5 apró tipp

Úgy gondoltam, új rovatot indítok a blogon, 5 apró tipp címmel. Minden ilyen bejegyzésben olyan kis trükköket és ötleteket szeretnék bemu...

Úgy gondoltam, új rovatot indítok a blogon, 5 apró tipp címmel. Minden ilyen bejegyzésben olyan kis trükköket és ötleteket szeretnék bemutatni, melyek megkönnyítik vagy színesebbé teszik a mindennapokat: ötperces dekorációk, újrahasznosítási tippek és hasonlók. Ezt tekintsétek próbának, és ha tetszeni fog Nektek, akkor minden hónapban készülök majd egy hasonlóval! :)



Könnyen készíthettek illatos zsebkendőt házilag, ha egy zárható dobozban tartjátok a papírzsepit, és egy illatos teafiltert is helyeztek a dobozba. Én most vaníliás zöldtea filterét használtam, isteni illata van! :)


Bár az van ráírva a silica gél csomagolására, hogy dobjuk el, jobb, ha mégis megtartjátok. Rengeteg dologra lehet használni: mivel magába szívja a nedvességet, a könnyen elszíneződő ékszereket is megóvja a szennyeződésektől. Én minden ékszeres dobozomban tartok egyet. A silica gél akkor is praktikus, ha valamilyen műszaki cikket (pl. a telefonunkat) víz éri.


Ezt a tippet biztosan sokan ismeritek: ha éjszakára repülő üzemmódra kapcsoltok, egyrészt nem fog olyan gyorsan lemerülni a telefonotok, másrészt pedig csökkenthetitek a káros sugárzás mennyiségét. 


Ha kilyukadt az egyik harisnyátok, nem kell rögtön a kukába dobni: ha kisebb-nagyobb darabokra vágjátok az anyagot, potpourrival megtöltitek és egy masnival átkötitek, remek szekrényillatosító válhat belőle. 


A szüleimmel minden nap kávézunk, így jelentős mennyiségű zaccot termelünk ki minden héten :D Éppen azon gondolkodtam, mire lehetne felhasználni ahelyett, hogy kidobjuk, amikor a legjobb barátnőm (aki kozmetikus), adott egy remek ötletet. Kávézaccból, mézből és egy kevés olívaolajból/étolajból testradírt lehet készíteni. Főleg a lábamra használom, a rendszeres radírozással ugyanis elkerülhető a szőrbenövés. A képen látható mennyiséghez egy maréknyi zaccot kevertem össze egy evőkanál mézzel, és egy kiskanál étolajjal. Nem baj, ha nem áll össze, elég, ha benedvesítjük a kezünket és a bőrfelületet, amit át akarunk vele dörzsölni. A kávézacc eltávolítja az elhalt hámréteget, a méztől és az olajtól pedig selymes tapintása lesz a bőrünknek. 



Ti mit gondoltok erről az új rovatról?
Tetszenek az ötletek? :)







Olvastad már?

24 hozzászólás

  1. Szuper tippek! :) Nagyon szépek a képek is! :) A kávézaccos arcradírt én is sokszor használom! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy így gondolod! :) Bevallom, én eddig nem is tudtam, hogy arcradírként is használható a kávézacc, de a barátnőm mindig eláraszt remek szépségápolási tippekkel! :)

      Törlés
  2. Válaszok
    1. Jaj de jó, mert már meg is vannak a jövő havi apró tippek... :D

      Törlés
  3. Válaszok
    1. Már jó néhány tippet összegyűjtögettem, úgyhogy a közeljövőben sok hasonló bejegyzés lesz még :)

      Törlés
  4. A kávézacc jó a virágokra is! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Eddig ezt sem tudtam, köszönöm a tippet! :)

      Törlés
  5. Nagyon tetszett, hasznos volt, mééég!:))

    VálaszTörlés
  6. A kávézaccos bőrradír nekem is nagy kedvencem! Csak én a mézet kihagyom belőle, és egy kevés olívaolajjal szoktam összekeverni. Utána mindig pihe-puha bőröm lesz. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem gondoltam, hogy ilyen sokan használják! :) Mostantól minden héten radírozok én is, mert tényleg nagyon puhává varázsolja a bőrünket :)

      Törlés
  7. Ez jó rovat lesz, tetszik :)

    VálaszTörlés
  8. Nagyon jó tippek! Alig várom a többit :)

    VálaszTörlés
  9. Ez nagyon szuper bejegyzés volt :) varom a többit :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Gabi! :) Nem gondoltam, hogy ekkora sikere lesz ennek a rovatnak, de örülök neki nagyon :D

      Törlés
  10. Nekem is nagyon tetszett a cikk. Bevallom, én a telefonosat nem ismertem, de jó tudni, mert azért mégis csak a kobakom mellett pihen az éjjeliszekrényen. :) Igazából csak a kávésról hallottam eddig, szóval hasznosak voltak a tippek. A zsepi illatosítósat tuti kipróbálom. Legalább így nem vesznek kárba azok a teáim, amiket nem annyira szeretek, mert szerintem túl édesek, vagy legalábbis nekem nem teához illő ízesítésűek... :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszett a cikk! :) Igen, én is évekig aludtam a telefonnal a párnám mellett, pedig nagyon nem egészséges... de a repülő üzemmód kicsit csökkenti a káros hatást. Már írogatom is össze a következő 5 apró tippet, igyekszem majd hasznos ötleteket összeválogatni az augusztusi bejegyzésben is! :)

      Törlés
  11. Szuper ötlet, várom a további részeket :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy így gondolod, remélem, a következő rész is elnyeri majd a tetszésed! :)

      Törlés
  12. Nagyon jó ötletek :) a teafilterrel mást is lehetne illatosítani (pl. levélpapír, fehérnemű :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :) Ez tényleg remek ötlet, eszembe sem jutott! Kár, hogy már nem "divat" a levelezés, gyerekkoromban pedig még voltak kis levelezőtársaim itt-ott az országban, milyen jó is volt... :)

      Törlés

Flickr Images