Sarti - élménybeszámoló és fotók

Ma délben értünk haza Viktorral Görögországból, és bár azt hiszem, pihennem kellene, nem bírtam ki, hogy ne osszak meg Veletek néhány j...

Ma délben értünk haza Viktorral Görögországból, és bár azt hiszem, pihennem kellene, nem bírtam ki, hogy ne osszak meg Veletek néhány jól sikerült fotót még ma! :) Kicsit ismét túlzásba estem, ami a fotózást illeti (több mint 1200 képet készítettem...), de igazság szerint egyáltalán nem bánom. Így persze nehezebb volt kiválogatni a legjobbakat, és több részletre fogom osztani a nyaralásról szóló beszámolót - két napon ugyanis robogót béreltünk, és bejártuk a környék legszebb strandjait, így ezekre egy-egy külön bejegyzést szánok.




Sajnos nem mondhatom, hogy tökéletes időnk volt, mert kedden a tervezett hajókirándulásunk is elmaradt, olyan viharos volt a szél, és az eső is órákon keresztül zuhogott. Ez a harmadik közös nyaralásunk Viktorral, de ilyen még nem történt velünk. De az idő miatt nem vonultunk szobafogságba, elhatároztuk, hogy kipróbálunk mindent, amihez nem szükséges negyven fok és napsütés - így esett, hogy tengeri herkentyűket ebédeltünk a Platania étteremben :D 

Régóta szerettem volna megkóstolni ezeket a különlegességeket, de csak most került rá sor. Az éttermet csak ajánlani tudom, ha erre jártok: magyarok a felszolgálók, magyar nyelvű az étlap, mindenki nagyon kedves, az étel remek, és nem utolsó sorban az árak is nagyon kedvezőek. Egy kétszemélyes tál (garnéla, polip, tintahalkarikák, pici halak, és egy nagyon finom, ám igen gyanús külsejű valami) körettel, valamint az italainkkal együtt kb. 30 €-ba került összesen. Ez igen baráti összeg, főleg ahhoz képest, hogy tavaly nyáron Spanyolországban 25 euróért csak két igen apró hamburgert kaptunk sült krumplival... A garnéla egyébként nagyon ízlett mindkettőnknek, és a pici halak meg a furcsa kis golyóbisok is elfogytak, viszont a tintahal és a polip engem félig kifőtt, rághatatlan tésztára és radírgumira emlékeztetett, úgyhogy azokból csak 1-1 falatot fogyasztottunk :D


Ebéd után, desszertre éhesen találtunk rá erre a cuki, love4yo nevű helyre, ahol a fő attrakció a vaflaki nevű édesség, ami 12 darab mini gofriból áll, és több mint tízféle csokiöntet és feltét közül válogathatunk. Mi egyszerű nutellásat ettünk, mennyei volt! Kicsit bánom, hogy nem kértem rá feltétként oreo kekszet :( 

  
Elnézést a rengeteg fénykép miatt - megpróbálkoztam azzal, hogy diavetítést készítsek belőlük, de sehogy sem tudtam rájönni, hogyan tudnám kóddal középre igazítani, féloldalasan pedig csúnya volt (ismét bebizonyosodott, hogy technikai zseni vagyok :D)


Nektek hogy tetszenek a képek? :)
Jártatok már Sartin?






Olvastad már?

21 hozzászólás

  1. Hát alig várom a további képeket, nagyon szépek a maiak is, és persze most én is nyaralni vágyom :-) Örülök, hogy jól sikerült a nyaralás, és ha kipihented magad, én egy részletesebb beszámolót is szívesen elolvasnék :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj de jó, ennek nagyon örülök, mivel éppen most készültem el a második "adaggal" is. Remélem, ismét tetszeni fognak a képek Neked! :)

      Törlés
  2. Tavaly voltam harmadjára Sartin, imádom!:)
    A szüleim és a nővéremék tavaly és idén is ott nyaralnak, ők pénteken indultak ki :)
    Ja és jövőre tuti megyek, mivel a tesómék ott tartják az esküvőjüket:))

    Amúgy szuper képek, irigykedem:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Megértelek, valahogy nem lehet megunni ezt a csodás környezetet! *-* Ó, de szerencsés testvéred van, meg persze Ti is azok vagytok a családdal! Én is folyton azon merengtem, amikor a parton sétáltunk alkonyatkor, hogy milyen gyönyörű lehet itt rendezni egy esküvőt! :)

      Törlés
  3. Sajnálom, hogy nem volt végig jó időtök :/ Nyugodtan rakhattál volna akár háromszor ennyi képet, szívesen elnézegettem volna, annyira szép helyen jártatok.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát sajnos ez már így alakult, de jót nevettünk, amikor hirtelen leszakadt az ég és rohantunk az esőben! :D Örülök, hogy így gondolod, mert még rengeteg kép fog érkezni hamarosan! :)

      Törlés
  4. Gyönyörű hely, én is jártam már ott!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egyetértek, tényleg gyönyörű! :)

      Törlés
  5. Szia! Csodálatos képet és jó döntés volt, hogy nem az apartman négy falai közt maradtatok. :)
    Töltsél fel ide is képeket, vagy akár beszámolót: http://sarti-info.hu/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszenek a képek! :) Köszönöm a tippet, a napokban töltök fel képeket oda is! :)

      Törlés
    2. Jó a meglátásod, meg az "alapanyag" is. :) Ahogy írtad is nem kell profi fényképezőgép, hanem inkább látni is kell, hogy mit, hogyan fényképezz...Szuper, várom a képeket és hozzá a beszámolódat! :)

      Törlés
  6. Nagyon szép képeket készítettetek!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, a barátom nevében is, mert persze néha ő volt a fotós! :P

      Törlés
  7. Gyönyörű képek! Lehet, hogy kérdeztem már, de milyen fényképezőgéped van? Annyira jó képeket csinálsz mindig! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Betti *-* Nem emlékszem, hogy kérdezted volna, bár az agyam néha olyan, mint egy szita :D Nem túl profi gépecske, "csak" egy Fujifilm Finepix S2980. De szerintem nem is feltétlenül szükséges több százezres gép ahhoz, hogy valaki jó képeket készítsen. Persze nyilván nem becsülöm le azokat sem, éppen ellenkezőleg: nagyon vágyom egy komolyabb gépre is. Csak úgy értem, hogy ha megtanuljuk kezelni a "kicsi gépeket", azokból is sok rengeteg mindent ki lehet hozni! :)

      Törlés
  8. Csodás képek *-* A kedvencem a piros szék kék asztallal, valamiért nagyon megfogott. A táj is gyönyörű (awww, az a hegy!). Biztos nagyon jól éreztétek magatokat, várom a többi képet is :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszenek!! :) Bevallom, nekem is ez a kép lopta be magát a legjobban a szívembe, annyira hangulatos! Talán ez volt az eddigi legtartalmasabb nyaralásunk, de ez is repült el a leggyorsabban sajnos :(

      Törlés
  9. Nagyon szép képeket készítettél :) Az én kedvencem a hat pozsgás fehér kaspóban :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :) Ó, azok tényleg nagyon édesek voltak, én is szívesen elfogadnám őket így szépen sorban az ablakomba! :D

      Törlés
  10. Annyira szépek a képeid, a legjobban azok tetszenek amiket a hegyeket fotóztad! :) El kell mennem ide <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, nagyon örülök, hogy ennyire tetszenek a fotók! :) Sarti nagyon népszerű úticél, mert gyönyörű a tenger, szinte mindig jó idő van, és nem utolsó sorban az egyik legolcsóbb nyaralóhely (szerintem :)

      Törlés

Flickr Images