Trónok Harca-torta

A vizsgák idejére sajnos felfüggesztettem a tortasütést, de Viktornak 29-én volt a szülinapja, és egy nagyon különleges tortával leptem ...

A vizsgák idejére sajnos felfüggesztettem a tortasütést, de Viktornak 29-én volt a szülinapja, és egy nagyon különleges tortával leptem őt meg! :) Előrelátó módon a "csúcsdíszt" már hetekkel ezelőtt elkészítettem, hiszen tudtam, hogy két vizsga között sem időm, sem pedig türelmem nem lesz hozzá. Így már csak egy egyszerű tortát kellett sütnöm, melyet most fondant helyett tejszínhabbal vontam be, és málnaszörpből készült művérrel öntöztem meg, mielőtt ráhelyeztem volna A trónt. Minden trónok legtrónabbikát. 




A trón alapját egy korábbi tortakészítés során kimaradt, maradék fondantból készítettem el. A kardok már Dr. Oetker marcipánból vannak, melyet fekete por állagú ételfestékkel színeztem be. Egyszerűen kinyújtottam, éles késsel vékony csíkokat vágtam belőle, kard alakúra "kicsúcsosítottam" és rárakosgattam az alapra. Igazi türelemjáték volt (körülbelül három órát vett igénybe, persze lehet, hogy azért, mert közben Hannibalt néztem). A művért is nehéz volt kikísérletezni, és még így sem mondhatom, hogy tökéletesre sikerült. Túl híg lett, és bár a képen még szép fényes és vörös, mert frissen lett a tortára öntve, mire a szeletelésre került sor, fakó rózsaszín lett, és az egész lecsurgott a tálcára, a piskóta pedig felszívta. Egyébként málnaszörpöt használtam, porcukrot kevertem bele, körülbelül 3:1 arányban (igen-igen, nagyon édes lett), valamint vörös ételfestéket, egy kis étkezési keményítőt, és pár csepp kék ételfestéket, hogy még vérszínűbb legyen. Videót sajnos most nem tudtam készíteni, egyszerűen semmi időm nem maradt rá. 


Viktor természetesen nagyon örült a tortának (mindketten nagy Trónok Harca-rajongók vagyunk persze...) A család többi tagjának is tetszett, bár ők nem igazán értették, mit ábrázol :D

Nektek hogy tetszik? :)




Olvastad már?

12 hozzászólás

  1. Uhh ez nagyon jól sikerült, szuper lett a vastrón! Imádom a sorozatot, így persze jobban tudom értékelni a tortát is! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszik! :) Hát igen, ezt csak az tudja értékelni igazán, aki odáig van a Trónok harcáért :D Viktor nagyszülei először azt hitték, valamilyen kaktusz, vagy erdő van a tetején :D

      Törlés
  2. Válaszok
    1. Gondoltam, hogy Neked biztosan tetszeni fog! :D

      Törlés
  3. Ez valami észbontóan jó! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon örülök, hogy tetszik! :)

      Törlés
  4. Imádok a sorozatot! :D A tortád pedig nagyon jól néz ki! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Megértelek.. :D Örülök, hogy tetszik a torta! :)

      Törlés
  5. Én pont most kezdtem el nézni a tónok harcát, úgyhogy még én sem tudom mit jelent, de szuperül néz ki :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Remélem, tetszeni fog, mert nagyon jó sorozat! :) Igaz, az első évadot én egymás után kétszer néztem meg, hogy minden főszereplőnek meg tudjam jegyezni a nevét :D

      Törlés

Flickr Images