You turn my mood from black to blue

A kék az új fekete. Ennek ellenére én a feketét sem száműztem a szekrény mélyére, még így, tavasszal sem. Szerintem a két szín külön...

A kék az új fekete. Ennek ellenére én a feketét sem száműztem a szekrény mélyére, még így, tavasszal sem. Szerintem a két szín különösen jól mutat együtt, közöttük pedig a kiegészítőkön megjelenő ezüst teremti meg az összhangot. Ezt a halványkék farmert a Glamour-napok alatt vettem, és szinte pillanatok alatt az egyik kedvenc ruhadarabom lett. Amúgy is imádom az F&F nadrágokat, az áruk szerintem igazán pénztárcabarát, és a minőségükkel is meg vagyok elégedve - legalábbis nem bővülnek két méretet egynapi használat után. Nekem már ez is sokat számít, ugyanis jó pár olyan nadrágom van, amiket szinte folyton mosni kell, hogy kicsit összemenjenek, mert egyszerűen lötyögnek a lábamon. 





ingH&M
nadrágF&F
 basic top: H&M
táska: New Yorker
cipőDeichmann
fülbevaló: KiK
óraKanima


Nektek hogy tetszik ez a szett? :)





Olvastad már?

10 hozzászólás

  1. Nagyon csinos vagy! A táskád és a cipőd pedig különösen tetszik! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Betti, nagyon kedves vagy! :) A cipő nekem is nagy kedvencem, csak az a baj, hogy kikandikálnak belőle az ujjaim, mert 35-ös méretben sajnos nem volt, és túl kicsi a lábam! :D

      Törlés
  2. Nagyon csinos vagy :) Gyönyörű a cipő! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, kedves vagy! :) Örülök, hogy Neked is tetszik! :)

      Törlés
  3. Nagyon csinos! Előnyös ez a frizura! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :) Örülök, hogy így gondolod! Eleinte nagyon fura volt így hordanom a hajamat, de már teljesen megszoktam! :)

      Törlés
  4. Nagyon jó ez a ruhaösszeállítás és tettszik a blog új menüelrendezése is! Nekem is van egy blogom és én is fejléces menüt szeretnék, de nem tudom hogyan kell..esetleg tudnál segíteni? Egyébként imádom a blogod, rendszeresen látogatom, mert vidám, inspiráló és mindig olyan bejegyzéseket írsz, amik érdekelnek, nem is beszélve a gyönyörű tortáidról!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj, de aranyos vagy, köszönöm a kedves szavakat! *-* Feldobtad a napomat! Nagyon szívesen segítek, ha szeretnéd! De sajnos a profilod nem nyilvános, így nem tudtam megnézni, milyen blogot írsz, és írni sem tudok neked... :( Kérlek, ha ezt látod, írj egy e-mailt a highheelsandcakes@citromail.hu címre, és amint tudok, válaszolok Neked! :) Szép napot!

      Törlés
  5. Annyira jól áll így a hajad! :) Már a múltkori bejegyzésben is néztem, ez az összeállítás is nagyon ízléses és finom lett! :) :*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, nagyon aranyos vagy!! *-*

      Törlés

Flickr Images