Kincsek fillérekért ~ július

A májusihoz hasonlóan a júliusi Kincsek fillérekért- ben is főleg a nyaralás alatt vásárolt szuveníreket vonultatom fel, de néhány apróság...

A májusihoz hasonlóan a júliusi Kincsek fillérekért-ben is főleg a nyaralás alatt vásárolt szuveníreket vonultatom fel, de néhány apróságot itthon is sikerült beszereznem ebben a hónapban. Még tavaly, Tossa de Marban fogadtam meg, hogy ezentúl minden helyen, ahová eljutok, veszek egy bögrét. Párizsban két darabosra bővült a gyűjtemény, Sartin viszont bögre helyett ezt a csodaszép kávéscsészét vásároltam. Alátéttel együtt 4 euróba került, és annyira imádom, hogy még kávét sem mertem tölteni bele, egyelőre csak nézegetem, gyönyörködöm benne! :)



Sartin, közvetlenül a Sassos motorkölcsönző mellett van egy nagyon édes kis bolt, amit talán kár volt meglátnom, mert azóta is fáj a szívem, hogy nem vettem meg...... úgy kb. minden második tárgyat az üzletben! Most nézzétek meg azt a cuki, masnis képkeretet!!! Fáj, komolyan fáj. Körbefotóztam a boltot, hogy anyunak itthon meg tudjam mutatni, milyen édes dolgokat lehetett ott kapni. Egyébként innen vettem az első képen látható kávéscsészét is, valamint ezt a pici párnát Coffee is always a good idea felirattal (6.50 €). Igazából teljességgel haszontalan, de úgy gondolom, egy rakás nyárias dekoráció mellett nagyon jól fog mutatni, meg persze kávéfüggőként szóba se jöhetett, hogy esetleg ott hagyjam :)


Bár a csésze és a párnácska után megfogadtam, hogy nincs több költekezés a nyaralás alatt, azért ezt a kis díszdobozt 3 euróért még elhoztam... :$ A horgony és tengeri csillag alakú hűtőmágneseket viszont már ajándékba vettem, 1.50-ért darabját. 


Anyukám kijelentette, hogy neki nem kell ajándék, ne vegyek semmit, csak érezzem jól magam. Persze minden szülő ezt mondja, ha elutazik a gyermeke valahová, de azért néhány apróságot mégis hoztam haza. Nem kerültek sokba, és mindegyik ehető, így igazából nem is ajándék, hiszen közösen fogyasztjuk el. A Bonne Maman lekvárok valójában franciák, de olyan édes kis üvegekben voltak, hogy nem tudtam nekik ellenállni! :D (0.55 €/darab). Az epres-mandulás édesség viszont már görög csemege, 1 euróba került, és volt még legalább 5-6 féle ízesítésben minden kisboltban. Ezen kívül vettem még 1-1 tzatzikihez és souvlakihoz való fűszerkeveréket (mindkettőt felavattuk a hétvégén), valamint eredeti feta sajtot és görög joghurtot is. 


Még az indulás előtti nagybevásárlás során ugrottam be a Rossmannba, ahol a szokásos mini kiszerelésű útikozmetikumok mellett vettem egy Fusswohl mini habkövet is (149 Ft), és egy Lovely matt fedőlakkot. Sajnos nem tudom már pontosan, mennyit fizettem érte, mert le is volt értékelve, és még 10%-os vásárlás-végösszegi kuponom is volt, a blokkot pedig már elszórtam. Nagyon imádom egyébként, a mattítás a mániámmá vált, komolyan lenyűgöző, ahogyan száradni kezd, és mattá válik a körmöm felülete. Úgy bámulom mindig, mint egy gyermek :D Az alatta lévő lakk száradási idejét is meggyorsítja, szóval egyszerűen szuper, biztosan újra fogom vásárolni, ha elfogy. A halvány rózsaszín Lora lakkról ugyanezt nem tudom elmondani, éppen annyit tud, amennyit az ára ígér (249 Ft) - ennek ellenére nem bánom, hogy megvettem, mert tetszik a színe. Csak az a baj, hogy az illata különösen kellemetlen, ráadásul kell belőle vagy három réteg, és nem is bírja sokáig.


 Nektek hogy tetszenek a júliusi szerzemények? :)




Olvastad már?

10 hozzászólás

  1. Ó, azok a masnis képkeretek, de gyönyörűek! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugye, milyen szépek? Egy icipicit bánom, hogy nem vettem meg a fehéret :( De már annyi felesleges cókmókom van itthon, lehet, hogy el se fért volna a polcomon :D

      Törlés
  2. Jajj megértelek, masnimániás vagyok és azok a képkeretek...áááh*_* Szuper cuccok, a csésze kifejezetten tetszik!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is szinte már betegesen vonzódom a masnikhoz, meg a vintage hangulatú holmikhoz... :D Örülök, hogy tetszenek :)

      Törlés
  3. A Bonne Maman lekvárok isteni finomak, vetekszenek a házi lekvárral :) A masnis képkeret és a hűtőmágnesek nagyon édesek!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tényleg nagyon finomak, csak ne lennének ilyen aranyosak, mert egyszerűen nincs szívem őket felbontani :D Most már tényleg bánom, hogy nem vettem meg a képkeretet, mindenkinek az tetszik a legjobban :( Sebaj, hátha találok itthon is hasonlót valahol :)

      Törlés
    2. Vagy elkészíted a saját verziódat :) Nekem ezen kattog az agyam, mióta láttam ezt a bejegyzést. (Én a házi lekvárokat bele szoktam tölteni a Bonne Maman üvegekbe, van belőlük 6 darab, kérték már ajándékba is, de nem adom :D)

      Törlés
    3. Sajnos a tortákat és desszerteket leszámítva nem vagyok nagy konyhatündér, még lekvárt sem készítettem soha :( De ami késik, nem múlik! :) Anyukám viszont minden nyáron főz lekvárt, és ő sem dob ki soha egyetlenegy cuki üveget sem, hanem újrahasznosítja mindet :)

      Törlés
  4. Azok a képkeretek tényleg gyönyörűek meg a körömlakk és a hűtőmágnesek *-* *-* szépek *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon örülök, hogy tetszenek! :) A mágneseket a barátnőimnek hoztam ajándékba, remélem, nekik is tetszeni fognak :)

      Törlés

Flickr Images