Palm trees in the light

Ismét egy olyan összeállítást mutatok most Nektek, amit a nyaralás alatt viseltem. Nem igazán szokásom ilyen merész öltözékekkel kísérle...

Ismét egy olyan összeállítást mutatok most Nektek, amit a nyaralás alatt viseltem. Nem igazán szokásom ilyen merész öltözékekkel kísérletezni, itthon inkább csak egy buliban tudnám elképzelni ezt a szettet (bár bulizni meg szinte soha nem járok :D) Igazából csak a hasvillantás miatt tartom túl extrémnek, úgy érzem, ezt a trendet nem sikerült magamévá tennem, de legalább megpróbáltam :) Mindenesetre a jövőben biztos, hogy hosszabb, hasat takaró felsőkkel fogom viselni ezt a szoknyát (és az összes többit is). 




szoknya: Háda
top: Tally Weijl
gyűrűszett: H & M
nyaklánc: AliExpress 
cipő: Deichmann
táska: turi



Nektek hogy tetszik ez a szett?






Olvastad már?

6 hozzászólás

  1. Pretty;) x
    Bianka
    http://ruhamania.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  2. Pedig nagyon jól áll a felső, szerintem nyugodtan hordhatsz ilyet :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Bogi, így már bátrabban fogom viselni! :)

      Törlés
  3. Istenien nézel ki!:) Kell egy ilyen felső:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj, de kedves vagy, köszönöm! :) Szerintem a nyár végi leárazásokon biztos rábukkanhatsz pár croptopra! :D Én legalábbis ilyenkor szoktam nézelődni a nyári darabok után, hiszen jó esetben féláron, vagy még annál is olcsóbban megvehetjük őket.

      Törlés

Flickr Images