Once upon a dream

Ma egy igazi tavaszi szettet szeretnék mutatni nektek, kellő adag rózsaszínnel és masnival megspékelve :) Nagyon ritkán bújok lapos tal...

Ma egy igazi tavaszi szettet szeretnék mutatni nektek, kellő adag rózsaszínnel és masnival megspékelve :) Nagyon ritkán bújok lapos talpú cipőbe, ha pedig mégis, akkor az vagy balerina cipő, vagy strandpapucs. Nem azért hordok folyton magas sarkút, mert cicababa vagyok, egyszerűen csak elkezdtem hordani, megszoktam, és nem tudok már mást viselni.


Viccesnek tűnhet, de lapos talpú cipőben hosszú távon nagyon tud fájni a vádlim és a horgasinam, de annyira, hogy alig bírok járni. A sarkamról már nem is beszélve. Természetesen nem igénylem a 15 centis tűsarkút, mert az már tényleg nem praktikus, de minimális sarka még a téli csizmáimnak is van, mert egyszerűen nekem már ez a kényelmes :D Ezen kívül valahogy nagyon távol állnak a személyiségemtől az amúgy divatos szegecses bakancsok, gumicsizmák, tornacipők, sportcipők, és tulajdonképpen szinte minden, ami sportos. Pedig a barátnőimnek is nagyon jól állnak, és más lányokon tetszenek is ezek a lábbelik, de valahogy nem tudom őket viselni. Nem állítom, hogy túlságosan értek a divathoz, de egy dolgot biztosan tudok. Ha valami nem a te stílusod, ne erőltesd csak azért, mert éppen az a "trendi".




top: New Yorker
kardigánOrsay
nadrágÁzsia Centrum
cipő: Csóra Cipőbolt 
nyaklánc: ajándék
fülbevaló: KiK




Olvastad már?

12 hozzászólás

  1. Nagyon tetszik ez az outfit! Mostanában nagyon tetszenek ezek a pasztelles színek, rajtad pedig tényleg összhangban vannak! :) És egyetértek veled, meg kell találnunk a saját stílusunkat!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszik! :) Télen általában én is sötétebb színeket hordok, aztán tavasszal valahogy a pasztellek mellett kötök ki :)

      Törlés
  2. Gyönyörű az a balerina! És az első kép... ahw, meseszép vagy! *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Eszter, nagyon aranyos vagy! *-* De ez azért túlzás, én inkább olyannak látom magam rajta, mint egy álmodozó kisboci, akit életében először kieresztettek a kertbe :D

      Törlés
  3. Nekem a hajad tetszik most kifejezetten, idősít ez a frizura, de a jó értelemben - igazán nőies és olyan 'felnőtt dolgozó nős' haj :D Jól áll nagyon :)
    A balerina pedig nagyon cuki, szemezgettem én is hasonlóval, de én pont az ellentéted vagyok: inkább bakancs és vászoncipő párti vagyok. Bááár télen meg pont a magasabb, éktalpúakat szerettem, szóval nálam tavasszal jön el a lapos talpúak ideje :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm!! :) Nagyon örülök, hogy így gondolod! Sajnos nekem nem a kedvencem ez a frizura, kényszerből viselem, ugyanis egészségügyi okok miatt nem festethetem tovább a hajamat, és így a leginkább elviselhető a lenövesztés.. :(
      Igen, mindig szoktam nézegetni a bejegyzéseidet, és tudom hogy Neked más az ízlésed a cipők terén :) De ahány ember, annyi stílus, és ez így is van rendjén. Most én is éktalpú cipő után keresgélek, amiben tényleg végig tudok rohangálni egy napot! :D

      Törlés
  4. Nagyon tetszik ez az összeállítás, a babarózsaszín és a fehér kombinációja nagyon szuper!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Kriszti, örülök, hogy tetszik! :)

      Törlés
  5. A nyakláncod nagyon tetszik, illik hozzá az egész öltözéked, balerinás és lágy. Tökéletes!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, örülök, hogy így gondolod! :) A balerinás medál még nálam is idősebb, anyukámé volt, de néhány éve nekem adta :) Annyira különleges, nagyon szeretem!

      Törlés
  6. Imádnivaló minden együtt, tényleg igazi kis tavaszi szett! Ráadásul még illik is Hozzád, igazi törékeny szépség vagy :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy így gondolod! :) Nagyon kedves vagy, köszönöm!! :)

      Törlés

Flickr Images