Kincsek fillérekért ~ május

Kis csúszással ugyan, de itt vannak a májusi "filléres" kincseim. Ez a bejegyzés egy kicsit rendhagyó lesz, hiszen a Párizsban v...

Kis csúszással ugyan, de itt vannak a májusi "filléres" kincseim. Ez a bejegyzés egy kicsit rendhagyó lesz, hiszen a Párizsban vásárolt szuveníreket is megmutatom Nektek, amelyek... nos, nem éppen filléresek. De utazás közben az ember lánya hajlamosabb elcsábulni, főleg ha ilyen gyönyörűségekkel találja magát szemben, mint például a fenti képen látható, hat darabos poháralátét-készlet. 6 €-ba került a szett - talán, ha itthon látom "forint állapotban", nem vettem volna meg, de külföldön máshogyan bánunk a pénzünkkel.  Az "Úristen, ez több mint 1800 forint???" típusú mondatok helyét átveszi a "Jéééé, ez csak 6 euróba kerül!!!" örömteli felkiáltás. Ugye ismerős? :)




A tavalyi spanyol nyaralásunk alatt határoztam el, hogy ezentúl minden országban, ahol járok, venni fogok egy csodaszép bögrét. Ezzel a gyönyörű darabbal kettőre emelkedett a szuvenír-bögréim száma (6 €-ba került ez is).


Ezt a cuki tálcácskát a Montmartre negyedben vásároltam, 4 €-ba került. 



A múltkori párizsi utam során "csak" egy picike Eiffel-tornyot vásároltam, ezért idén elhatároztam, hogy mindenképpen megveszem a lehető legnagyobbat, amit csak találok az utcai árusoknál. Az egész várost ellepik az ilyen árusok, és folyamatosan kínálgatják a portékájukat. Nem kell tőlük megijedni, és érdemes is náluk vásárolni, mert a tornyocskák és egyéb szuvenírek így sokkal olcsóbban beszerezhetők (és alkudni is mindig lehet). Persze, ha Louis Vuitton táskákat lóbálnak feléd, azért azt tudni kell, hogy azok nem igaziak, vagy lopottak (ezért büntetés is járhat, úgyhogy jobb nem megvenni, akármilyen ócó). Ezt a tornyot 12 euróért ajánlgatták, de a lakótársam, Dalma egy perc alatt lealkudta nekem 10 euróra :D


Azért a KiK-be is volt időm bekukkantani az elmúlt hónapban, és szinte már kötelességemnek éreztem, hogy megvegyem a szokásos fémdobozkámat (mintha már nem lenne amúgy is elég). De annyira megtetszett ez a cuki rózsaszín bicikli, hogy 290 Ft-ért semmiképpen sem hagyhattam ott :)


Régóta vadásztam a tökéletes művirágcsokorra. Nem állítom, hogy most megtaláltam, de ez a kis rózsacsokor nagyon jól mutat az asztalomon. Igaz, hogy nem pontosan ilyet kerestem, mert túl pici és túl mű, de valahogy nagyon megtetszett. 630 Ft-ba került. 


Nektek hogy tetszenek a májusi kincsek? :)




Olvastad már?

12 hozzászólás

  1. Most aztán fájdítottad a szívem! Minden darabot imádok *.* Az a nagy Eiffel torony, úúú!! <3 Ha nem olvasom el, nekem fel sem tűnik, hogy mű a rózsacsokor. Csak amikor jobban megnéztem, akkor a közepén tényleg látszik :D Egyébként az is a KiK-ből van? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, pedig nem állt szándékomban! :) Örülök, hogy tetszenek a szuvenírek! :) Élőben kicsit "műbbnek látszik" mert nagyon vastagak a szirmai, de ettől függetlenül szeretem ezt a kis csokrot. Egyébként igen, ez is a KiK-ből van, csak elfelejtettem odaírni :D

      Törlés
  2. Jaj de jó dolgok! :) A rózsán én se vettem észre, hogy mű! Engem is érdekelne, hogy honnan van?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy Neked is tetszenek! :) Nahát, akkor én úgy látszik, túl kritikus vagyok szegénnyel :D A KiK-ben vettem a csokrot is :)

      Törlés
  3. Nagyon szép képeket csinálsz :) és mindegyik darab különleges.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :) Bár úgy érzem, még van mit tanulnom fotózás terén!

      Törlés
  4. A múltkor végre én is benéztem a Kik-be és olyan szép levendulás fémdobozt láttam *-* De rájöttem, hogy teljesen felesleges megvennem, mert hova raknám? mit tartanék benne? kérdések azonnal felmerültek bennem :D Szóval erős voltam és nem csábultam el.. :))
    A párizsi szerzeményeid csodálatosak, a szívemet viszont az a hatalmas Eiffel torony dobogtatta meg igazán (a bögre mellett) *-* Ha minden igaz, idén ismét eljutok Párizsba, szóval ha belefutok egy ilyenbe, tuti hazajön velem :D (eddig nekem is csak mini volt, de ha jobban belegondolok, azt se tudom hol van o.O)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Óóóóóó ne már! Ezt nem kellett volna mondanod :D Minden elismerésem az akaraterődért, irigyellek érte, én biztosan megvettem volna a levendulás dobozkát... :$ Remélem, hogy úgy lesz, és megtalálod a tökéletes Eiffel-tornyot! A Mars-mezőnél és a torony körül állandóan mászkálnak a néger árusok hasonlókkal! :)

      Törlés
  5. Csodás mindegyik darab, én is elfogadnám őket :-)

    VálaszTörlés

Flickr Images