I can be your china doll

Néhány napja már mutattam Nektek ezt a szoknyát - most pedig láthatjátok felvéve is. Először kicsit furán éreztem benne magam, általában ...

Néhány napja már mutattam Nektek ezt a szoknyát - most pedig láthatjátok felvéve is. Először kicsit furán éreztem benne magam, általában ugyanis nem hordok térdig érő szoknyákat, mert attól tartok, "összenyomja" a testem, hiszen nagyon alacsony vagyok. Magassarkú cipővel elmúlik ez az érzés, de most kivételes módon ezzel a masnis balerinacipővel viseltem, és néhány fotó erejéig úgy éreztem, én is egy kis balerina vagyok! :D





topTally Weijl 
szoknyaHáda
nyaklánc: AliExpress
cipőhasznált (Csóra cipőbolt)
fülbevaló: KiK







Olvastad már?

10 hozzászólás

  1. Nagyon csinos vagy! :) Egy ilyen nyakláncért meg mit meg nem adnék! *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Eszter, nagyon kedves vagy! :) Én körülbelül ötszáz forintot adtam érte :DDD Csak ajánlani tudom az AliExpresst, mert szinte röhejes áron lehet beszerezni azokat az ékszereket, amiket a boltokban sokszor tízszer ennyiért árulnak. (Vigyázat, mert könnyen rá lehet függni... :)

      Törlés
    2. Nem félek, mert nincs kártyám. :D :/ Hülyeség, hogy anélkül semmit se lehet lassan.

      Törlés
    3. Ó, de kár... :( Én is csak akkor nyitottam számlát, amikor elkezdtem egyetemen tanulni, mert innen utaltam a pénzt a diákigazolványra, meg ide érkezik a kis ösztöndíjacskám is :)

      Törlés
  2. Annyira édes összeállítás!:) Imádom a Lana utalásokat:P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :) Ennek örülök, ugyanis még sok ilyen utalás lesz a jövőben is :$ Örül a fejem, hogy vannak még hozzám hasonló elvetemült rajongók! :D

      Törlés
  3. Gyönyörű vagy és nagyon jol áll neked ez a szoknya :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj, de kedves vagy, köszönöm szépen :)

      Törlés
  4. csinos kis összeállítás :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Ani, örülök, hogy tetszik! :)

      Törlés

Flickr Images