A tripla nyereményjáték nyertesei! :)

A mai napon lett két éves a High Heels & Cakes blog, és ahogyan ígértem, kisorsoltam a Tripla Nyereményjáték győzteseit, a random.org ...

A mai napon lett két éves a High Heels & Cakes blog, és ahogyan ígértem, kisorsoltam a Tripla Nyereményjáték győzteseit, a random.org segítségével. A nyerteseknek már írtam egy e-mailt, de ha esetleg nem kaptátok meg, kérlek, írjátok meg kommentben a lakcímeteket! :) 


A wellness-ajándékcsomagot nyerte: Halmosi Judit


A körömápoló-ajándékcsomagot nyerte: Magyar Gabriella


A fülbevalót nyerte: Judit (lakkalandok)





Gratulálok a nyerteseknek!

Ha esetleg most nem kedvezett Nektek a szerencse,
ne keseredjetek el, lesz még nyereményjáték a jövőben is! :)


Köszönöm, hogy olvastok, szép napot Nektek!









Olvastad már?

6 hozzászólás

  1. Boldog blogszülinapot!! :) Még sokat ;)
    A nyerteseknek pedig gratula!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Dii! *-* Remélem, lesz még erőm folytatni sokáig :)

      Törlés
  2. Juhú:) Nagyon boldog vagyok :) a mai napom csúcspontja ez biztos :) boldog blogszulinapot kívánok,es szep napot :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj, nagyon örülök, hogy jó kedvre derített a nyeremény! :D Még a héten elpostázom :)

      Törlés
  3. Jaj, de jó! :) Köszönöm szépen! És további örömteli blogolást kívánok! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kicsit el voltam csúszva a teendőimmel a múlt héten a vizsgáim miatt, de ma feladtam mindhárom csomagot! :) Remélem, még a héten megérkeznek!

      Törlés

Flickr Images