Madárkalitka torták

Ma van a 21. szülinapom (úristen, mintha csak tegnap lettem volna nyolcadikos), és már legalább fél évvel ezelőtt elterveztem, milyen tort...

Ma van a 21. szülinapom (úristen, mintha csak tegnap lettem volna nyolcadikos), és már legalább fél évvel ezelőtt elterveztem, milyen tortát - illetve tortákat - fogok készíteni magamnak... :$ Két madárkalitka-tortát alkottam tegnapelőtt: egy nagyobbat, ami belül vakondtúrásos, valamint az első képen látható picikét, ami belül kávés-gesztenyés (receptet itt találhattok). A kicsi kalitkával teljesen elégedett vagyok, olyannyira, hogy előre rettegek, mit fogok érezni, amikor ma ebéd után felvágom... A nagyobbikról ugyanezt sajnos nem mondhatom el, a színválasztással nem vagyok elégedett, azt is kék-fehérre kellett volna csinálnom. Ezen kívül a kalitka rácsai is nagyon görbék lettek, de a végén már igencsak elvesztettem a türelmemet, hiszen csupán a díszítés négy órás munka volt. Nem is ragozom tovább, nézzétek meg a képeket, és döntsétek el Ti, hogy szép lett-e :)






Nektek hogy tetszenek a kalitkák? :)






Olvastad már?

25 hozzászólás

  1. Szerintem mindkettő nagyon szuper lett :) Boldog szülinapot! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy így gondolod! Köszönöm szépen! :)

      Törlés
  2. Dóri el vagyok ájulva, gyönyörűek!:) Nekem színvilágában kicsit olyan, mintha az egyik Hamupipőke ihletésű, a másik pedig Csipkerózsika ihletésű lenne:))Nagyon boldog születésnapot!:)(Az én 24. születésnapom februárban lesz de már én is tudom milyen tortát készítek magamnak:D)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, de kedves vagy, köszönöm! :) Eddig fel sem tűnt nekem, de most, hogy mondod, tényleg nagyon Hamupipőkés a pici torta! :D Ezek szerint rokon lelkek vagyunk: a párommal februárban ünnepeljük majd a negyedik évfordulónkat, de mondanom sem kell, már a harmadikon tudtam, milyen lesz a következő torta! :D

      Törlés
  3. Boldog szülinapot :) Gyönyörűek lettek :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép lett mindkettő, hihetetlenül ügyes vagy!! És Boldog Szülinapot :)

    VálaszTörlés
  5. Boldog szülinapot kívánok! Mindkettő nagyon szépre sikerült :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, örülök, hogy tetszenek a torták :)

      Törlés
  6. Boldog születésnapot!:)
    A torták gyönyörűek lettek.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! :) Örülök, hogy tetszenek! :)

      Törlés
  7. Wow, nagyon szépek lettek, ezek a kedvenceim eddig! Boldog szülinapot!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj, de jó, ennek nagyon örülök! Én is a szívembe zártam őket, ugyanis hihetetlenül sok munkám volt velük! :) Köszönöm szépen! :)

      Törlés
  8. Hát ezeken el vagyok képedve! Igazán profi munkák! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Kriszti, drága vagy! *-*

      Törlés
  9. de gyönyörűek! boldog szülinapot! :)

    VálaszTörlés
  10. Nagyon aranyosak lettek. Ügyes vagy, mint mindig. :);)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, nagyon örülök, hogy tetszenek! :)

      Törlés
  11. Csodálatosak lettek a torták mint mindig! Istenn éltessen sokáig! Te vagy az egyik kedvenc bloggerem!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, nagyon kedves vagy! :) Az utolsó kis mondatoddal pedig sikerült bearanyoznod a napomat! *-*

      Törlés
  12. *-* Csodálatosak lettek! Nagyon boldog szülinapot kívánok :3

    VálaszTörlés
  13. Hűű, ilyet még sosem láttam, és fantasztikusan néznek ki :) Komolyan, megkockáztatom hogy ez az egyik legaranyosabb torta, amit valaha láttam!

    VálaszTörlés

Flickr Images