Németország, Erlangen

Már kitalálhattátok az előző bejegyzésből, hogy Párizsban jártam a héten! :) A lakótársaimmal, Dalmával és Eszterrel utaztunk el. Ez elmél...

Már kitalálhattátok az előző bejegyzésből, hogy Párizsban jártam a héten! :) A lakótársaimmal, Dalmával és Eszterrel utaztunk el. Ez elméletileg egy tanulmányút volt, de nem voltak kötelező programjaink, szabadon mászkálhattunk. Hirtelen felindulásból jelentkeztünk az útra áprilisban: egyik nap még azt sem tudtuk, hogy van ilyen lehetőség, következő nap pedig már ki is fizettük az előleget! :D Odafelé Nürnbergben lett volna tranzitszállásunk, de végül Erlangenben aludtunk. Még soha nem voltam Németországban, csupán átutazóban, de ez az egy délután/este, amit itt töltöttünk, nagyon jól telt! Tetszettek a jellegzetes kis német házak, és a szálloda is nagyon kényelmes volt, a reggeli pedig igazán bőséges. Nemsoká érkeznek a párizsi képek is, de addig is, ha nem bánjátok, mutatok nektek pár fotót, amelyek Németországban készültek! :)




Ti jártatok már Németországban? :)





Olvastad már?

10 hozzászólás

  1. Én egy szemesztert Németországban tanultam (Passauban), úgyhogy imádom az országot és a tipikus német kisvárosokat!:) Nagyon hangulatosak a képeid, várom a beszámolódat Párizsról is:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De jó neked! :) Biztosan életre szóló élmény volt! Nekem is nagyon tetszett ez a város, szívesen elutaznék hosszabb időre is Németországba, már csak azért is, hogy felelevenítsem a nyelvtudásomat. Nyelvvizsgáztam és érettségiztem is Németből 2009-ben és 2010-ben, de azóta egyáltalán nem használtam sajnos, és ez meg is látszik :(

      Törlés
  2. Nagyon szép képeket készítettél. :)

    VálaszTörlés
  3. Utazni a világ legjobb dolga :) Még csak átutaztam Németországon, de majd ősszel megyek meglátogatni anyut.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Teljesen egyetértek Veled! :) Eddig én is csak átutazóban voltam itt, pedig szerintem megéri több időt szánni rá! :)

      Törlés
  4. Jéé, ott egy vw bogár :)) de szeretem a blogod, meg a bogárkákat :)

    www.beautyandfashion-makeup.blogspot.com

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bizony, az egyik legaranyosabb kis autó szerintem :D Egy édes rózsaszínű Vespát is láttunk, na hát az minden álmom *-*

      Törlés
  5. A fiam tanult 1 évet Bambergben. Gyönyörű kisváros.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnos még nem jártam ott, de rákerestem, és a képek alapján valóban gyönyörű! :) Mint egy kis mesebeli város!

      Törlés

Flickr Images