Üzenőfal poháralátétből

A parafa poháralátéteket nemcsak alátétként hasznosíthatjuk, hanem üzenőtáblát is készíthetünk belőlük. Olcsó, és mutatós megoldás, a laká...

A parafa poháralátéteket nemcsak alátétként hasznosíthatjuk, hanem üzenőtáblát is készíthetünk belőlük. Olcsó, és mutatós megoldás, a lakás bármelyik helyiségébe elkészíthető, bármilyen színben. Mindössze egy csomag alátétre van szükség (a KiK-ben 180 Ft-ért vettem ezt a 6 darabot még januárban), és néhány tetszőleges színű akrilfestékre.



Én csupán két színt használtam: fehéret és sötétebb rózsaszínt, a harmadik színt ebből a kettőből kevertem ki. Mindegyik alátétet két rétegben festettem le, hogy minél kevésbé látszódjanak az ecsetcsíkok. Miután megszáradtak az alátétek, pici szegekkel átszúrjuk őket, és tetszőleges formában és sorrendben felszegeljük a falra. Igen büszke vagyok magamra, ugyanis egyszer sem csaptam az ujjamra a kalapáccsal :D Ezután már csak néhány rajzszög kell, hogy cetliket, fotókat, emlékeztetőket rögzítsünk az üzenőfalunkra. Ha a szeget nem verjük bele teljesen a falba, hanem hagyunk egy kis kiálló részt, kulcstartóként is használhatjuk. 




Nektek hogy tetszik ez az ötlet? :)




Olvastad már?

6 hozzászólás

  1. *-* Nagyon kreatív és mutatós! és persze hasznos is :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Dii, örülök, hogy így látod! :))

      Törlés
  2. Ez megint milyen ötletes! Soha eszembe sem jutott volna, pedig tele vagyunk pohár alátétekkel itthon. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azt elfelejtettem említeni, hogy magára az alapötletre Pinteresten bukkantam rá! :$ Tényleg nagyon könnyen elkészíthető, érdemes nekilátni! :)

      Törlés
  3. Nagyon szuper ötlet, szerintem én is ki fogom próbálni. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszik az ötlet! :)

      Törlés

Flickr Images