Életképek

Végre véget értek a vizsgáim, a jegyeim is be lettek írva - sajnos az ötös átlagomat nem tudtam megtartani, 4.72 lettem, de ez volt az e...

Végre véget értek a vizsgáim, a jegyeim is be lettek írva - sajnos az ötös átlagomat nem tudtam megtartani, 4.72 lettem, de ez volt az eddigi legnehezebb félévem, kilenc vizsgával, szóval nem vagyok (túlságosan) csalódott. Végre fellélegezhetek, és átadhatom magam a nyár örömeinek! :) Július 11-én reggel indulunk Viktorral Görögországba, ami egészen június végéig távoli időpontnak tűnt, most viszont folyton olyan érzésem van, mintha már holnap indulnánk. Úgy érzem, sehol nem tartok a készülődésben, egy csomó mindent be kell még szereznem, de legalább az új nyári szandált és a naptejet már kipipálhatom a listámról! :)


Június 30-ig a Tescoban 20 százalékkal le voltak értékelve a Hawaiian Tropic termékek. Ezt a naptejet egyébként teljes áron nem vettem volna meg, de az árleszállítás és az ezer forintonkénti kuponok teljesen elcsábítottak. Szégyellem, de valahogy úgy vagyok vele, mint az Arizona teákkal (olyan szépek a flakonok!!!) - bár remélem, ebben nem fogok csalódni :) 


Még javában tartott a vizsgaidőszakom, amikor a legjobb barátnőmmel elmentünk moziba, és megnéztük a Csillagainkban a hibát. Tudjátok, sokszor van olyan, hogy olvasunk egy jó könyvet, aztán a film meg nem nyeri el a tetszésünket, mert annyi mindent változtatnak a szívünkhöz közel álló történeten. Bizony, a Harry Potter-filmek is ilyenek. Nézem őket, de közben meghasad a szívem :D A Csillagainkban a hiba film viszont szinte szó szerint átveszi a könyv mondatait, amit egyesek akár a művészi kreativitás hiányának is tarthatnak, de nekem pontosan így tetszett. Mondanom sem kell, csak lányok voltak a moziban, és a hátsó sor, ahol mi is ültünk, folyamatosan hüppögött. A barátnőm egy igazi hős, mert csak a könnyeit kellett néha törölgetnie, de a másik oldalamon ülő lánnyal én felváltva trombitáltam. 

Néhány hete felállítottuk a medencénket, ami sajnos haldoklik, azaz ereszt a pereme. Nagy nehezen rábeszéltem apukámat, hogy idén még "hagyjuk élni", így kb. minden nap fújni kell bele, hogy ne eresszen le teljesen :D A múlt héten pedig Viktor keresztanyukájánál sütögettünk, az utolsó képen látható finomságot is nála ettük: finom fűszeres csirkehús és saláta tortillában :) Úgy jóllaktunk, csoda, hogy el nem gurultunk. 



Nektek hogy telik a nyár? Mentek nyaralni valahová? :)










Olvastad már?

12 hozzászólás

  1. Nagyon jó képek! :) Gratulálok a vizsgáidhoz és ehhez a szép átlaghoz!
    Kellemes, élményekkel teli nyaralást kívánok, vigyázzatok magatokra :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszenek a képek! :)
      Jaj de aranyos vagy, köszönjük, reméljük, nagyon jó lesz! Kellemes nyarat Neked is! :)

      Törlés
  2. Gratulálok én is a vizsgáidhoz, Szerintem Szuper átlagod lett! Jó nyaralást, és várjuk a sok-sok gyönyörű képet.:) xx
    Bianka

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Bianka! :) Azt hiszem, a képekből nem lesz hiány... :D Mindig több százat csinálok :$

      Törlés
  3. Gratulálok a vizsgákhoz, nagyon ügyes vagy Dóri! :) Nekem a Hawaiian Tropic naptej nagyon bevált, nem beszélve a mennyei kókusz illatáról! <3
    xoxo:Yvett,http://divat-mania.blogspot.hu

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Yvett! :)) Jaj de jó, örülök, hogy ezt mondod, így már annyira nem is furdal a lelkiismeret, hogy idén kicsit drágább naptejet vettem, mint általában :D De úgy elcsábultam, és igazad van, tényleg mennyei az illata *-*

      Törlés
  4. Tavaly én is ezt a naptejet vittem Sartira:) Oda mentek, ugye?:)
    Várom majd a képeket!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De jóó :P Igen, már mi is voltunk ott egyszer, és bár megfogadtuk, hogy egy helyre kétszer nem megyünk, Sarti olyan szép, hogy vele kivételt teszünk! :D

      Törlés
  5. Gratulálok a vizsgákhoz. :) A képeket pedig folyamatosan görgetem, annyira hangulatosak. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm!! :) El sem tudod képzelni, nekem ez mekkora öröm... :D Én is folyton ezt csinálom a kedvenc blogomon (www.thelittlesthings.com), és örülök, hogy végre meg tudtam jeleníteni a fotóimmal egy összefüggő kis hangulatot. Percekbe telik, mire a képek sorrendjét kitalálom, az a legnehezebb munka! :D

      Törlés
  6. Ez aztán a vizsgaeredmény! Gratulálok :) és kellemes nyaralást kívánok!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! :) Volt már jobb félévi eredményem is, de azért persze ennek is örülök! :)

      Törlés

Flickr Images