5 apró tipp

Az első 5 apró tippes bejegyzésnek nagy sikere volt, így természetesen már július közepe óta azon törtem a fejem, hogy milyen trükkök ke...

Az első 5 apró tippes bejegyzésnek nagy sikere volt, így természetesen már július közepe óta azon törtem a fejem, hogy milyen trükkök kerüljenek az augusztusi részbe. Remélem, most is úgy gondoljátok majd, hogy hasznos ötleteket válogattam össze! (Be kell vallanom: nagyon izgulok!!!) :)



Ha Ti is felhalmoztatok már rengeteg bedugós fülbevalót, akkor valószínűleg ismerős az a probléma, amikor sietősen keresgélitek valamelyiket, de nem találjátok a párját az ékszerdoboz káoszában. Nos, itt a megoldás: régi, leszakadt vagy sosem használt gombokba tűzgéljétek bele a fülbevalókat, így biztosan nem fognak elkeveredni a párok :)


A virág az egyik leggyönyörűbb lakásdekoráció, különösen nyáron. Mit kell tenni ahhoz, hogy sokáig viruljanak?
  • Minél rövidebbre vágjuk a virág szárát, annál később hervad el. Ha csak egy-egy szállal akarjuk díszíteni a szobát, tegyük inkább egy picike vázába.
  • Ha ferdén, és nem egyenesen vágjuk le a virág szárát, nem hervad el olyan hamar, ugyanis nagyobb felületen képes felvenni a vizet.
  • Mielőtt vázába tesszük a virágot, rövid ideig tartsuk a szára végét zubogó, forrásban lévő vízbe, így tovább marad friss!

Nincs több csúszós vállfa és a szekrény alján heverő ruha! Ha egy-egy szál zseníliadrótot tekerünk a vállfa két végére, nem szaladnak le róla a ruháink. Én a közeli papírboltban vettem egy csomaggal (10 db van benne, egyenként kb. 30 cm hosszúak), 165 Ft-ba került, és rengeteg színben kapható.


Nem tudom, Ti hogy vagytok vele, de én lakkozott körmökkel sem bírok nyugton ülni 10 percig, amíg szépen megszáradnak. Valahogy mindig akkor akarok kivenni egy kekszet a zacskóból, akkor csörög a táska mélyén lévő telefon, vagy éppen akkor kell elszaladnom a mosdóba, amikor még ragad a körömlakk, ezért sokszor kezdhetem az egészet az elejéről. Erre azt a megoldást találtam ki, hogy egyszerre mindig csak az egyik kezem körmeit festem ki, és amíg azok meg nem száradnak, nem kezdek hozzá a többihez. Így mindig van egy szabad "munkáskezem", és a váratlan helyzetekben sem rontom el a manikűrömet. 


Az a fura szokásom van, hogy télen-nyáron hidegen (és cukor nélkül) iszom a kávét - nem tudom miért, egyszerűen így jobban ízlik. Kánikulában pedig különösen jólesik a jegeskávé! Könnyen elkápráztathatod a vendégeidet, ha mindig tartasz otthon lefagyasztva kávét - lehetőleg valamilyen jópofa jégkockatartóban. A képen sajnos nem látszik, mert már elkezdtek olvadozni, de az én "kávékockáim" például kagyló alakúak. Nincs is más dolgod, mint beledobálni őket egy kevés tejbe (amit előtte vagy utána is lehet édesíteni, ha valaki úgy szereti), és készen is van az egyedi jegeskávé!



Nektek hogy tetszenek az augusztusi tippek? :) 





Olvastad már?

26 hozzászólás

  1. Ez a kávé dolog nagyon jópofa, még sosem jutott eszembe :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is csak nemrég próbáltam ki ezt az ötletet, pedig nagyon látványos, amikor olvadni kezd a kávé a tejben! :)

      Törlés
  2. Jó dolgokat írtál. Nyáron én is imádom hidegen a tejeskávémat cukor nélkül, jégkockával, de télen szeretem felmelegíteni s akkor szoktam egy kanálnyi cukrot vagy mézet vagy kakaóport tenni hozzá :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy így gondolod! :) Még soha nem próbáltam mézzel inni a kávét, de biztosan úgy is finom! Én télen forró kakaót szoktam iszogatni esténként, reggel viszont hidegen igénylem a kávémat olyankor is :$

      Törlés
  3. A manikűrt én mindig is így készítettem, teljesen meg lennék lőve, ha egy szabad kezem sem maradna :)
    A gombos ötlet hihetetlen jó, nagyon tetszik, ezekkel a szép gombokkal pedig pláne, olyan mutatósak :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezek szerint nem csak én vagyok ilyen kis nyughatatlan, amikor lakkozok! :D Örülök, hogy tetszik a gombos ötlet :)

      Törlés
  4. Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszik! :) Érdemes kipróbálni!

      Törlés
  5. Megint csak szuper lett ez a poszt. Minden tipp hasznos volt, a virágosnak külön örülök. Köszi! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Eszter, nagyon örülök, hogy hasznosnak találtad a tippeket! :)

      Törlés
  6. Megint nagyon jó ötleteket írtál le! Én is csak hidegen szeretem a kávét, abból is inkább csak a dobozosakat. A gombos ötleted egy picit tovább gondoltam, és szerintem remek fogantyú/dísz lehet belőle, ha egy régi fülbevalót egy gombba rakunk, ragasztunk :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy így gondolod! :) Tudom, hogy a dobozosakat szereted, vágyakozva szoktam nézegetni instagramon a kávés képeidet :D
      Hű, ez a fogantyús ötlet nagyon jó, éppen most hozattam le apukámmal a padlásról egy régi fiókos szekrénykét, lehet felújítom kicsit! :)

      Törlés
  7. Mind az öt nagyon tetszik :) a vállfásat megcsinálom :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszenek! :) Nagyon hasznos, az biztos... Mindig mérges voltam, amikor a ruháim lecsúszkáltak a vállfákról, főleg, ha napokig nem vettem észre őket.

      Törlés
  8. Hmmm, a jegeskávékocka tök jó ötlet! Mi régebben zöld teával csináltuk ugyanezt, de azt válogatás nélkül mindenféle üdítőbe beledobtuk.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A tea lefagyasztásán már én is gondolkoztam! :) Sőt, akár rostos gyümölcsleveket is le lehetne fagyasztani jégkockának, és így nem lesznek felvizezve :)

      Törlés
  9. Lehet, hogy unod már a sok dicséretet, de annyira jó kis tippeket tudsz adni!:D Komolyan csak ámulok, hogy ezek eddig, hogy nem jutottak eszembe:)
    Kérdés: A fekete körömlakk melyik körömlakk?
    Megállapítás: Én is hidegen iszom a kávét és maximum egy cukorral!:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj, de kedves vagy, köszönöm *-* Nekem sem mind magamtól jut eszembe, hanem kutakodok, vagy fellapozom a kis háztartási tanácsadót, amit anyukám adott nekem :D

      A fekete körömlakk egyébként Moyra körömlakk, a tetején pedig a Lovely matt fedőlakkja van! :)

      Törlés
  10. a gombos ötlet a kedvencem :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszik! :) Nekem is az a kedvencem, ezért is került a poszt elejére :P

      Törlés
  11. A gombos és a vállfás ötlet nagyon jó, eszembe sem jutott volna :D és a virágos ötlet is hasznos.

    http://thebeautyandglamourblog.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszenek az ötletek, és hasznosnak találod őket! :)

      Törlés
  12. Szia! Régóta olvasom a blogod, most szeretnék hozzászólni. Nagyon jó ötleteket gyűjtöttél és végre megnyugodtam, hogy nem csak én iszom meg hidegen a kávét :-)

    VálaszTörlés
  13. Simán lehet gyümölcsöket fagyasztani, borhoz, hideg teához is javasolják a fagyasztott szőlőszemeket :-)

    VálaszTörlés
  14. Hát, ez a gombos dolog nagyon-nagyon-naggggyon kreatív :)

    VálaszTörlés
  15. A fülbevalók tárolási megoldása nagyon ötletes, mennyire kézenfekvő mégsem jutott eszembe soha :D

    VálaszTörlés

Flickr Images