Sun and ocean blue

Többen is azt írtátok, hogy egyáltalán nem unjátok a nyaralós képeket. Ennek én nagyon-nagyon örülök, de azért, hogy egy kis színt vigyek ...

Többen is azt írtátok, hogy egyáltalán nem unjátok a nyaralós képeket. Ennek én nagyon-nagyon örülök, de azért, hogy egy kis színt vigyek a dologba, ma egy outfit-bejegyzés következik, mert már lassan két hónapja nem volt ilyen a blogon. Alapjában véve távol állnak tőlem az ilyen merész színkombinációk, mint a királykék és a citromsárga kettőse - de szerintem nyaralás alatt az ember olyan összeállításokat is kipróbál, amit amúgy otthon, egy postáraelszaladós-boltbamenős-csajokkalmozizós napon nem nagyon érezne helyénvalónak :D A rövid bevezető után hagyom, hadd beszéljenek a képek! :)





felső: H&M 
szoknya: Ázsia Centrum
nyaklánc: AliExpress 
cipő: Ázsia Centrum
körömlakk: Miss Sporty


Nektek hogy tetszik ez a szett? :)
Mit gondoltok a merész színösszeállításokról? 




Olvastad már?

16 hozzászólás

  1. Nagyon tetszik az összeállítás, az a cipő pedig annyira mesés *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon örülök, hogy tetszik!! *-* Ez a fehér cipellő a jelenlegi kedvencem. Szeretek a debreceni Ázsia Centrumban cipőt vásárolni, mert általában (ha időben megyek), minden modellből van 35-ös. Ugyanis gyereklábam van :D Egy idő után persze sajnos már a harmincötösök is kibővülnek, és ki kell őket tömnöm. De ez a fehér magassarkú elég jól bírja a strapát, és az ára is nagyon kedvező volt, mindössze 2800 Ft-ba került egy pár! :)

      Törlés
  2. nicee!:)) xx
    Bianka
    http://ruhamania.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  3. Csini vagy, gyönyörű az a nyaklánc! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, kedves vagy! :) Nekem is ez a kedvencem, pedig először nem is akartam megrendelni, egy véletlen kuponnak köszönhetem!

      Törlés
  4. Soha nem gondoltam volna, hogy a kék és a sárga ilyen jól mutat együtt! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, Betti! :) Eddig nekem is mindig csak a pizsamás banánok jutottak a két színről eszembe, de úgy tűnik, mégis működik ez a kombináció! :D

      Törlés
  5. Soha nem vettem volna fel együtt a két színt, de nagyon-nagyon klasssssssz! :) Tetszik :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sokat töprengtem, bevállaljam-e, de végül győzött a merészségem! :D Örülök, hogy tetszik! :)

      Törlés
  6. Egyszerűen nem tudok betelni a blogoddal, ma szerintem az egészet sikerült végigolvasni:D Csodás stílusod van, a kézügyességed meg irigylem:P Iszonyatosan jól áll ez a szett neked, az egyik kedvenc összeállításom tőled.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hihetetlenül jólesik, nagyon kedves vagy! *-* Örülök, hogy a blogom elnyerte a tetszésed! :) Én is nézegettem a tiédet, nagyon tetszik, ahogyan írsz, főleg a facebookos bejegyzésed. Szó szerint remegtem a nevetéstől néhány helyen :D

      Törlés
  7. Tökéletes ez a szett, úgyhogy igenis tessék felvenni itthon is, akár a postára is :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mivel kisvárosban élek, azt hiszem, a postán igencsak megbámulnának - de örülök, hogy ezt mondod, köszönöm! :)

      Törlés

Flickr Images