába.:DHannibáltól én is irigylem a precíz gyűjteményt.:P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszenek az ötletek! :) Az biztos, hogy nagyon praktikus így tárolni a recepteket, azelőtt én is csak egy dossziéba vagdaltam őket. :)

      Törlés
  2. Gyönyörűek így tárolva a parfümök *-* A receptjeimet én saját kézzel írom, de épp a hétvégén rendszereztem és írtam újra őket a füzetemben :) Mivel folyamatosan frissül, nehéz lenne az abc sorrend, de annyi kategóriát csináltam, hogy édes sütik, sós sütik és rendes ételek. A zoknis megoldást pedig régen mi is használtuk, habár sót tettünk bele :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tényleg sokkal szebben mutatnak így, mint amikor egyszerűen csak felsorakoztattam őket az asztalomon! :) Hű, de türelmes vagy, én nem bírnám kézzel leírni mindet! :) Hat éve, amikor elkezdtem sütögetni, egy csomó sütireceptet kiírtam egy kis füzetbe - a mai napig nem értem, hogy volt hozzá türelmem, talán már túlságosan megöregedtem! :D

      Törlés
  3. Nagyon jól mutatnak a parfümök, én is néztem már hasonlót csak sminkekkel. A recepttárolás pedig tök jó ötlet :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnos (vagy nem sajnos), sminktermékből nekem éppen csak annyi van, hogy az egyszerű, alap, nappali sminkemet elkészítsem, így egy apró neszesszerben minden szükséges kellékem elfér! :D Örülök, hogy tetszik az ötlet! :)

      Törlés
  4. Jaj nagyon szép az a parfümös kép! és milyen jó ötlet a recetek fotóalbumba rendezése:) Azt hiszem hamarosan elrendezgetem, mert nekem is szanaszét vannak begyűrve egy tasakba..de ezt ugyanúgy meglehet csinálni újságcikkekel is! Ugyanis mindig kitépem a számomra legérdekesebb cikkeket az újságokból:) még jó hogy van egy üres fotóalbumom:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igazad van, újságcikkeket is el lehet rendezgetni egy albumban! :) Én is szoktam kitépegetni érdekes dolgokat, például lakberendezési magazinokból vágtam ki képeket, ötleteket, de azokat beragasztottam egy kemény fedelű füzetbe. Kicsit bánom, hogy nem jutott eszembe a fotóalbumos megoldás hamarabb, mert azt a bizonyos füzetet alig lehet összecsukni, úgy megdagadt a cikkektől :D

      Törlés

Flickr Images