Torta árnyképpel

Ha követtek instagramon , akkor esetleg már láthattátok is ezt a tortát, amit még szombaton készítettem. Eléggé csajos, fodros-bodros, é...

Ha követtek instagramon, akkor esetleg már láthattátok is ezt a tortát, amit még szombaton készítettem. Eléggé csajos, fodros-bodros, és rózsaszín-fekete árnyképpel van díszítve. Eredetileg nem terveztem ennyire babásra, a fodrokat kényszerűségből csináltam, ugyanis amikor rá akartam borítani a tortára a fondant-masszát, az meggondolta magát, és elszakadt. Szerencsére a torta tetején ez nem annyira látszik, csupán a jobb felső sarokban egy picikét, viszont az oldalakat igencsak megtépázta. Na, én mérgemben lecibáltam a szélekről a maradékot, és fodrokat készítettem belőle. Néhány helyen kikandikál ugyan a krém, de szerintem ez megbocsátható... :)



A tortát vékony rózsaszín szalaggal kötöttem körbe (ez persze nem ehető! :D), a tetejére pedig rózsaszín fondantból vágtam ki egy kisebb körlapot, és vízben feloldott fekete ételfestékkel, vékony ecsettel, szabad kézzel festettem meg a lányka árnyképét. Természetesen sablont is lehet használni. A lány hajdísze és a nyaklánca is rózsaszín fondantból készült. A pici fekete bogyókat pedig egyenként festettem be ecsettel, hogy igazán intenzív színük legyen. Enyhe idegbajt kaptam, mire végeztem velük! :D Ja, és még valamit elfelejtettem, a torta belül vakondtúrásos (azaz banán-tejszínhab-tortadara kombó, mint szinte mindig).

A nyereményjátékos bejegyzésben kérdeztem Tőletek, hogy miről olvasnátok szívesen, és néhányan írtátok, hogy egy részletes képes bejegyzést hozhatnék arról, hogyan is készülnek a torták. Egyszerű oka van annak, hogy a fondant-borításról nincsenek fázisfotók - ilyenkor ugyanis porcukorban úszik az asztal, a két kezem ragad, tiszta festék és trutymó vagyok, és ha folyton szaladgálnék kezet mosni, amikor a géphez nyúlok, estig se végeznék a díszítéssel :D Viszont: videót talán könnyebben tudnék csinálni a díszítés folyamatáról, hiszen csak le kellene tennem a gépet egy biztos pontra, és végül összevágni az egészet. A hétvégén mindenképpen megpróbálkozom vele, egy viszonylag egyszerű tortát fogok készíteni (remélem, a fondant sem fog elszakadni!!!). Sőt, ha anyukám lesz olyan drága, a segítségét is kérem majd a videózásnál! :D 



Hogy tetszik Nektek ez a torta?
Mit szólnátok, ha a képes bejegyzés helyett videót készítenék a díszítés menetéről? :)




Olvastad már?

6 hozzászólás

  1. Gyönyörű ez a torta, ahogyan az összes többi is. Én a képek mellett nagyon szívesen látnék "hogyan készült" videót is. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Viki, nagyon örülök, hogy így gondolod! :) Ma végre elkészült az első tortás videóm is, remélem, tetszeni fog! :)

      Törlés
  2. Nagyon szépséges, igazi nőcis költemény :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, örülök, hogy tetszik! :)

      Törlés

Flickr Images