Minden darab ezer alatt

Régóta nem volt hasonló bejegyzés a blogon (a tavaszi Glamour-napok óta), de meglepő módon a legutolsó ilyen a harmadik legolvasottabb cik...

Régóta nem volt hasonló bejegyzés a blogon (a tavaszi Glamour-napok óta), de meglepő módon a legutolsó ilyen a harmadik legolvasottabb cikk lett - ez engem nagyon meglepett! Így hát most megmutatom Nektek a legújabb szerzeményeimet, amelyekre azért vagyok különösen büszke, mert (egyetlen egy darab kivételével) egyik sem volt drágább 1000 Ft-nál.


Már említettem a múltkor, hogy amikor Budapesten jártam a barátnőmnél, bekukkantottam az Örs vezér téri Hádába, és nem tértem haza üres kézzel. Minden féláron volt, így azt hiszem, ilyen jó vásárt régóta nem csináltam! :D Ez az akció egész hónapban tart a legtöbb Hádában; itt megnézhetitek, hogy a hozzátok legközelebb eső üzletben pontosan meddig érvényes az 50 %-os kedvezmény. (A legelső képen látható felső egyébként 649 Ft-ba került.)


Virágmintás "lökdrámka" (:D) - Háda, 649 Ft
Sötétzöld peplum felső - Háda, 749 Ft


Mostanában nagyon tetszenek a pliszírozott szoknyák, pedig néhány éve még rémesen öregasszonyosnak éreztem őket. Ebből is érzem, hogy felnőttem :D

Aszimmetrikus kék szoknya - Háda, 999 Ft
Szürke szoknya - Háda, 649 Ft
Púderszínű pliszírozott szoknya - Háda, 999 Ft


Világoskék top - Háda, 649 Ft
Virágmintás peplum top - Háda, 649 Ft


Benéztem a Bershkába is, hiszen a leárazás engem is elcsábított. Itt egy inget és egy nyári szoknyát vettem az eredeti áruk töredékéért. (Az ing kilóg a sorból, ugyanis ez az egyetlen ruhadarab, ami többe került 1000 Ft-nál - de beláthatjátok, hogy a hangzatos kis címet már nem írhattam át csupán miatta! :D)

Ing - Bershka, 1795 Ft
Szoknya - Bershka, 695 Ft


Erre a két felsőre a kedvenc berettyóújfalui turimban bukkantam rá. Az elsőt szerintem inkább strandruhának fogom használni, de úgy megtetszett a mintája, hogy nem volt szívem otthagyni. 

Mintás strandruha - turi, 800 Ft
Sárga top - turi, 240 (!) Ft


Táska - Háda, 649 Ft
Szandál - Deichmann, 0 Ft :D
(Ha három pár leárazott cipőt vettünk, a legolcsóbb pár ingyen volt, 
egyébként 2995 Ft-ba került volna)



Ti is mindig elcsábultok a nyár végi leárazások alatt? :)
Nektek miket sikerült idén beszereznetek?









Olvastad már?

9 hozzászólás

  1. Oooookééé, most megyek és kifosztom a szekrényed! :D Mind nagyon tetszik, főleg a legelső csipkés, és az a virágos kimonó, vagy mi a szösz. :D

    VálaszTörlés
  2. Hűű, nagyon klassz rucik! :) Nekem mostanában valahogy nem jut időm vásárlásra, pedig úgy szétnéznék már :))

    VálaszTörlés
  3. Remek ruhákat választottál! :)

    Kedvencem viszont a táska! :D

    Ha gondolod nézz be hozzám (www.turcsekgabi.hu) 2. blogszülinapos nyereményjátékomra! :)

    Gabcsi

    VálaszTörlés
  4. Csodás dolgokat szereztél be és hihetetlen árakon ^^

    VálaszTörlés
  5. A virágos kimono szerűség nagyon jól néz ki :)

    VálaszTörlés
  6. De durva, erre a nagy adag cuccra én is büszke lennék, hihetetlen jó áron vásároltál be!

    VálaszTörlés
  7. Szinte mindet elfogadnám. Pláne ilyen szuper árakon... De talán a világoskék top fogott meg legjobban.

    VálaszTörlés
  8. A csipkés felső a kedvencem :) , ja és a virágos szoknya!

    VálaszTörlés
  9. Szuper darabok!:) kedvencem a zöld meg a kék felső*_*

    VálaszTörlés

Flickr Images