Magyar népmesék torta

Ezen a hétvégén kifejezetten olyan tortát szerettem volna sütni, aminek a díszítéséhez csak fehér fondant szükséges, és nem túl id...

Ezen a hétvégén kifejezetten olyan tortát szerettem volna sütni, aminek a díszítéséhez csak fehér fondant szükséges, és nem túl időigényes az elkészítése. Ennek az az oka, hogy a maradékból így előre el tudtam készíteni a jövő heti torta figuráit. 



A citromkrémes torta bevonása most meglepően könnyen ment :D Azt hiszem, végre elkezdett nekem engedelmeskedni a fondant. De persze most sem vagyok teljesen elégedett, ugyanis elég hullámos a torta felszíne. A mintát por állagú piros ételfestékkel készítettem (vízzel kell felhígítani). Először az alapvonalakat halványan felrajzoltam ételfilccel, majd a részleteket már szabad kézzel, egy vékony ecsettel festettem fel a tortára (természetesen közben végig néztem az "alapképet" a monitoron :D)





Nektek hogy tetszik? :)




Olvastad már?

12 hozzászólás

  1. Válaszok
    1. Köszönöm, örülök, hogy tetszik! :)

      Törlés
  2. Nagyon tetszik. Ügyes vagy. :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Betti! :) Nagyon örülök, hogy tetszik :)

      Törlés
  3. Nagyon szépen mutat a két szín együtt, és külön tetszik, hogy ilyen szép motívumot választottál! Szívesen elfogadnék egy ilyet a szülinapomra :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy így gondolod! :) Én is nagyon szeretem ezt az ételfestéket, mert intenzív színe van és kevés is elég belőle, könnyű vele dolgozni! :)

      Törlés
  4. Bármelyik cukrászda megirigyelhetné :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, köszönöm, nagyon kedves vagy, de azért ezt kétlem! :)

      Törlés

Flickr Images