You said I was the most exotic flower

Valamiért azt gondoltam, ezek a fotók művészien komolyra fognak sikerülni, de utólag azt hiszem, egy kissé gyermetegek lettek... :D Enne...

Valamiért azt gondoltam, ezek a fotók művészien komolyra fognak sikerülni, de utólag azt hiszem, egy kissé gyermetegek lettek... :D Ennek ellenére nekem tetszenek, olyan, mintha nem is Görögországban készültek volna, hanem valamilyen távoli, egzotikus helyen, mondjuk egy hawaii vulkán előtt. 



Azt még muszáj hozzáfűznöm a képekhez, hogy az utolsó előtti, virágot ábrázoló fotó elkattintása után eleredt az eső, de úgy zuhogott, mint ha dézsából öntötték volna. Én önfeláldozó módon rákiáltottam Viktorra: "Fuss, fuss, ne törődj velem, csak a gépet menekítsd!" :D Teljesen szétáztunk, mire fedett helyre értünk, de Viktor hősiesen védte a fényképezőgépemet, egyetlen vízcsepp sem esett rá. Még szerencse, mert olyankor mindig átalakul sellővé.



Nektek hogy tetszenek ezek a komolyan komolytalan képek? :)








Olvastad már?

10 hozzászólás

  1. Gyönyörű! Ez a virágos hajpánt honnan van?:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :) Saját készítésű a hajpánt, mert sehol nem találtam megfelelőt: a nagymamámnak van egy csomó selyemvirág csokra, néhányból kihúztam pár virágot, és vékony rézdróttal egy egyszerű fekete hajráfra rögzítettem őket :)

      Törlés
  2. Gyönyörű vagy itt is Dóri, és szerintem a képek is jók lettek, nagyon tetszik a hangulatuk. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De kedves vagy, köszönöm!! :) Örülök, hogy tetszik a képek hangulata, bár ez nem igazán az én érdemem, inkább a drága fotósomé... :)

      Törlés
  3. Jók lettek a fotók, átjött a hawaii hangulat. :)
    Kár, hogy az esőben rohanós, fényképezőgépet mentős pillanatokról nem készültek képek! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De jó, akkor a fő célomat mégiscsak elértem :D
      Nagy kár, pedig nagyon vicces volt, rengeteget nevettünk! Behúzódtunk egy apartman teraszára az eső elől három másik turistával - nem tudom, milyen nyelven beszéltek, de nevetgéltünk ott velük, pedig semmit nem értettünk egymás szavából :D

      Törlés
  4. Szuperek lettek a képek, szerintem egyáltalán nem gyermetegek. És abszolút átjön a hawaii stílus is. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Viki! :) Ennek roppantul örülök, mert bevallom, kicsit aggódva tettem őket közzé :D

      Törlés
  5. Dóri, az első kép láttán én tényleg azt hittem egy pillanatra, hogy egy egzotikus helyen nyaralsz. (na nem mintha Görögo. ne lenne elég egzotikus!;) Jók lettek a képek!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De jó, akkor mégiscsak sikerült egy kis trópusi hangulatot teremtenem a fotókkal! :) Persze Görögország tényleg gyönyörű, sőt talán néhány helyen vetekszik az egzotikus tengerpartokkal is, de azért egy jamaicai nyaralás sem lenne ellenemre... :P

      Törlés

Flickr Images