Tripla nyereményjáték

Pontosan egy hónap múlva lesz két éves a High Heels & Cakes , és ennek örömére úgy döntöttem, újból nyereményjátékot hirdetek! :) Ez...

Pontosan egy hónap múlva lesz két éves a High Heels & Cakes, és ennek örömére úgy döntöttem, újból nyereményjátékot hirdetek! :) Ez a játék azonban több szempontból is rendhagyó lesz. Azoknak az olvasóimnak is szeretnék kedveskedni, akik névtelenül követnek és szólnak hozzá a bejegyzéseimhez. Ezért a játék fő feltétele most nem az lesz, hogy Bloglovin'-on kövessetek (persze plusz esély szerezhető így). Amiért még ez a játék különleges, az az, hogy most nem egy, hanem három nyereményt fogok kisorsolni! 



Mit kell tennetek, hogy megnyerjétek az egyik csomagot?
  • Kommentárban írjátok le a TELJES neveteket, és a magyarországi lakcímeteket, vagy egy e-mail címet, hogy majd értesíteni tudjalak Titeket a nyereményről! :)
  • Like-oljátok a blog Facebook oldalát - ITT megtehetitek!


Ezen kívül plusz esélyek is szerezhetők...
  • ...ha rendszeres olvasói vagytok a blognak itt és/vagy Bloglovin'-on.
  • ...ha megosztjátok ezt a bejegyzést Facebookon. Ez esetben a kommentben írjátok meg azt is, milyen néven osztottátok meg. (Ha nem állítjátok be, hogy bejegyzésetek Facebookon nyilvános legyen, sajnos nem látom, hogy valóban megosztottátok-e)
  • ...ha a nyereményjátékról egy kis képet (linkkel együtt) kitesztek a blogotok oldalsávjába.
  • ...ha a kommentárban röviden leírjátok személyes véleményeteket, javaslataitokat a bloggal kapcsolatban - mi az, ami esetleg nem tetszik, miről olvasnátok többet? Nekem nagyon fontos a véleményetek, hiszen Nélkületek nem juthattam volna idáig! :)

Na de lássuk, miket rejtenek a csomagok! 


3. díj
- egy pár fülbevaló


2. díj
- Essence nail candies - 03 peachy keen
- Nailner Care körömápoló stift
- Mini kézkrém virágillattal


1. díj
- Dresdner Essenz wellness fürdőadalék, csokoládéillattal
- Face food iszappakolás tengeri ásványokkal 
-Dufti vaníliás illatmécses (6 db/csomag)
- Floral Secrets magnólia szappan
- Fusswohl habszivacs



A játékra 2014. május 26. éjfélig jelentkezhettek!
A nyertesek nevét május 27-én délelőtt teszem közzé. 
Sok sikert mindenkinek! :)







Olvastad már?

39 hozzászólás

  1. Szeretnék jelentkezni. :) Bettina Kovács névvel Facebookon lájkoltam az oldalt, bloglovinon és itt is követlek. :) Illetve a blogom oldalsávjába kikerült egy kép, linkkel együtt a játékról. :) (bettina006@citromail.hu)
    Én személy szerint imádom a blogod, az outfit bejegyzéseket főleg, nagyon csinosan öltözöl. :)

    VálaszTörlés
  2. Szia! :)
    Gratulálok a blogodhoz, remélem sokáig gyönyörködhetek benne!

    A játékra szeretnék jelentkezni!

    Turcsek Gabriella
    gabriella.turcsek@gmail.com

    Like-oltam a blog Facebook oldalát - Turcsek Gabriella néven

    Plusz esélyek:
    - Itt vagyok rendszeres olvasója a blognak - Turcsek Gabriella néven
    - Megosztottam Facebook-on a nyereményjátékot - https://www.facebook.com/turcsekgabriella
    - Blogom oldalsávjába kitettem a képet a játékról - http://www.turcsekgabi.hu/
    - Imádom a blogod külsejét, a tartalmát, nagyon szép képeket csinálsz, a tortáidtól mindig éhes leszek :D CSAK ÍGY TOVÁBB! ;)

    Köszönöm a lehetőséget!

    Szép vasárnapot kíván Neked,

    Gabcsi

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    gratulálok, és köszönjük a játékot:)
    stilusesegyeb@freemail.hu
    fb-on: Róth Ramona
    bloglovinon: stilusesegyeb
    a tortás bejegyzéseidet és a képeidet imádom. Nagyon igényes, és szép a blogod:)

    VálaszTörlés
  4. Boldog blogszülinpot!:)
    Én is szeretnék jelentkezni. Az e-mailom pacsikamirella@gmail.com, lájkoltam a facebookot és bloglovinon is kitettelek.
    A kis kép pedig a blogom oldalsávjában. :)

    VálaszTörlés
  5. Szia.:)
    Boldog szülinapot!
    Facebookon Fancsuu Tarjéni néven lájkoltam az oldalt, itt Fanni Tarjáni néven követlek.Megosztottam:https://www.facebook.com/fancsuu.tarjani/posts/640415946038370?stream_ref=10
    e-mail:t.fanni8@citromail.hu
    Köszi a lehetőséget.:)

    VálaszTörlés
  6. Szia! Szeretnék először is boldog blogszülinapot kívánni és gratulálni a bloghoz!!!:)
    És a játékra is szeretnék jelentkezni!:)
    FB-n Nikoletta Bányai néven lájkoltam már régebben a blog profilját.
    Itt Nixon, Bloglovinon pedig Nikoletta Bányai néven követlek
    A blog oldalsávjába pedig kitettem a nyereményjáték képét is: http://bizsumania.blogspot.hu/
    Email: yarrick@citromail.hu

    A tortás bejegyzéseken mindig ámulok és bámulok, valami fantasztikusan kreatívnak és ügyesnek kell lenni ehhez!!! :)))
    Köszönet a játékért!

    VálaszTörlés
  7. Én nem szeretnék játszani, mert szerencsétlen típus vagyok, de annyira örülnék neki, ha valami csodaszép torta/süti készítésének a folyamatát végig fotóznád :) Számomra elképzelhetetlen, hogy hogyan készülnek :D

    VálaszTörlés
  8. szia!:) Pásztor Katalin a teljes nevem. email címem: pasztorkatalin06@citromail.hu
    blogovinon,facebookon,és itt is katus pásztor néven követlek.
    Egyszerűen imádom a blogod,mindig figyelem,hogy van-e új bejegyzés,és sütikből és DIY bejegyzésből is megpróbálok minél többet kipróbálni,épp ma fogom megrajzolni a nyuszis-virágcserép tartót,majd lehet,hogy küldök róla képet is:) Rettentően tetszik a stílusod is,és imádom azokat a ruha összeállításokat amiket kiraksz a blogra.
    Sorolhatnám még órákig,hogy mit szeretek benne,de szerintem a lényeget leírtam,egyszerűen nem tudok negatív kritikát mondani,és ezt tényleg nem a nyereményjáték miatt mondom,valóban így gondolom!! és előre is Boldog blogszülinapot!

    VálaszTörlés
  9. Én is szeretnék jelentkezni:)
    Magyar Gabriella, email címem m4zsola28@gmail.com
    itt .gabi. néven követlek, facebookon pedig Magyar Gabi néven =)

    Amiért szeretlek olvasni, mert imádom a blogod hangulatát, a stílusodat, amilyen kincsekre vadászol a boltokban, teljesen megegyezik mind az ízlésemmel!
    Ami érdekel, hogy ahogy mostanában hordod a hajad, eszméletlen nőies, olvasnék róla egy postot, meg a tortás bejegyzéseidnél, a fondant tortára ráhelyezését is megnézném egy képes összefoglalóban, mert elképzelni sem tudom hogy lehet azt megcsinálni =D =D

    köszi a lehetőséget =)

    VálaszTörlés
  10. Szia! Szeretnék jelentkezni! :)
    Név: Kereki Fanni
    E-mail: kereki.fanni@freemail.hu
    Facebookon Fanni Kereki néven lájkoltam az oldalt.
    Plusz esélyek:
    Rendszeres olvasója vagyok a blogon és bloglovinon is Fanni Kereki néven.
    A tortás bejegyzések mindig nagyon tetszenek, és a DIY posztokat is nagyon szeretem.
    Köszönöm a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
  11. Szia!
    Szeretnék boldog születésnapot kívánni a blognak, és egyúttal jelentkezni a játékra! :)
    Ágoston Katalin néven lájkoltam a blog facebook-oldalát, és Arvael néven követem Bloglovinon. E-mail címem: katalin_goston@freemail.hu.
    Amikor először idetaláltam az oldalra, a gyönyörű torták tetszettek meg leginkább, csodálom és irigylem a kézügyességed, mert én is nagyon szívesek elfogadnék egyet-egyet közülük. :) Ezenkívül az outfitjeid is mindig elkápráztatnak, mert mindig nagyon nőiesek és elegánsak, mindig szívesen olvasok róluk. Szerintem előttem mindent leírtak, nem is szeretném megismételni, mert tényleg tetszik a blogod! :)

    VálaszTörlés
  12. Szia!
    Szeretnék részt venni a játékban és sok sikert kívánnia továbbiakhoz. :) Nikicic Ines néven like-oltam a facebook oldalad is, itt pedig már több mint egy éve szoktam nézegetni a gyönyörű tortákat, képeket, ötleteket - szerintem az mindennél többet elmond a véleményemről, hogy ez az egyedüli blog amit követek... :) e-mail címem: ines.nikicic@gmail.com

    VálaszTörlés
  13. Szia!
    Szeretnék jelentkezni a játékra.
    Széles Enikő , enci97@vipmail.hu.
    Enikő Széles néven lájkoltam a facebook oldalad. Meg is osztottam: https://www.facebook.com/eniko.szeles22/posts/663587453690357?stream_ref=10 .
    Bloglovinon is Enikő Széles néven követlek.
    Köszönöm a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
  14. Szia!
    Szeretnék jelentkezni a játékra!
    Teljes nevem Olajos Renáta, e-mailem: rencsiii@msn.com
    Olajos Renata néven likeoltalak Facebookon, Bloglovinon Smiley Rencsi.

    Köszi a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  15. Szia! :)
    Viczián Dóra
    dori_97@freemail.hu
    Dóra Viczián néven megosztva Facebookon a bejegyzés
    És szerintem nagyon jó a blogod, én nem változtatnék rajta semmit :) Viszonylag sűrűn jönnek a bejegyzések, és nagyon szép fényképeket szoktál csinálni, úgyhogy nekem tetszik minden :P

    VálaszTörlés
  16. Szia!

    Szeretnék jelentkezni a játékra.
    teljes nevem Halmosi Judit , e-mail címem: elvihetomacska@gmail.com.
    Facebookon Judit Halmosi néven lájkoltalak és osztottam meg a játékot.
    tettszik a blogod stílusa,témája és csodás képeket készítesz. :)
    Köszönöm a lehetőséget!
    Judit

    VálaszTörlés
  17. Szia!

    Szeretnék jelentkezni a játékra.
    Teljes nevem: Váradi Adrienn e-mail cím: varadi.adri@gmail.com
    Facebookon Váradi Adrienn néven lájkoltam a blogot.
    Bloglovinon és itt Adriennn néven követlek.
    Nagyon szeretem a kincsek fillérekért és a tortás bejegyzéseidet :)

    VálaszTörlés
  18. Követlek :) Jankó Ibolya néven Fb-n, és Neon Rider néven GFC-n:)

    ibolya.janko@gmail.com

    VálaszTörlés
  19. Szia!

    Követlek GFC-n Niki Strawberrykiss néven.
    Bloglovin-on Nikoletta Csipai néven.
    Megosztottam FB-on: https://www.facebook.com/nikoletta.csipai/posts/874153739277712?stream_ref=1
    Kitettem a blogom oldalsávjába: http://xstrawberrykissx69.blogspot.hu/

    Ha lehet választani, akkor én a fülbevalónak örülnék a legjobban! :)

    VálaszTörlés
  20. Szia Dori!
    Eloszor is boldog szulinapot! :)
    Teljes nevem: Tassi Nikoletta
    email: nikosz89@freemail.hu
    Itt Nikóca T. neven kovetlek.
    Fb-on megosztottam. Ott Nikoletta Tassi neven lajkoltalak :)
    Szeretem h nagyon kreativ lany vagy es ebbol adodoan kreativak a bejegyzeseid is :) tovabbi sok sikert!
    Puszi

    VálaszTörlés
  21. Szia!
    Itt Juju néven követlek, facen pedig Máji Júliaként. :) E-mail:picijuju@hotmail.com
    Én nagyon szeretem a blogodat, majdnem a kezdetektől kezdve követlek és szerintem egyre igényesebb, mind kinézetre mind a posztok alapján. :) Szeretem, hogy viszonylag sűrűn posztolsz nekünk. Esetleg több kézműves dolgot vagy több süti receptet szívesen látnék. :)
    Boldog szülinapot! :*

    VálaszTörlés
  22. Szia!
    Anna Nagy néven vagyok feliratkozva és ugyanezen a néven lájkoltalak Facebook-on. E-mail címem: nagyanna2001@gmail.com
    És még több DIY posztot látnék még szívesen. Pusziii

    VálaszTörlés
  23. Szia! Rendszeres olvasód vagyok blogon és bloglovinon is Krisztinka névvel.
    Fb-n Kertész Krisztina.
    Email:kkrisztina86@freemail.hu

    Köszi!

    VálaszTörlés
  24. Szia! Vanessza Kádár néven lájkoltakak facebookon.
    Email: vani9803@gmail.com
    Én haul és DIY posztokra látnék még szívesen! Én rendszeres olvasó vagyok és csak így tovább a bloggal! :D

    VálaszTörlés
  25. Szia! Köszönjük szépen a lehetőséget, csodás csomagokat állítottál össze :)
    e-mail: firet@freemail.hu
    Facebookon Wish for beauty néven likeoltam az oldalt, meg is osztottam a játékot: https://www.facebook.com/wishforbeauty/posts/632506470168470
    Itt pedig Dii néven követem a blogodat :)

    Szerintem nagyon különleges az oldalad, hiszen tartalmilag is egyedinek tartom (torták és fashion? imádom!), a képek is mindig gyönyörűek
    és a szöveg is igényes :) A tortáid pedig kivétel nélkül mind olyan gusztusosak, egyszer kérnék is egyet magamnak.. :P

    VálaszTörlés
  26. Szia! :)
    Köszi a lehetőséget, szeretnék jelentkezni a játékra.
    Teljes nevem: Szi-Pál Bianka
    E-mail címem: szipalbius@gmail.com
    Facebook-on Bius Szi-Pál néven lájkoltam az oldaladat, és megosztottam, itt a link: https://www.facebook.com/szipalbius/posts/10201751997994136
    Bloggeren Bius Sz néven követlek.
    A süteményes bejegyzéseidet nagyon szeretem.
    Köszi még egyszer a lehetőséget! :)

    Bius

    VálaszTörlés
  27. Szia!
    Én is jelentkeznék :)
    Nevem: Birtalan Dóri
    e-mail: dori98@freemail.hu

    VálaszTörlés
  28. Szeretnék jelentkezni.
    Fehér Fanny (FB)
    GFC: Fanny Fehér
    mojamalecka@gmail.com

    VálaszTörlés
  29. Szia! Szeretnék jelentkezni a játékra.
    Nevem: Ágnes Urbán
    email: agicaca0113ua@gmail.com

    Köszönöm a lehetőséget :)

    VálaszTörlés
  30. Szia Dóri!

    Bettinél láttam meg a nyereményjátékodat, és mivel nagyon tetszett a kép, meglestem. És leragadtam a blogodnál... Először nem is akartam jelentkezni, de végül egyre érdekesebbnek tűntek az ajándékok is, ahogy nézegettem a bejegyzéseidet. :) Úgyhogy most szét fogom kommentelni a blogod. :D Pedig mindig olyan "nehezen" iratkozok fel egy új blogra, mert már így is mindig el vagyok maradva a posztok olvasásával, de most egyszerűen muszáj. :)
    Nem tudom, jól értelmezem-e, de ha lehet, csak az e-mail címemet (lakkalandok@gmail.com) adnám meg itt, de ha nekem kedvez a szerencse, természetesen küldöm a teljes nevem és címem. A facebook-on a blogommal (Lakkalandok) like-oltam a tiédet, nem tudom, ez is számít-e. Mindegy, ha a nyereményjátékba nem is kerülök be, gyönyörködöm a sütijeidben, és az outfit-jeidben. :) De nem is ömlengek tovább. GF, bloglovin: Judit, fb megosztás: Lakkalandok, oldalsáv: lakkalandok.blogspot.hu
    Véleményem: nem nagyon ismerem még a blogodat, de nagyon tetszenek a fotóid, a témáid, a stílusod, ahogyan írsz, viszont sajnálom, hogy néhány régebbi posztod már nem elérhető.
    Csak így tovább! :)
    Üdv.: Judit

    VálaszTörlés
  31. Szia! szeretnék jelentkezni a játékra :)
    emailcímem: picicsuti@gmail.com
    Csuti Anita néven lájkoltalak fb-n.
    Bloglovinon csuani néven, itt pedig anii néven követlek.
    A blog a sok csodálatos cukrászalkotás és a saját készítésű szépségek miatt is tud olyan egyedi és kreatív lenni, csak így tovább!
    utóirat: remélem megnyerem a fülbevalót :D

    VálaszTörlés
  32. Szia!:)
    Móni néven követlek
    orszii@freemail.hu
    FB: Mónika Ország

    Természetesen imádom a tortáidat, emiatt is tartalak különlegesnek a bloggerek között, hiszen az outfitek, haulok mellett nagyon szeretem nézegetni a műveidet és irigykedni, hogy hogy tudsz ilyen szépeket alkotni:)
    Az utazós, élménybeszámolós bejegyzéseidnek is mindig örülök, szóval talán a változatosságot szeretem a legjobban a blogodban:)
    Ja és plusz pont nálam, hogy mindig kedves vagy az olvasóiddal, én egyszer fordultam hozzád levélben tanácsért és nagyon segítőkész voltál :)

    VálaszTörlés
  33. Szia!
    Hagi néven követlek. az e-mailem: horvatha88@gmail.com. Facebookon Horváth Ágnes néven kedvellek:) Köszönöm a lehetőséget!:)

    VálaszTörlés
  34. Sziiia! :D Gondoltam ha már feszt a blogodon csüngök, jelentkezek már én is, hátha! :P
    Szóval név: VAJAS KRISZTINA, Biharkeresztes, Nagyvárad utca 25 :P mailcím: kriszti0409@citromail.hu
    Imádom a blogodat, és olyan büszke vagyok, hogy ilyen ügyes barátnőm van!!! <3 Csak így tovább!! :)

    VálaszTörlés
  35. Szia! :)
    Követlek itt és facebookon is! Juhász Krisztina és kristinajuhas@gmail.com a mailcímem.
    Én nagyon szeretem olvasni a blogod, negatívumot nem nagyon tudok mondani rá, esetleg csak annyit, hogy néha hiányzik az új poszt, amikor kicsit eltűnsz :)

    VálaszTörlés
  36. Szia!

    Szeretnék jelentkezni a játékra! :)
    A blog Facebook oldalát Regina Nagy néven like-oltam.
    Plusz esélyek:
    - Regina néven követlek a blogon és bloglovin-on.
    - A játékot megosztottam Facebookon: https://www.facebook.com/regina.nagy.77/posts/585534381545127
    - Tetszik a blogod felépítése, átlátható, könnyen eligazodom. Nekem a sütis és a DIY bejegyzések a kedvenceim. A stílusod is nagyon jó. Örülök, hogy mindig vannak képek. :)
    Köszönöm a lehetőséget! :)

    Üdv: Regina

    VálaszTörlés
  37. Szia!
    Gabriella Gősi néven követlek FB-n, ezen a néven meg is osztottam a játékot.
    Blogod gabus1217_8 néven követem.
    Bloglovin'-on is Gabriella Gősi néven követlek.
    A blogod nagyon tetszik, igényes, nőies, elegáns.

    Email: gabus1217_8@hotmail.com

    VálaszTörlés
  38. Szia Dóri! :)
    Gratula a 2 évhez, remélem,még lesz jó sok!
    Divat mánia~Because we love the fashion!* néven követlek FB-n és ezen is osztottam meg a nyereményjátékot!
    Fülöp Yvett, e-mail cím: yvettfulop@gmail.com
    Yvett néven követlek GFC és Bloglovin"-on is.
    http://divat-mania.blogspot.hu/ -n megosztottam a képet a blogom oldalsávjában,
    Nagyon tetszenek a bejegyzéseid, remekmű tortákat sütsz, csinos öltözködsz és nagyon kedves vagy! Ezért is az egyik kedvenc magyar blogom a Tied!
    Köszönöm a lehetőséget!
    xoxo:Yvett

    VálaszTörlés
  39. Szia! Bianka Csendes néven követlek Fb-n, B Ruhamnia néven követlek itt a blogon, email címem: ruhamaniablog@gmail.com
    Nincs kifogásom,hogy valami nem tetszik. Minden szuper! Nagyon szépek / igényesek a képeid, a blogod kinézete is rendben van. Tetszik minden!:))
    Köszönjük a lehetőséget

    VálaszTörlés

Flickr Images