An angel's kiss in spring

Tegnap tartottam egy kis szünetet a tanulásban (lehet, hogy nem kellett volna), és Viktorral sétáltunk kicsit. Nálunk Berettyóújfaluban mo...

Tegnap tartottam egy kis szünetet a tanulásban (lehet, hogy nem kellett volna), és Viktorral sétáltunk kicsit. Nálunk Berettyóújfaluban most voltak/vannak a városnapi rendezvények, megnéztünk egy tűztánc show-t, és találkoztam két nagyon jó barátnőmmel, akiket ezer éve nem láttam :) Hála az égnek a fagyosszentek hatása hamar elmúlt, és beköszöntött a nyári forróság. Így felavattam ezt a kis virágos szoknyát, amit két hete vásároltam a Bershkában. Mivel elég szűk a szoknya, egy lenge, bő szabású fehér blúzt vettem fel hozzá, ami tökéletes választásnak bizonyult ilyen kánikulában.





felső: Háda
szoknya: Bershka
napszemüveg: F&F 
cipő: Ázsia Centrum
gyűrű: AliExpress







Olvastad már?

4 hozzászólás

  1. Nagyon csini vagy :) Ez a szoknya szuper!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, kedves vagy! *-* Már régóta vadásztam egy virágos szoknyára, nagyon örülök, hogy sikerült rábukkannom :)

      Törlés
  2. Válaszok
    1. Ó, de kedves vagy, köszönöm! :)

      Törlés

Flickr Images