5 apró tipp

A rengeteg pozitív visszajelzésnek köszönhetően én is megszerettem ezt az új rovatot, amit júliusban indítottam - azóta gőzerővel ke...

A rengeteg pozitív visszajelzésnek köszönhetően én is megszerettem ezt az új rovatot, amit júliusban indítottam - azóta gőzerővel keresgélem a jobbnál jobb tippeket, melyek megkönnyíthetik, illetve megszépíthetik a mindennapjainkat. Remélem, most is legalább olyan hasznosnak találjátok majd ezeket az ötleteket, mint eddig! :)


El sem merem mondani, mióta halogattam a fenti képen látható egyszerű, az életünket mégis megkönnyítő ötletnek a megvalósítását. A kulcscsomómon három, szinte teljesen egyforma kulcs is van, így amikor óráról hazaestem este nyolckor, vagy elindultam reggel, zsákbamacska volt, hogy eltalálom-e elsőre a megfelelőt. Persze ez néha jó játék volt: "Ha elsőre megvan, jó napom lesz!", és ehhez hasonló mondatokkal biztattam magam reggelente. Viszont néha (főleg vizsgaidőszak előtt) ezek a gondolatok átalakultak "Ha nem sikerül elsőre, ma megbukom!"-típusúakká. Bizony-bizony, enyhe OCD-t diagnosztizáltam magamon :DDD 


Szégyen ide vagy oda, szerintem mindenkivel előfordul, hogy az egész napos szaladgálás után a cipője nem éppen illatos (ez persze erősen függ a lábbelitől is). A legegyszerűbb megoldás: a szódabikarbóna. Több helyen azt olvastam, hogy éjszakára tele kell vele szórni a cipőt, reggel pedig kirázni belőle - én viszont csupán egy jól szellőző anyagból (régi, lyukas harisnyából) készült kis tasakba töltöttem. Nyilván, ha nagy a baj, érdemes tényleg a lábbelibe szórni, de ha nem árad gyilkos bűz belőle, akkor elég egy-egy ilyen kis tasakot elhelyezni benne. Kicsit szkeptikus voltam először, de tényleg működik, elveszi a kellemetlen szagokat! 


Az egyszerű, szagmentes vécépapír is könnyen illatossá válhat, ha a kedvenc illóolajunkból cseppentünk néhány cseppet a guriga belsejébe. (Az a legjobb, ha a mellékhelyiségben használt légfrissítőnkkel harmonizáló illatot használunk!)


Nagy gyertyamániás vagyok, és most, az ősz beköszöntével ez a mánia még inkább eluralkodik rajtam. Ha egyszerre több gyertyát szeretnénk meggyújtani, vagy a mécses nehezen elérhető helyen van (pl. túlságosan mély a mécsestartó), gyújtsuk meg egy szál spagetti végét, és használjuk ezt gyufa helyett! 


Ha így tálaljuk a muffint, az garantáltan feldobja a csajos délutánt! Használhatunk különböző csészéket és alátéteket is, és a muffinpapír színét azokhoz igazíthatjuk :)




Mit szóltok ezekhez az ötletekhez? :)








Olvastad már?

9 hozzászólás

  1. Én is gyertya mániás vagyok. :) Én speciális hosszú gyufával szoktam meggyújtani a problémásakat, de ezentúl lehet spagettivel fogom. :))) Köszi az ötletet.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem sokan vagyunk így... :D Már egész szép gyertyakészletet halmoztam fel, de van olyan is, amit nincs szívem meggyújtani, olyan szép. Csak ajánlani tudom ezt a módszert, bár az égett tésztának elég furi illata van, de meg lehet szokni :D

      Törlés
  2. Nagyon szuper ötletek most is, a tésztás nagyon érdekes, egyszer kipróbálom :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy így gondolod! :) Szerintem egy próbát mindenképpen megér! :D

      Törlés
  3. Mind nagyon tetszik, de a kulcsmegkülönböztetés különösen praktikus :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszenek a tippek! :) Nekem is a kulcsos a kedvencem, mióta belakkoztam őket, egyszerűbb lett az életem :D

      Törlés
  4. A maffinos tippet tuti kipróbálom, szuper ötlet! :)

    VálaszTörlés
  5. Nice Blog :)

    Wanna follow each other???
    Just let me know and I will make sure to follow ya back

    My Blog: Beauty-Fulll


    Facebook
    Twitter
    Bloglovin
    Instagram

    VálaszTörlés

Flickr Images