Robogózás - Manassu, Armenistis, Goa Beach

Az egyhetes nyaralásunk alatt hétfőn és szerdán is béreltünk robogót, és bejártuk vele Sarti környékét. Főleg az északi partrészen barangoltunk, de a Sartitól délre lévő Goa Beachre is eljutottunk. Ebben a bejegyzésben az első robogózással töltött napunkat mutatom be röviden, természetesen képekkel együtt! :)

A Sassos Motorkölcsönzőben 15 euróért bérelhetünk ki egy napra egy robogót. B kategóriás jogosítvány elég hozzá, de nem hagyhattuk el vele a félszigetet (nem is akartuk persze). A benzint is nekünk kellett állni a 15 eurón felül, de elég volt 5 litert tankolni (kb. 9-10 euró), azzal 80-100 km-t meg tudtunk tenni. Na de nem is ragozom tovább azt, amihez nem igazán értek, a robogó kiválasztását is mindig Viktorra bíztam, és természetesen ő is vezetett végig, én csak egy fotó erejéig mertem ráülni egyedül :D A kölcsönzésért cserébe kaptunk egy lefogyasztható kupont két pohár borra a Zanzibar nevű helyen; a robogó is nagyon jól bírta a meredek emelkedőket és a lejtőket (amik néha halálosan ijesztőek voltak), szóval csak jókat tudok mondani a Sassosról :) Ja, és bónuszba még kaptunk egy nagyon hasznos kis térképet is, amin minden apró öböl be volt jelölve! :)

Az első napon, egy kis pihenő után a legelső megállónk Manassu volt - ezt a strandot Sartitól kb. 20 kilométerre, északra találhatjuk meg, fehér táblán kék betűvel ki is van írva, hol kell lefordulni. A lefelé vezető földút(!) igencsak meredek, kapaszkodtam és visítoztam, amíg Viktor és a robogó mindkettőnket lejuttatott épségben a partra. Manassu leginkább a csodás beach bar miatt híres, gyakran szerveznek ide esküvőket is (itt megnézhetitek a facebook oldalukat, egyszerűen mesések a képek). A strandtól viszont annyira nem voltunk elragadtatva, mert nagyon kavicsos-sziklás, de a hangulat és a táj - az varázslatos.

A következő megállónk Armenistis volt, ami már közelebb van Sartihoz néhány kilométerrel. Ez lényegében egy camping, és a szabad strandig a bejárattól (vagyis a parkolótól) kb. 500 métert kellett volna sétálni... De a "recepciós" nagyon kedves volt, azt mondta, egy órára bemehetünk ingyen a kempingen keresztül is. Nagyon cukik ezek a görögök :) Egyébként az egész napos belépő ide 3 vagy 4 euró lett volna, de úgysem akartunk itt több órát tölteni. Armenistis tengerpartja már homokos volt, a víz pedig elképesztően türkizkék.

Ezután folytattuk az utunkat vissza Sarti felé, de útközben megálltunk néhány fotót készíteni, mert olyan gyönyörű volt a panoráma!

A nap végén eljutottunk az egyik legjobb helyre, ahol a nyaralás alatt jártunk, ez pedig nem más, mint Goa Beach. Ez a strand Sartitól délre található, körülbelül 3-4 kilométernyire. Az ide levezető út is gyilkos volt, semmi korlát, csak a szakadék mellettünk, és a meredek földút alattunk... Végig imádkoztam, míg le nem értünk, de nagyon megérte! A bárban egészen elfogadható áron kínálják az italokat (egy-egy koktélt ittunk, 7-7 euróba kerültek, és kaptunk mellé finom rágcsálnivalót is), és aki megéhezik, hamburgert és egyéb gyorsételeket is vehet. De ami a legjobb itt, az a zene... Bevallom, eddig nem is nagyon tudtam, mi az a goa zene, de nagyon megtetszett. Ezt a hangulatot, ami itt van, szavakkal le se tudom írni. A tökéletes relaxáció állapota.

Sarti és Goa Beach között több kicsi strand van, de ami a legjobb: gyönyörű sziklák és apró barlangok. Az aktív pihenést keresőknek ajánlom figyelmébe a Goa kajaktúra nevű fakultatív programot, ami Sarti Beachről indul, és (ha jól emlékszem) 22 €-ba kerül. Kajakkal a kis barlangokba is be lehet evezni, mi ezt sajnos nem próbáltuk ki, de gyönyörű képeket láttam róluk másoknál :)

Nektek hogy tetszenek a képek?
Jártatok már ezek közül a strandok közül valamelyiken? :)

Olvastad már?

13 hozzászólás

1. Hihetetlenül gyönyörű hely, és a képek is szuperek!:)) xx
    Bianka

1. Tényleg nagyon gyönyörű! :) Örülök, hogy tetszenek a képek Neked! :)

2. Nagyon irigykedek *-* csodás helyeken jártatok!

1. Tényleg csodaszép volt minden, bár még ott lehetnénk :) Nagyon hamar elrepült ez a hét! :(

3. Gyönyörű képeket csináltatok! :)

1. Köszönöm, örülök, hogy tetszenek! :)

4. Nagyon jó képek, szép helyen voltatok! :)

1. Nagyon örülök, hogy tetszenek a képek! :)

5. Gyönyörűek a képek! Hasonló partokon Korfun jártam, az a kis smaragdsziget mindenféle tengerpartot felvonultat a sziklástól a kis kövesen át egészen a homokosig :-) A sziklás képekről eszembe jutott a motorcsónakos sziklatúránk, meg a hajós, amikor elvittek egy olyan barlanghoz, ahol egy szikla alatt kellett átúszni együtt, mondván, hogy akkor örökre együtt maradunk. Mivel ez az exemmel volt, nem jött be, de ettől függetlenül azóta is Korfura vágyom vissza, és remélem, egyszer eljutok oda Tamásommal is :-)

1. Sajnos még nem jártam Korfun, pedig biztosan gyönyörű hely! *-* Jövőre mi Zakynthost szemeltük ki, persze még addig százszor változtatunk majd az úticélon szerintem, úgyhogy az is lehet, Korfun kötünk majd ki! :) Egyébként ezek az utazásos babonák nálam sem váltak be, a Trevi-kútba dobott pénzem után olyat kívántam, hogy csak na... egy szó mint száz: örülök, hogy nem teljesült! :D Most aztán várhatok, mire újra eljutok Rómába, hogy módosíthassak rajta! :D

6. Nagyon szép helyen voltatok, most elkezdtem vágyódni megint egy kis nyaralás után :) Jó képeket csináltál! :)

1. Folyamatosan azt kívánom én is, hogy bárcsak még ott lehetnénk! :) Örülök, hogy tetszenek a képek! :)

7. Szia!

De jó, nem is tudtam, hogy viszonylag ilyen közel van hozzánk egy tengerparti goa strand (Indiáról tudtam, de hát oda elég necces eljutni...), köszönöm az infót. :) Egész nap ilyen zene, plusz tengerpart, ide el kell jutnom egyszer. :D
    Itthon Ozorán és SUN fesztiválon kívül csak kisebb rendezvények vannak, de pl. szeptemberben lesz egy délegyházi goa buli, érdemes megnézni, a világ legjobb érzése a vízben úszkálva chillezni Solar Fields-re, Phaxe-re vagy Astral Projectionre.

Remélem, egyszer összefutunk egy ilyen rendezvényen, eléggé rá lehet kapni. ;)
    Szép napot Neked és jó blogolást!