Színátmenetes, rózsás torta - videóval!

Mivel többen is kértétek, hogy készítsek videót a torták díszítéséről, elhatároztam, hogy ezen a hétvégén mindenképpen hozzálátok. Előre s...

Mivel többen is kértétek, hogy készítsek videót a torták díszítéséről, elhatároztam, hogy ezen a hétvégén mindenképpen hozzálátok. Előre szólok, hogy ne várjatok túl sokat, ugyanis a fényviszonyok sem voltak éppen a legjobbak a mai napon (emiatt az időjárás okolható), és többnyire a rádió játszotta az operatőr szerepét, mert a gombjai éppen jól megtámasztották a fényképezőgépet (kamera híján azzal videóztam). Persze néha anyukám is besegített! Az sem javít a helyzeten, hogy technikai analfabéta vagyok, nemrég lett újratelepítve a gépem, és bár a régi Movie Makerrel egész jól megvoltam, letöltöttem a Windows7-es változatot, és úgy megzavarodtam, mint vasorrú bába a mágneses viharban. A hangom is eléggé cincogósra sikerült, de gondoltam, így személyesebb a videó, mintha feliratoztam volna! :) Lehet, hogy picit halk is, de remélem, a lényeg hallatszik, legközelebb igyekszem majd jobban kinyitni a számat! :D



Azt elfelejtettem mondani a videóban, hogy a torta belül vakondtúrásos. Nem ígérem, hogy minden héten videóval együtt mutatom majd be a tortákat, de ha időm engedi, (és Ti is szeretnétek), feltétlenül készítek még hasonlókat :) 




Nektek hogy tetszik a torta?
Mit szóltok a videóhoz? :)








Olvastad már?

12 hozzászólás

  1. De szép lett és a videó is nagyon jó. :) Ügyes vagy. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, örülök, hogy így gondolod! :)

      Törlés
  2. Nagyon jó lett, a videó is szuper! ;) Mindenképp készíts hozzá még ilyen videókat! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Juju! :) Igyekezni fogok, bár most, hogy közeleg a vizsgaidőszak, a tortasütést is fel kell függesztenem picit, viszont nyárra rengeteg új ötletem van :D

      Törlés
  3. Nagyon ügyes vagy, és szerintem nincs cincogós hangod a videóban. :D Nekem tetszik, hogy videóval párosítottad ezt a bejegyzést. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Betti! :) Mindenesetre a következő videóban megpróbálok majd hangosabban beszélni :D

      Törlés
  4. Nagyon szép a torta és a videó is jól sikerült! :) Csatlakozom a többiekhez: kérünk még több videót! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, örülök, hogy tetszik *-* Feltétlenül készítek még több tortadíszítéses videót is a jövőben! :)

      Törlés
  5. Gratulálok a videóhoz, jó lett! És ez a színátmenetes torta..hát amikor megláttam nem akartam hinni a szememnek!Olyan gyönyörű!Imádom a színátmenetes dolgokat főleg kék színben: pl ruhában, sálban, de ez az első alkalom, mikor tortában látok ilyet!:) A rózsa meg a kedvenc virágom!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :) Nagyon örülök, hogy tetszik, én is imádom a színátmenetes dolgokat :)

      Törlés
  6. Ügyes! A videó is jó lett! :)

    VálaszTörlés

Flickr Images