Angry Birds torta - videóval! :)

Majdnem egy hónap kihagyás után ma végre újra hódolhattam a szenvedélyemnek! Hihetetlen, hogy május vége óta nem sütöttem tortát... A vizs...

Majdnem egy hónap kihagyás után ma végre újra hódolhattam a szenvedélyemnek! Hihetetlen, hogy május vége óta nem sütöttem tortát... A vizsgaidőszak minden erőmet kiszívta, de most újult erővel vágok bele a tortázásba. Ma egy Angry Birds tortát készítettem - vagyis csak az egyik bördöt formáztam meg :D Belül vakondtúrásos, mert ezt a tölteléket szeretjük a legjobban. A díszítésről nem írok sokat, hiszen a videóban mindent részletesen megmutatok. Anyukám sokat segített, de vannak részek, amiket én vettem fel. A hangerőmmel most elégedettebb vagyok, sokkal érthetőbb, mint az előző videóban! Remélem, Ti is így gondoljátok majd! :)



És íme a videó :)


Nektek hogy tetszik? :)



Olvastad már?

2 hozzászólás

  1. Nagyon aranyos :) és profi a videó!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :) Kedves, hogy ezt mondod, de azért még messze nincs profi szinten :D Persze igyekszem fejlődni :)

      Törlés

Flickr Images