Két nap Budapesten

Kicsit elszomorított, amikor a legjobb barátnőm közölte velem, hogy Pestre költözik, ugyanis ott kapott munkát. Megszoktam, hogy akármikor...

Kicsit elszomorított, amikor a legjobb barátnőm közölte velem, hogy Pestre költözik, ugyanis ott kapott munkát. Megszoktam, hogy akármikor átugorhatunk egymáshoz. Öröm az ürömben, hogy néha meg tudom majd látogatni, és legalább kapok egy kis ízelítőt a nagyvárosi életből, én, a vidéki kislány. A múlt héten barátnőmnek egymás után volt két szabadnapja, így ki is használtuk az alkalmat, és felvonatoztam hozzá.


Le kell szögeznem, hogy soha nem szerettem igazán Budapestet, és több mint valószínű, hogy soha nem is fogom. Nekem túl zajos, túl zsúfolt, és a többi európai nagyvároshoz képest, ahol eddig volt alkalmam megfordulni, kicsit piszkos is. Viszont el kell ismernem, hogy vannak nagyon gyönyörű részei és pillanatai. Néhány képet szeretnék mutatni Nektek - a drámai hatás kedvéért a legtöbb fekete-fehér :D Nem tudom, hogyan jött rám ez a szürkeárnyalat-mánia, az egyik fotót átszerkesztettem, hűdeművészi lett, és őt követte a többi kép is. Remélem, így is tetszenek majd :)


Az utolsó napot már nagyrészt egyedül töltöttem, mert barátnőm estig dolgozott. Kihasználtam a szabadidőm, és tettem egy kört az Örs vezér téri Hádában. Természetesen nem távoztam üres kézzel, 6600 Ft-ért vettem 3 szoknyát, 5 felsőt és egy kistáskát... Ugyanis most minden féláron kapható, érdemes benézni! :) Délután megérkezett Viktor, ugyanis mikor hazafelé jön a munkából, Pesten mindig átutazik, így vele is eltöltöttem egy estét. Andalogtunk a Citadella sétányon, és megnéztük a kivilágított fővárost. El kell ismernem, tényleg gyönyörű volt. 



Ti mit szerettek inkább: a nagyvárosi nyüzsgést, vagy a kisvárosok csendes nyugalmát? :)






Olvastad már?

16 hozzászólás

  1. Budapest hangulatához illik is a fekete fehér. :) Nagyon szép képek!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egyetértek, szerintem is! :) Szépia effekteket is próbálgattam a képeken, de a fekete-fehér sokkal elegánsabb :)

      Törlés
  2. Szép képeket készítettél. :)
    Én amikor nagy ritkán Budapesten járok, első utam mindig az Ikeába vezet, aztán ott úgy lejárom a lábam, hogy máshova már alig bírom elvonszolni magam. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszenek! :)
      Jaj, én hülye meg elfelejtettem bemenni az Ikeába, csak akkor jutott eszembe, amikor hazaértem... De már riasztottam is a barátomat, hogy amikor indul haza a jövő héten, ugorjon be beszerezni pár apróságot. Még egy kívánságlistát is küldtem neki, cikkszámokkal, árakkal, képekkel együtt :$ Olyan jó hozzám, meg sem érdemlem.

      Törlés
  3. Gyönyörű képek :) Az első fekete-fehér kép tökéletes lenne képeslapnak! Nemsokára én is Budapesten fogok lakni, a többi nagyvároshoz képest szerintem is elég rossz állapotban van. Vegyes érzelmekkel várom ezt a nagy változást, és reménykedek a legjobbakban. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Ancsi *-*
      Valószínűleg nem lesz könnyű, mert mindig nehéz elszakadni otthonról, de biztos vagyok benne, hogy rengeteg örömöt és életre szóló élményt tartogat számodra a főváros! :)

      Törlés
  4. Nagyon szép képeket készítettél.
    Őszintén szólva nem szeretem Pestet. Évente jó ha 1-2-szer felmegyek, pedig nem lakok messze tőle. Én is úgy vagyok vele, hogy oké vannak szép részei, de nálam így ennyi elég is volt belőle.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Gabi, örülök, hogy tetszenek! :) Hű, akkor ezen a téren nagyon hasonlítok rád! Barátnőmhöz szívesen felutazom, de egyébként nem a szívem csücske ez a város. Túlságosan vidéki vagyok hozzá, a nyugalmat szeretem :D

      Törlés
  5. Én nagyon szeretem Budapestet, közel lakom hozzá, sokat járok fel. Varázslatos, főleg este/éjszaka :) És vásárolni is nagyon jól lehet :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tényleg szép este a város, viszont a barátom nélkül biztosan nem mertem volna ott mászkálni... Nekem néha még Debrecen is sok, amikor estig van órám az egyetemen, gyakran remegő lábakkal megyek haza a sötét utcákon :D Viszont abban egyetértek veled, hogy itt lehet a legjobban költeni a pénzt... :$ Olyan igazságtalan, hogy néhány üzlet csak Pesten és környékén van, és vidéken nincs (H&M Home, Ikea...)

      Törlés
  6. Én a nyüzsgést, de több mint valószínű, hogy ez annak köszönhető, hogy Pesti vagyok.. :D a nyugalom is jól esik néha, főleg ha valaki Pesti és egy nyugodt városba kerül, ahol még a levegő illata is frissebb és finomabb, de hosszú távon nem tudnám elképzelni, hogy kis városokba éljek :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát igen, ha Te ezt a nagyvárosi életet szoktad meg, akkor szerintem természetes, hogy ezt szereted, és hosszú távon nem bírnád ki egy vidéki városkában :) Én viszont egy 16 ezres kisvárosban nőttem fel, három háznyira a Berettyó-parttól. Ha kinyitom az ablakom, csak a madárcsicsergést és a tücsökciripelést hallom... Imádom és szükségem is van erre :) Azt hiszem, nem tudnék hosszú távon egy nagyvárosban élni.

      Törlés
  7. Nagyon szép hangulatos képek, szeretem a képeidet nézegetni :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, ennek nagyon-nagyon örülök! :)

      Törlés
  8. Bogááár :33

    nekem is van :))



    www.beautyandfashion-makeup.blogspot.com

    VálaszTörlés
  9. Nagyon szép képek! Budapesten én is imádok képeket készíteni, nem is olyan régen nekem is volt szerencsém 2 napot eltölteni ott, termeltem is a képeket rendesen :D

    VálaszTörlés

Flickr Images